Suzuki GSX-s 750 2019 god

Motor je vrlo sličan s1000... sve u svemu dobri motori za malo love. Inače minusi na ovim modelima su trzanje motora pri otvaranju gasa, slab zadnji amortizer i dosta dugi hod ručke kočnice prije nego što "ulovi". Uz to boja je vrlo tanka i lako se ošteti. Motor je vrlo kvalitetan i u mojih 35000km nisam imao apsolutno nikakav kvar. Na 30000km su mi provjerili ventile i samo sklopili nazad jer je sve bilo kao novo. Prednost 750 nad 1000 je da nema veliki katalizator ispod pa kad staviš slip on se puno bolje čuje 😄
Vidio sam na plastici ispod posude ulja, prednja desna bocna, malo napuhnut lak, valjda je nekomu kapnulo DOTa dok je cackao oko posude. A osteti se na svakome ako jace zagrebes, kod mene je mikrofibra i premaz nakon pranja tj vosak, pazim koliko se da... Ne znam dal da uzmem crash bar i jos ga malo unakazim ili da idem na gljive, cijena 100 i 200€ mada mi se ni ova gljiva ne cini losa jer je dosta siroka(12cm) a opet nekako me vise vuce veca povrsina zeljeza.
Bez naslova.png
 

Attachments

  • Bez naslovae.png
    Bez naslovae.png
    256.7 KB · Views: 39
  • Bez naslovaee.png
    Bez naslovaee.png
    635.8 KB · Views: 24
Cak nije tolko ni stvar povrsine same gljive nego broj tocaka na kojime se oslanja na nesto. Pozeljno je da nije samo jedna
 
  • Like
Reactions: DADO+
2dipsi

a jedni kažu jedno, a drugi drugo, pa ovisi o padu i tako…
ali ono što znam konkretno i iz iskustva, za crash bar,
siguran sam da mi je spasio nogu, prije par godina,
a ni na motoru nije bilo većih oštećenja :)

...ako već uzimaš gljive, uzmi one tvorničke ili koje su projektirane na pucanje,
kod određenog opterećenja, a ne neke home made ;) (y)
 
Cak nije tolko ni stvar povrsine same gljive nego broj tocaka na kojime se oslanja na nesto. Pozeljno je da nije samo jedna
To stoji svakako, jedino me od njih privlaci ovaj model jer nije krakat, dosta je sira i duza od ostalih, pa imam osjecaj da nije tako strasno, ni nema previse izbora tako sam svo na ovo dvoje kao best buy
 
ja sam na zalost na svoje oci vidio par slucajeva di je fina dugacka gljiva u padu iscupala navoj iz glave.. zato gledam da se drzi bar na dvije tocke.

Original Suzuki crashpad za taj motor sa lijeve strane ide na dva sarafa a sa desne (posto ne moze ic na dva sarafa) ide na taj jedan i ima utor do sjedne na ramu i ne moze se zarotirat u slucaju pada. Po meni dosta dobro slozeno a sami crashpad ne bode u oci
 
Ovo ne original.. ni ne kuzis da je gore nes nadodano dok se ne zagledas

1617698688360.png
 

Attachments

  • IMG-20210319-WA0004.jpg
    IMG-20210319-WA0004.jpg
    266.1 KB · Views: 31
  • Like
Reactions: DADO+
a jedni kažu jedno, a drugi drugo, pa ovisi o padu i tako…
ali ono što znam konkretno i iz iskustva, za crash bar,
siguran sam da mi je spasio nogu, prije par godina,
a ni na motoru nije bilo većih oštećenja :)
Nije isti ni za svaki model, za tourera dosta vise strsi van kao i slider, pa moze ispast i losiji, ovdje je uvuceniji i veca je povrsina i veze se u dvije tri tocke sto je + radi cvrstoce i raspodjele sile pri padu. Hepcov mi izgleda super, imam osjecaj da bi mogao malo vise zastiti od slidera.
Dal bi crash bar zastitio ovdje dekl, mozda i bi jer je zeljezo nize od slidera
93393428_1549736835188400_2669700492363300864_n.jpg
 
Ovo ne original.. ni ne kuzis da je gore nes nadodano dok se ne zagledas

View attachment 730083
Original je definitivno top medu sliderima, ali kosta duplo vise od crash bara tako da sam njega morao izbaciti sa liste, kako god, koliko god se cinilo skupo na kraju je jeftinije od potrganog sarafa ili bloka na motoru 😬
 
imaš za to, tj. elegantniji look, bez crash bar-a, razne zaštite

npr.


 
imaš za to, tj. elegantniji look, bez crash bar-a, razne zaštite

npr.


super izgledaju, samo nece zastitit ni ramu i tank od struganja dok ce crashpad taj dio odradit..
 
Gledao sam i njih, nije mi previse do looka, jer sto frulex kaze, crash pad pokrije malo i plastike dok je ovo samo za dekl, doduse super stvar za dodat jos recimo ovaj lijevi, tako da bude paralelno sa crash barom po sirini(ako crash bar ne strsi vise van)
 
Mislim da cu ici na crash bar kao jeftinija alternativa originalu, na Z sam lagano klizao sa gljivom medutim bisaga je preuzela dosta na sebe pa nije bilo velike sile na nju a i nije bila velika brzina. Bit cu mirniji kad znam da je fiksirano na vise mjesta, nego da mi otkine blok, sve zavisi naravno o nacinu pada kojih se nadamo nece bit (y)
 
  • Like
Reactions: frulex
Frend je prošli tjedan kupio mat crnog - neloš motor.
Jedina stvar koja mi je šaka u oko i baš se ističe je užasna obrada dijela šasije, točnije ovaj dio:
1617701812384.png


Isto tak izgleda i kod frenda na njegovom.
 
Vidio sam jucer jednog ako je iz zg, jel ga kupio negdje kod bjelovara? Kod mene je isto to malo izrazeno i prednja kocnica mi "skljocne" negdje na pola kad se stisne
 
Iso gledat ovog u salonu.. bit ce da su ispravili odljev
 

Attachments

  • 20210406_120408.jpg
    20210406_120408.jpg
    161.6 KB · Views: 48