Suzuki "uljara"

Cjepidlako, ovo je tek drugi put u misec dana da sam ih linka. :jesus:

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
strasilo said:
BTW .. Mačak ... guma preko felge viri onoliko koliko joj to profil i oblik definiraju .. ;)  ... ili ti ga na istoj felgi svaka guma isto prelazi preko ruba ako je istog oblika presjeka..  (y) (ne pričamo o ekstremnim stvarima..  (y) )

A sta bude kad stavis siru gumu od propisane za neku felgu :mrgreen:?
Ili sta sa gumama nekih proizvodjaca koje primjerice imaju nazivnu sirinu od 160, a zapravo su sirine cca 170?
Mozda ima bas neku takvu, pa bi mu u tom slucaju najjednostavnije rjesenje bilo zamijeniti tu gumu nekom drugom, cija su nazivna i stvarna sirina identicne, tj. onom koja je zapravo nesto uza, pa nece strugati po lancu. :wink:
 
mačak mačak ...  :jesus:

guma viri preko ruba felge onoliko koliko viri preko ruba obruča same gume i kad nije na felgi .. ;)  ... guma koja je šira od propisane širine koja ide na felgu, samo će biti više "balon" ... ali će i dalje isto viriti preko ruba felge...

može se samo desiti upravo suprotno ... ako staviš preusku gumu za neku felgu da će viriti upravo manje.. ali tad opet dolazimo do budalaština, a ne do upotrebne vrijednosti ..

ili ti ga ako istu gumu staviš na felgu od 5'' i 5,5'' ona će gotovo isto (vrlo vrlo male razlike) viriti preko ruba ...  (y)
 
Vjeruj mi da sam svasta vidio u praksi  :jesus:, iako bi teoretski trebalo biti tako kako ti kazes, a ovo sa razlikom nazivne od stvarne sirine kod nekih proizvodjaca je evidentno. :wink:
 
Meni je Pirelli DRII bolna točka, piše 160, a široka k'o 150-ka. Al eto, bar više ne liže lanac.
Talijani i njihovi milimetri...
:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
nebi htio pametovati ali ja sam svoju uljaru od dvije sastavljo jednu,ova s koje sam sve skido je 92 godiste a ova na koju sam sve kompletiro je 89 godiste.
na ovoj od 92 godista je isto ta guma bila ali je lanac bio puno dalje a i sarafi od lancanika zadnjeg su bili dalje od vilice zadnje,a na ovoj od starijeg godista je sve pre blizu da bi mogao pomicati,sarafi od lancanika prolaze milimetar pokraj vilice.
 
Gato said:
Uzom gumom :LOL:, ili, u slucaju ubacivanja sire felge, carobiranjem s pomicanjem lancanika, da bi doveo prednji i zadnji lancanik u pravac. :wink:

Nego, jel poznata kome ova Uljara: http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-750-cm3-oglas-12434208 ? :misli:

na tim uljarama je original guma 170/60/17 ja mislim da je to uze od 180/60/17  :D
 
franca said:
nebi htio pametovati ali ja sam svoju uljaru od dvije sastavljo jednu,ova s koje sam sve skido je 92 godiste a ova na koju sam sve kompletiro je 89 godiste.
na ovoj od 92 godista je isto ta guma bila ali je lanac bio puno dalje a i sarafi od lancanika zadnjeg su bili dalje od vilice zadnje,a na ovoj od starijeg godista je sve pre blizu da bi mogao pomicati,sarafi od lancanika prolaze milimetar pokraj vilice.

koliko god se činilo da su ta dva motora ista, nisu ... ;)

pašu sklopovi međusobno gotovo na šaraf, ali je problem što su sami sklopovi drugačiji ..  (y)

kao što sam ti napisao ... ja imam sradovu felgu na originalnoj vilici ('88) ... i trebalo je napraviti određene preinake ... ali je točak ostao u pravcu i lanac je u pravcu i ne dira gumu ... ;)

i nisam stavljao offset lančanike...  :LOL:
 
strasilo said:
koliko god se činilo da su ta dva motora ista, nisu ... ;)

pašu sklopovi međusobno gotovo na šaraf, ali je problem što su sami sklopovi drugačiji ..  (y)

kao što sam ti napisao ... ja imam sradovu felgu na originalnoj vilici ('88) ... i trebalo je napraviti određene preinake ... ali je točak ostao u pravcu i lanac je u pravcu i ne dira gumu ... ;)

i nisam stavljao offset lančanike...  :LOL:


ma nisu napatio sam se malo ali se isplatilo  :012:

onda cu i ja tako rijesavati sradovu felgu  (y)

 
http://www.njuskalo.hr/moto-agregati/suzuki-gsxr-1100-oglas-11816477



 
franca said:
reci,što te zanima u vezi tog oglasa?

Ma bila mi u shemi, pa tl1000s pa sad imam 1100 1993  :mrgreen:

E tu dolazimo do problema... Znaci napravio sam ono sto niko od poznavatelja oldschooll Suzukija ne radi... Zavrnio sam gas pri paljenju i sad je nalio i smrdi benga iz auspuha i nece upalit da ga jebes...  :(

Sta radit...  :misli:
 
biso1 said:
svjećice van (y)

    ...ili još bolje nove, jer su ove od zbunjenog garant premorene  :mrgreen:.

    Prije stavljanja tih novih verglat motor bez svjećica i nekako pri tome rukom začepiti otvor svećice da se u kompresionom prostoru stvori tlak i izbaci se sav nataloženi benzin. 
 
Zalio si svjecice benzinom i usrao ih. I vise nemas iskru na njima.
Sada, sto su ti vec rekli, svjecice van, ocistiti ih ( mozda malo i upaljacem zapaliti), ispuhati cilindre (verglati bez svjecica da baci visak van) i vratiti ih nazad. Nerijetko ti koja od njih i izgori ( sto god to znacilo!?!?).
Meni se znalo desiti par puta na uljari, pa nedjeljom trazio negdje u nekoj nedodiji nove. Svasta mi radili...i davali stare i otvarali ducane nedjeljom i slicno.
Kasnije se naucuo, pa uvijek imao 1-2 rezervne ispod sica.  :laugh:
 
Ma ne trebaju rezervne.... Bitno je NE zavrnut gas kad palis hladnu uljaru... Bila je napola hladna,zaalnasao sam pocela hvatat i ja zavrnem rucku,samo je prestao hvatat i alnasovanje se nastavilo jednolicno,bezivotno... Ono kad cujes da tu nema nista...

A da mi je prvi ne bih rijec rekao,nego sam prejahao dosta na starim Sukcima... Jebada sad... Sta ces...  :(

Nijedan za svjecice kljuc mi ne stima,imam negdje pravljen za Suzuki,al ajd ti to nadji...  :(
 
Zbunjeni said:
    imam negdje pravljen za Suzuki,al ajd ti to nadji...  :(

    ...nema gorega od toga. Ja sam probleme sa srcem na takvim detaljima zaradio. Možda je bolje da ga nikako nemaš, nego da te ovako jebe  :wink: