Suzuki Katana 50 || Malaguti 50

paklenko

New member
Poz.
Zanima me jel se isplati uzimat ovaj motor, posto sam pocetnik u ovome pa mi trebaju neki strucniji savjeti
1998. godiste, ima papire, standard boja crvena, ima pilicu, nije paljen godinu-dvije i sutra ce mi ga covjek sredit i upalit
veli mi da moze povuci do 80-90km/h
i kaze da bi mi ga prodao za 2000kn

sta vi kazete na to, jel se isplati? kakva je kvaliteta motora, ako se pokvari jel lako nac djelove i sl?
 
ima ga moj susjed :mrgreen:
dakle, skuter, a ne motor :mrgreen:

simpatičan je
ali ne vjerujem da niti sa sava mc29 gumama doseže 80-90 kmh
uz dobar vjetar u leđa ako uhvati 70 kmh, dobar je

cijena je korektna, ako se izuzme da se djevojčice tog godišta već bruse :LOL:
 
A nemoj me zezat..a sta, jel se isplati onda to uzimat?
Jel se kvari brzo i ovo za djelove, jel ih toliko tesko nabavit?

Jedan mi lik doso da ce mi prodat malagutija 50, sa papirima za 500kn
treba mu promjenit instalacije i fali mu karburator

i nakon pol sata mi kaze da ce mi ga dat za 600 i da ce on stavit karburator

sta kazete na to, jel to neka mucka ili se isplati? koliko kosta promjena instalacija a koliko karburator?
 
Poz.
Zanima me jel se isplati uzimat ovaj motor, posto sam pocetnik u ovome pa mi trebaju neki strucniji savjeti
1998. godiste, ima papire, standard boja crvena, ima pilicu, nije paljen godinu-dvije i sutra ce mi ga covjek sredit i upalit
veli mi da moze povuci do 80-90km/h
i kaze da bi mi ga prodao za 2000kn

sta vi kazete na to, jel se isplati? kakva je kvaliteta motora, ako se pokvari jel lako nac djelove i sl?

http://www.njuskalo.hr/skuteri-do-50/suzuki-49-cm3-oglas-5905074
Evo nije ovaj sa oglasa ali je potpuno isti, samo je moja cijena 2000kn


--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------