Suzuki GSX-s 750 2019 god

Lijepa zolja, samo suvozac mora pazit da petom ne dira auspuh. Crash bar cekam već 15 dana iz noveme, iako su rekli da ce doci u roku 10 dana, odnosno do 19.4,ali jos uvijek ne javljaju...Narucio tenisice sa fc moto dosle za 4 radna dana :mrgreen:
ps. pocela mi je cvilit zadnja kocnica, moram skinut celjust pa vidjet jeli nesto upalo ili bridove plocica malo posmriglat
Ak je Puig, krece im roba sutra il u ponedjeljak. Cekam i ja neke stvari.

Btw i cuje te se fino s tim R11😁
 
Dok čekam crash bar cackam okolo, promjenio ulje u kocnicama i usput istjero par mjehurica iz zadnje kočnice, malo rubove pločica posmirglo da nisu "oštri" i sad ne civili. U posudi je vec pocelo bit tamno smeđe boje tako da dobro da sam zamjenio i to
 

Attachments

  • pixlr_20210423090735939.jpg
    pixlr_20210423090735939.jpg
    2.4 MB · Views: 0
Stigao crash bar nakon mjesec dana, nisu imali na stanju iako je na webu pisali da je bilo pa se cekalo... Hvala novemi koja je u znak isprike iako nisu oni krivi poslali free paket.
Idemo na montažu koja se pretvorila u pravu muku i trajanje 3h umjesto 20min.
Upustva sa 4 slika, 5 šarafa i to je to. Vrlo jednostavno
Lijeva strana odsarafimo dva sarafa što idu u blok motora,provucemo nova dva duza sa gljivom i to je to. Rjeseno u par minuta.
Desna strana ima samo jedan šaraf sto ide u blok, što znači da su morali improvizirat drugi nosač koji će se fiksirati na ramu I tu nastaje problem. Potrebno je staviti gumu koja se dobije oko rame da se zaštiti ista, naslonis crash bar do rame, s druge strane ide L nosač koji ima zub da klikne (po meni bi bio bolji neki U profil koji bi imao dva sarafa da se uhvati Rama) i s prednje strane distancu i saraf sa maticom. Klikne zub međutim nikako ne mogu provuc saraf jer jednostavno nema mjesta! Probavam napinjat koliko god ide ma nema šanse. Ok maknem gumu malo se naspana i jedva sjedne. Idem stavit samo komad zračnice i opet ne ide, fali mi pola rupe da šaraf prođe kroz sve. I nista da ne turpijam po nosaču odlučim se na tanju piksu i rupu u ekscentru i tako dobijem prostora za to sve stegnuti. I napokon rjeseno, iako ću slat upit hepcu i ako treba odnijet u novemu na montazu da sloze kako upustva nalazu (ako će moć) ali nece jer rama nije ravna i piksa se onda nepravilno oslanja samo na njen rub. Dosta loše izveden taj dio i baš me zanima odgovor, sve sam snimio,sliko ali jednostavno se ne može namontirat s njihovim mjerama. Slike u linku
Inace crash bar je odlican, dovoljno je širok + gljive koje se mogu mjenjat samo me montaža izludila jer nije kako treba.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: frulex
@dipsi997 ti fakat treba taj nosač kofera?
Pa sad izgleda bas stunterski sa nosačem i crashom :mrgreen: nakrcam ga stvarima kad idem na more,nisam stigo jos isprobat univerzalne bisage dal ce se drzat kako treba, onda bi koristio njih po potrebi bez kofera, ali moram ga unakazit kad prenocim negdje, kacigu zakacim za sic a onda opremu potrpam unutra i mogu se bezbrizno nasetavat po rivi
 
To je taj zavareni prigusivac, trebao sam posudit top za atest😬. Ova usica od topa je meni s prednje strane, probao sam sa straznje ali mi je nekako napetije.
Jel ima gdje wire diagram za ovaj model zanima me shema nekih stvari
 
To je taj zavareni prigusivac, trebao sam posudit top za atest😬. Ova usica od topa je meni s prednje strane, probao sam sa straznje ali mi je nekako napetije.
Jel ima gdje wire diagram za ovaj model zanima me shema nekih stvari
Kaj te tocno zanima? Izvadim, pa ti poslikam
 
Kaj te tocno zanima? Izvadim, pa ti poslikam
Treba mi dio ozicenja sa dzeka na satu i svjetala/zmigavaca da vidim koje su boje koje zice, i na koliko kg da stezem maticu zadnjeg kotaca i saraf od ulja, gledao sam saraf od ulja bi trebao biti oko 3kg ali nikako da mi gedora klikne pa nisam htio ici previse da ne sjebem navoj
 
Pozdrav, nedavno sam uvezao Gsx-s 750 iz njemacke s SC Project topom. Danas sam isao na tehnicki i homologaciju i ne pustaju prolaz na homologaciji.... ima li netko slicnih iskustva i neko rjesenje?
Ili ako netko moze posuditi originalni auspuh, a da je negdje iz okolice Zga samo da obavim homologaciju bio bih veoma zahvalan. Ako treba platiti cu, uopce nije problem, samo da se rijesim muke...
 
Treba mi dio ozicenja sa dzeka na satu i svjetala/zmigavaca da vidim koje su boje koje zice, i na koliko kg da stezem maticu zadnjeg kotaca i saraf od ulja, gledao sam saraf od ulja bi trebao biti oko 3kg ali nikako da mi gedora klikne pa nisam htio ici previse da ne sjebem navoj
Sjeti me u srijedu da to pogledam i posaljem... a stezanje, jbg, na osjecaj.. imas jos dosta lufta do cupanja navoja od tih 3 kile (osim ako je sjeban prije)
 
  • Like
Reactions: dipsi997
Treba mi dio ozicenja sa dzeka na satu i svjetala/zmigavaca da vidim koje su boje koje zice, i na koliko kg da stezem maticu zadnjeg kotaca i saraf od ulja, gledao sam saraf od ulja bi trebao biti oko 3kg ali nikako da mi gedora klikne pa nisam htio ici previse da ne sjebem navoj
 

Attachments

  • 20210621_190823_copy_2000x1500.jpg
    20210621_190823_copy_2000x1500.jpg
    1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: dipsi997
Pozdrav, nedavno sam uvezao Gsx-s 750 iz njemacke s SC Project topom. Danas sam isao na tehnicki i homologaciju i ne pustaju prolaz na homologaciji.... ima li netko slicnih iskustva i neko rjesenje?
Ili ako netko moze posuditi originalni auspuh, a da je negdje iz okolice Zga samo da obavim homologaciju bio bih veoma zahvalan. Ako treba platiti cu, uopce nije problem, samo da se rijesim muke...
Imas li ikakav broj na tom auspuhu, pretpostavaljam da taj SC onda nije odobren za cestu, iako me cudi da se svabo usudi takvo nesto stavit .Ako trebas original dodi do mene i stavit cemo
 
Pozdrav, nedavno sam uvezao Gsx-s 750 iz njemacke s SC Project topom. Danas sam isao na tehnicki i homologaciju i ne pustaju prolaz na homologaciji.... ima li netko slicnih iskustva i neko rjesenje?
Ili ako netko moze posuditi originalni auspuh, a da je negdje iz okolice Zga samo da obavim homologaciju bio bih veoma zahvalan. Ako treba platiti cu, uopce nije problem, samo da se rijesim muke...
Ako nije racing auspuh, trebao bi imati utisnut E-broj (homologacijski broj), u tom slučaju samo bi bilo dovoljno donijeti papire (skinuti s net-a) i atestirati ga.

 
Imas li ikakav broj na tom auspuhu, pretpostavaljam da taj SC onda nije odobren za cestu, iako me cudi da se svabo usudi takvo nesto stavit .Ako trebas original dodi do mene i stavit cemo
Auspuh nije bio uveden u njemačke papire (prometnu)... i zato mi je i reko čovjek na tehničkom da neovisno o tome sto je SC Project, ne mogu proć homologaciju bez originalnog auspuha... Kaže da je bilo koji proizvođač, ak nije upisano ne možeš proć homologaciju, a kasnije na tehničkom možeš stavit šta oćeš... Motor ima još dodatne opreme koja mu je bila trn u oku i kaže sve to još može proć, al auspuh nikako.
A što se tiče atestiranja kaže da ne mogu odraditi atest prije homologacije, što mi isto nikako nije jasno. Baš traži da stavim originalni auspuh i s njim dođem na homologaciju.
Ako nije problem posudio bih onda top samo za homologaciju i odmah vraćam, samo mi molim te ostavi neki kontakt na koji se možemo čut...
 
Ako nije racing auspuh, trebao bi imati utisnut E-broj (homologacijski broj), u tom slučaju samo bi bilo dovoljno donijeti papire (skinuti s net-a) i atestirati ga.

IMG-20210623-WA0003.jpg
O ovom modelu se radi, al velim ne mogu napraviti atest prije homologacije, bar tako kaže čovjek na stanici za tehnički. Nije mi baš jasna sva ta njihova birokracija i u čem je problem, pogotovo što kaže da mogu proć tehnički al ne i homologaciju...