Suzuki SV 1000 S ?

Poggiali

New member
sv1000s_svart.jpg


Nisam niš našo na searchu, pa bi dobro došle informacije o tom motoru, dal se isplati za tu lovu, sve kaj znate napišite (potrošnja, održavanje, top speed, zaštita od vjetra...) :wink:
 
Sa konjinom od 120 kg motor ide stvarnih 257 km/h. U prosjeku troši oko 8 litara benzina. Motor vuče iz niskih okretaja (slabije nego Ducati 998 npr) ali zato ne posustaje do 11000 o/min.

Ako imaš ispod 1,75 cm visine, nemoj ni pomišljat na taj motor. Bit će ti prevelik, to su iskustva nekih koji su ga vozili.
Zaštita od vjetra - izvrsna.

Meni motor nije neudoban. Ove godine sam napravio preko 700 u komadu (uz stajanje samo na benzinskima) bez problema. No, motor definitivno nije za suvozača. Bar ne za takav put. I naravno, mnogi koji su ga vozili na kratko rekli su da je neudoban, ali to su pi*kice.

Ako nisi trkače orijentiran, mogel buš si dobro podesiti ovjes. Po iskustvu Franca, za stazu je malo premekan.

Kvarovi - nikakvi. Servisi svakih 6000km. Podešavanje ventila na 40000km.

Da nastavim. Jedina zamjerka je kaj treba malo jače stiskati ručicu kočnice.

Farovi definitivno nemreju biti bolji. Svjetlosni snop je izvrstan. Zadnje svjetlo je originalno, Twix u led izvedbi :mrgreen:

U retrovizorima vidiš nekaj osim svojih ramena, žmigavci mi zgledaju nakaradno, a ono kaj strši iz zadnjeg kraja ispod lampe (nosač tablice) je grozno za vidjeti.

Ako do sada nisi vozio dva cilindra, trebat će ti vremena da se privikneš. Vibracije nisu neugodne kao što znaju biti na četverocilindričnim motorima.
Ako stavljaš otvorene auspuhe, malo ćeš izgubiti snage u donjem djelu okretaja, ali i za to postoji lijek.

A isplati li se taj motor za tu lovu? Definitivno da.
 
Poggiali said:
sv1000s_svart.jpg


Nisam niš našo na searchu, pa bi dobro došle informacije o tom motoru, dal se isplati za tu lovu, sve kaj znate napišite (potrošnja, održavanje, top speed, zaštita od vjetra...) :wink:
ja mislim da je to fantastično svestran motor !!!! smatram i da je opskrbljen NAJKVALITETNIJIM visokoturažnim V 2 agregatom u povijesti ovakvih motora !! (y)
 
(y) (y)
 
Na našem tržištu u ovom trenutku ja mislim da je to najbolji omjer uloženo-dobiveno. Motor mu je mislim EUR2 pa je radi toga iznimno jeftin a za mene mu je to prednost jer nije "ekološki sputan". U nešto izmjenjenom obliku godinama prije je prodavan kao TL i već tada stekao zasluženu slavu. SV je još bolji a kako ti Bandit veli i izrazito je pouzdan.
 
mislim da je bandit sve rekao, jer ima bogoto živo iskustvo tog motora, no ventili se rade (pregled) na 24 000 kilometra, druga je stvar što se tek na 40 000 tisuća pokaže da je podešavanje i potrebno. (Iz manula) SLično je i s Aprilijinim dvocilindrašima, do 40 000 km nema problema s ventilima iako je po manualo potrebno pregledati.  (y)
Imao sam manju inačicu sv-ovog mtoora i mogu reći samo sve najbolje!!!!!!
 
miro said:
mislim da je bandit sve rekao, jer ima bogoto živo iskustvo tog motora, no ventili se rade (pregled) na 24 000 kilometra, druga je stvar što se tek na 40 000 tisuća pokaže da je podešavanje i potrebno. (Iz manula) SLično je i s Aprilijinim dvocilindrašima, do 40 000 km nema problema s ventilima iako je po manualo potrebno pregledati.  (y)
Imao sam manju inačicu sv-ovog mtoora i mogu reći samo sve najbolje!!!!!!

Čak i na 40000km nije bilo potrebno neko veče podešavanje. Niti su svi ventili bili za štelanje. A na 24000km kad su ih kontrolirali, nije bilo potrebno ništa raditi.

Pec said:
Na našem tržištu u ovom trenutku ja mislim da je to najbolji omjer uloženo-dobiveno. Motor mu je mislim EUR2 pa je radi toga iznimno jeftin a za mene mu je to prednost jer nije "ekološki sputan". U nešto izmjenjenom obliku godinama prije je prodavan kao TL i već tada stekao zasluženu slavu. SV je još bolji a kako ti Bandit veli i izrazito je pouzdan.

A malo je ekološki sputan, ali to se značajnije manifestira samo kada metneš (pre)otvorene auspuhe. :mrgreen:
 
Ako se metne otvorene auspuhe na sv1000,treba li nešto prepodešavati,ili injection i lambda sve to sami odrade?
 
napravio sam sa njim 12000 km, od toga 1500 na stazi.

173 cm i tada 80 kg, bio mi je velik. Izmijenio sam lajtunge i glavnu kočionu pumpu, i dubble bubble vizir. Na kraju još i streetfighter volan.

Čaroban motor, zabavan, pun snage, bučan  (y). Ciklistika ok za cestovnu vožnju, dosta podesiv ovjes, iako mekan u prednjoj vilici, kao i svi drugi Suzukiji.

I meni prekrasan, srebrni!

Shacali (moji su bili titanski) su stvarali tako dobar zvuk da uopće nisam primijetio promjenu karaktera motora, valjda je išao dobro  :mrgreen:.

pak said:
Ako se metne otvorene auspuhe na sv1000,treba li nešto prepodešavati,ili injection i lambda sve to sami odrade?

neznam, frend koji se vozio iza mene na 5-dnevnom putovanju kaže da su mu bila puna usta benzina, a motor je trošio cca 10 litara pri prebrzoj vožnji.
 
Bandit said:
Sa konjinom od 120 kg motor ide stvarnih 257 km/h. U prosjeku troši oko 8 litara benzina. Motor vuče iz niskih okretaja (slabije nego Ducati 998 npr) ali zato ne posustaje do 11000 o/min.

Ako imaš ispod 1,75 cm visine, nemoj ni pomišljat na taj motor. Bit će ti prevelik, to su iskustva nekih koji su ga vozili.
Zaštita od vjetra - izvrsna.

Meni motor nije neudoban. Ove godine sam napravio preko 700 u komadu (uz stajanje samo na benzinskima) bez problema. No, motor definitivno nije za suvozača. Bar ne za takav put. I naravno, mnogi koji su ga vozili na kratko rekli su da je neudoban, ali to su pi*kice.

Ako nisi trkače orijentiran, mogel buš si dobro podesiti ovjes. Po iskustvu Franca, za stazu je malo premekan.

Kvarovi - nikakvi. Servisi svakih 6000km. Podešavanje ventila na 40000km.

Da nastavim. Jedina zamjerka je kaj treba malo jače stiskati ručicu kočnice.

Farovi definitivno nemreju biti bolji. Svjetlosni snop je izvrstan. Zadnje svjetlo je originalno, Twix u led izvedbi :mrgreen:

U retrovizorima vidiš nekaj osim svojih ramena, žmigavci mi zgledaju nakaradno, a ono kaj strši iz zadnjeg kraja ispod lampe (nosač tablice) je grozno za vidjeti.

Ako do sada nisi vozio dva cilindra, trebat će ti vremena da se privikneš. Vibracije nisu neugodne kao što znaju biti na četverocilindričnim motorima.
Ako stavljaš otvorene auspuhe, malo ćeš izgubiti snage u donjem djelu okretaja, ali i za to postoji lijek.

A isplati li se taj motor za tu lovu? Definitivno da.
Pa imam nešto iznad 180cm, pa možda nebi bil prevelik za mene :)
Dosad sam jedino vozil Gileru Cuguar 125 u auto školi  :mrgreen:
Još nisam ni odlučil koji tip motora bi uzel, ni koju izvedbu mašine ( i r4 i V 2 su mi super po zvuku, svaki na svoj način :) ) tak da se ovak samo informiram.
 
Jesi razmišljal o TDM-u  :misli:  :mrgreen:
 
SV1000 je odličan motor ali nikako za početnike,možda da probaš sa SV650 ??
 
Šteta. Baš imam jednog na lageru  :mrgreen:
 
Ma tka još niš od kupovine, treba to dobro sve još proučit , pa kad se fax završi onda  :D
 
Bandit said:
A isplati li se taj motor za tu lovu? Definitivno da.

s obziorm da je na popustu nekih 68.000kn, to je bezobrazno jeftino!


NEKID said:
SV1000 je odličan motor ali nikako za početnike,možda da probaš sa SV650 ??
nekome je i skuter previse za pocetak... 8) :jesus: