Radi se o banditu 600 koji je stajao tj nije vozen dulje vremena. Problem mu je los ler gas, bez obzira na podesavanje i gusi se tj. ugasi cim se doda gas preko 3-4 tisuce okretaja. Dali su to samo simptomi zapustenih karburatora, membrana karbova ili nesto drugo?
Takoder...svako koliko km je provjera zazora ventila na tim masinama?
POZDRAVali mi netko tko zna može odgovoriti na pitanje:imam suzukija gsxr750 iz 90.god i hoću agregat osvijezit sa novim karikama ali agregat ima oznaku R736-.......te gledajuci na internetu tu oznaku nose gsxf.ovi,znaci netko je prije mene ubacio agregat od drugog motocikla.
ljudi iz suzukija trgovine nemogu mi pronaci karike vele treba im godina proizvodnje agregata a po godinama nisu im isti kataloski brojevi pa ih to buni...pitanje kako da ja znam koja je godina agregata da mi ne bi poslali krive dijelove a trebam karike ,lanac bregaste,i gumice ventila...hvala unaprijed...
Da bi reč rekel(da bi rič reka).Krasan primjerak stare škole.Ko to more (platit).Ima li to ipak neku novčanu vrijednost,ako izuzmemo sentimentalnu?🍸🍻☕🍷
Da bi reč rekel(da bi rič reka).Krasan primjerak stare škole.Ko to more (platit).Ima li to ipak neku novčanu vrijednost,ako izuzmemo sentimentalnu?🍸🍻☕🍷