SUZUKI GSX-R 1100 tuning ???

Hm ja znam da će mašinica imat dosta snage  :misli: jer ima dosta dobrih vanserijskih dijelova kao što su:
zadnji zupčanik 4 zuba veći,struja dirana da ide do 19 000 rpm,novi karburatori.... :jesus:
Ali sve je to nebitno jer hoću napraviti nešto još bolje jer sad imam punooo vremena za radit jer prometna,koma,noga,ruka,glava...još uvijek sam nakon 1.8 god. na štakama ali mogu sve radit i zato me zanima i najmanji detalj na mašini koji daje konja... 8)

I zanima me opet mogu li ja širiti usise na 750 hypersportu bez coswortovih kovanih klipova i ostalih meni dragih stvari bitno je samo ako netko zna hoću li dobiti na snazi da znam isplati li se :misli:
 
HULK said:
Hm ja znam da će mašinica imat dosta snage  :misli: jer ima dosta dobrih vanserijskih dijelova kao što su:
zadnji zupčanik 4 zuba veći,struja dirana da ide do 19 000 rpm,novi karburatori.... :jesus:
Ali sve je to nebitno jer hoću napraviti nešto još bolje jer sad imam punooo vremena za radit jer prometna,koma,noga,ruka,glava...još uvijek sam nakon 1.8 god. na štakama ali mogu sve radit i zato me zanima i najmanji detalj na mašini koji daje konja... 8)

I zanima me opet mogu li ja širiti usise na 750 hypersportu bez coswortovih kovanih klipova i ostalih meni dragih stvari bitno je samo ako netko zna hoću li dobiti na snazi da znam isplati li se :misli:

al to daje snagu u masini? XD
 
HULK said:
Hm ja znam da će mašinica imat dosta snage  :misli: jer ima dosta dobrih vanserijskih dijelova kao što su:
zadnji zupčanik 4 zuba veći,struja dirana da ide do 19 000 rpm,novi karburatori.... :jesus:
Ali sve je to nebitno jer hoću napraviti nešto još bolje jer sad imam punooo vremena za radit jer prometna,koma,noga,ruka,glava...još uvijek sam nakon 1.8 god. na štakama ali mogu sve radit i zato me zanima i najmanji detalj na mašini koji daje konja... 8)

I zanima me opet mogu li ja širiti usise na 750 hypersportu bez coswortovih kovanih klipova i ostalih meni dragih stvari bitno je samo ako netko zna hoću li dobiti na snazi da znam isplati li se :misli:
malo procitaj sta si napisao
 
bobo RR said:
malo procitaj sta si napisao
ma to je biće stavija kompjuter od 750 da dobije 15000 okretaja a ako je kojam slučajem i istina ovo šta je napisa moga bi ostat bez makinje na prvom odvrcanju gasa do 19000, i ekstremiteta koji bude u blizini kad se to sve razleti.
 
OldBoy said:
     Što god da složiš, to je motor i on se mora voziti. Možda malo rijeđe, ali kada na njega sjedneš odvrni ga ko čovjek i uživaj. Najebao si se za složit ga. Naplati si trud zadovoljstvom a ne suzdržavanjem. Once in a lifetime.


sam ne bih bolje napisao...
(y)
 
rednyaW said:
zvonac... kaj kosta ova garnitura gore kaj si spomenul sa slikicama....
prije 12 god.je to bilo strašno skupo...
sad to ide za cc 1000 eu
 
Nisam bio odavno tu i moram odmah reći za kompjuter-blokadu to možete napraviti kombinaciju 750-1100 ili jednostavno ako znate ona 2 brata iz ST što rade trenutno auto od 1000 ks onda im donesite kompjuter-platite i recite na koliko bi vi blokadu :misli: :mrgreen:

A sad mi je to sve nebitno jer imam probleme kod poliranja.
Ispolirao sam većinu motora samo mi problem ostaje prednje vilice,mostovi su polirani,ali me zanima kako ću polirati vilice na koji način ne znam dali da idem na ruke ili da ih skinem i odnesem tokaru da mi skine onaj površinski sloj koji je dosta kompliciran za obični papir???  :misli:
 
HULK said:
    ...ali me zanima kako ću polirati vilice na koji način ne znam dali da idem na ruke ili da ih skinem i odnesem tokaru da mi skine onaj površinski sloj koji je dosta kompliciran za obični papir???  :misli:

    ...nije uopće kompliciran, ja ga skinuo. Vodeni brusni papir 220 i kreni polako. Nije to posao od pola sata, ali nakon par sati vilice će biti glatke. A onda na finiju gradaciju.
 
Da u pravu ste  (y) već sam počeo s poliranjem i ide sve na ruke samo trebam imat volju a hvala Bogu to sad imam dok mi je slomljena noga  :mrgreen:
 
HULK said:
Da u pravu ste  (y) već sam počeo s poliranjem i ide sve na ruke samo trebam imat volju a hvala Bogu to sad imam dok mi je slomljena noga  :mrgreen:

Oldboy il mijenjaj avatar il se navikni  :LOL:
 
a zna li netko koja je to razlika u mašinama između gsx-r 750 i gsx-f 750...razlike u snazi ima ali zašto? :misli:
dali je gsx-f na neki način blokiran i dali se to nekako da odblokirati? :misli:
 
A jebiga Oldboy dobro si rekao tako sam odgojen tek sad vidim što si napisao ispod  :D
Imam tu neku naviku da se ponašam uredno i da zahvalim na svim informacijama tako da kasnije nitko ne govori za mene ajme evo onaj debil  :misli:
 
Sarinjo said:
a zna li netko koja je to razlika u mašinama između gsx-r 750 i gsx-f 750...razlike u snazi ima ali zašto? :misli:
dali je gsx-f na neki način blokiran i dali se to nekako da odblokirati? :misli:

Ja mislim da je razlika u hodu klipa i da ima neke razlike u glavi motora i da se to ne može lako promijeniti.... :misli:
ali naravno ja to neznam ja samo mislim da je tako  :misli:
 
i imamo problem na rođakovom banditu 1200...neče upaliti bez malo gasa,a i to malo gasa mi je muka dat kad čim upali odmah i to malo gasa digne okretaje na 4-5000 okretaja...nakon 2 sekunde on drži minimum i super radi ali čudno mi je da ga se nemože upalit bez gasa...čak i nakon 5-6 sekundi verglanja neče upalit,s malo gasa odmah...neznam šta podesit i kako da bi palio bez gasa...čak i toplom motoru treba gasa kad ga pališ...ima li tko kakav mudri savjet šta provjeriti :misli:
hvala unaprijed svima koji se potrude dati ispravan odgovort (y)