Suzuki SV 1000 S ?

miro said:
saskutera treba na sc 650. to definitivno. poslije toga sv 1000 ako ostaješ u toj sferi. No, obzirom da još studiraš i da kupuješ tek nakon studija... možda si malo rano pokrenuo ovu temu:mrgreen:
Sad sam 3. godina, imam još jednu :) , makar nisam ni mislil tolko se raspisat, samo me SV zanimao, možda nakraju još uzmem neki RR  :mrgreen:
 
Poggiali said:
Sad sam 3. godina, imam još jednu :) , makar nisam ni mislil tolko se raspisat, samo me SV zanimao, možda nakraju još uzmem neki RR  :mrgreen:


...na tvom mjestu ja bi radije uzeo SeVerinu nego RRa...jeftinije je, puno je jeftinije...a ganjavele ko u priči... (y)
 
Poggiali said:
Sad sam 3. godina, imam još jednu :) , makar nisam ni mislil tolko se raspisat, samo me SV zanimao, možda nakraju još uzmem neki RR  :mrgreen:
ako si sad treća godina, znači još bar 2.5 godina dok ne završiš. Sv se do tad nećeviše proizvodit... :misli: :misli:
 
Goran zzz said:
O ovome jel 1000ccm  ili 150ks previše za poćetnika to pitanje se proteže po cijelom
forumu i stalno se javljaju dva odgovora Da i Ne. Ja i dalje tvrdim da poćetnik može vozit
i motor od 200ks ak ima hladnu glavu i imalo pameti


kad vidi kako taj motor savršeno leži/koci sigurno ga nece vozit 50kmh po zavojima, možda bude hladne glave prvih 2-3mj. kad mu motor legne (nakon 2-3t km) onda nastaje problem... misli da zna vozit, a zapravo pojma nema. mislim da je za pocetak SV 650 predobar motor.
 
Frane said:
kad vidi kako taj motor savršeno leži/koci sigurno ga nece vozit 50kmh po zavojima, možda bude hladne glave prvih 2-3mj. kad mu motor legne (nakon 2-3t km) onda nastaje problem... misli da zna vozit, a zapravo pojma nema. mislim da je za pocetak SV 650 predobar motor.

Šta ti je iskustvo!  :LOL:
 
Mali SV je sigurno dovoljan za početak, ali znaš kako to ide: oprezan si prvih tjedan dva, pa isprobavaš granice, pa za dva mjeseca ti ništa više nije dovoljno brzo...a imaš još 742 rate za platit...
 
Frane said:
kad vidi kako taj motor savršeno leži/koci sigurno ga nece vozit 50kmh po zavojima, možda bude hladne glave prvih 2-3mj. kad mu motor legne (nakon 2-3t km) onda nastaje problem... misli da zna vozit, a zapravo pojma nema. mislim da je za pocetak SV 650 predobar motor.


PITANJE: nakon koliko km ZNAŠ vozit? 8)
 
Frane said:
iduci vikend sam mozda u zg, pa mi mozes opalit jednu odgojnu 8)


...možda bi mogo platit pivu...

Eto mi žene na Hvaru, bakće se s majstorima, ja ću za 2-3 tjedna ić škure stavljat... (y)
 
Tuono 06 said:
...možda bi mogo platit pivu...

Eto mi žene na Hvaru, bakće se s majstorima, ja ću za 2-3 tjedna ić škure stavljat... (y)


to je baš u gradu hvaru ili :misli:  može zašto ne (y)
 
Frane said:
kad vidi kako taj motor savršeno leži/koci sigurno ga nece vozit 50kmh po zavojima, možda bude hladne glave prvih 2-3mj. kad mu motor legne (nakon 2-3t km) onda nastaje problem... misli da zna vozit, a zapravo pojma nema. mislim da je za pocetak SV 650 predobar motor.
Lol, dobro to tebi ide :D
Inače ja nikad ne vozim na granici mogučnosti, ak je pregledna cesta gas,a kad nije polako i nema toga ,da pokucam o drvo do sad nisam imal nikakvih problema ni sa skuterom ni sa autom, ni sa kombijem, nadam se da ču nastavit tu tradiciju  :)
 
decki,
jel ona cijena za ovaj model ali naked verzija koja je na eurorentovom cijeniku jos takva od 64500 kuna ili je doslo do nekakve mozda promjene i da li ima tih modela u ponudi?

da li ce biti moguce kupiti ga tamo koncem 6og mjeseca ili do isteka zaliha pa gotovo sa tim modelom ili ce nastaviti sa prodajom istog?

 
mali osvrt


68700 kuna za 06 godište, koji se prodavo do 01.12.06.sa akrapima u toj cijeni,je previše jer je 07. samo tisuću kuna skuplji



hmmmmm :misli:
 
prvo, poggiali, postoje bar tri teme o sv-u, i na jos desetke mjesta se spominje na forumu..tak da je trazilica sasvim u redu  :wink:
drugo, sto se tice motora.. podigoh ga u ponedjeljak.. bandit, i ostali, svaka cast na nekim savjetima koje sam kopao po forumu mjesecima, ali- zastita od vjetra je sr..., tj. nikakva.. sjedalo, e sjedalo je nesto posebno.. takvu sadisticku napravu u zivotu nisam imao prilike vidjeti, a kamoli isprobati na relaciji zg-os.. ljudi su mislili da stuntam nesto, a ja pred kraj puta isprobavao sve polozaje, samo da nemoram sjediti na tome.. (ovo nije subjektivno misljenje, listao sam i britanski SV forum, i tamo su vec doktorirali s cime je najbolje zamijeniti original sic, to je obicno prva investicija..)
mislim da su to jedina dva nedostatka, motor je sveukupno (za moje pojmove) savrsen!
sto se tice pocetnika, mislim da mozes poceti s cime hoces, al ne bas s sv-om od litru.. u voznji mi sav visak paznje i koncentracije odlazi na kontrolu te snage, s tim da je jos u razradi... definitivno nije gradski motor, osim ak volis voziti u drugoj stalno... za sebe se ne bojim, vozim kao penzic.. al ako nisi siguran u svoju kontrolu, bolje uzmi nesto sto treba saltati.. svjetla su stvarno odlicna, vecina auta mu mogu zavidjeti na snopu! potrosnja u razradi oko 5 litri..
btw, pozdrav forumasu koji se zatekao na servisu, hvala na savjetima, prepoznat ce se na slici (ako uspijem staviti koju..)
 
lijep ti je motor, a i mišelin guma na bajku će te dobro služiti - dobra je to guma za naše ceste! (y) sv od 1000 ccm uopće nije za početnike, to je stvarno bezveze. Traži on znanja i pameti. 120 konja na 2 cilindra nije za igru.

O udobnosti neću ništa reć - svi se žale - osim bandita.  :mrgreen:
 
miro said:
O udobnosti neću ništa reć - svi se žale - osim bandita.  :mrgreen:

Meni stvarno motor nije neudoban. Pa tako mi ni onaj prošlogodišnji put u CG nije zadao probleme. No, suvozač ti mora biti najgori neprijatelj da ga posjedneš gore :mrgreen: :mrgreen:

A zaštita od vjetra...pa ona je ok, samo narano treba malo sagnut glavu iza vizira. Jbg, probaj na ZX6R sakrit se iza vizira :mrgreen: