Suzuki V-Strom 650 XT

Paf

Well-known member
Sep 19, 2020
3,544
6,342
113
Zadar
Tu sam oko 8000 e. Ma sve u redu, raspitujem se o opcijama.
Nije mi jasna racunica kako se nekome isplati uzeti motor star par godina za cca 65000kn ako je novi 72000kn.
Kako ti nije jasno da je taj isplativiji od novog, pa taj od 72.000 kn, tebe će doći 92.000 kn, dok sve pokupuješ i poslažeš ovako dobiješ jeftinije, tek razradjen motor i kompletno opremljen...ili ako oces,ajmo ovako...kupis novi,trenutno za 72.000kn,potrosis još recimo 15.000kn na opremanje...to je 87.000kn.,i za 5-6 god. prodaješ ga za 65.000 kn., a vridi i više...i onda ti neko soli pamet i kaže evo, more li 45.000kn...,
 

bricksrheavy

Well-known member
Feb 17, 2008
3,168
1,923
113
Split
Bio u salonu danas vidio Stroma sjeo na njega i mislim da je to to... Neka probna vožnja drugi tjedan eventualno 😁.
Čitam na više mjesta kao kočnice nisu dobre i mislim si pa jel to stvarno tolko loše koči a vozi ga masu ljudi i sve ok. Ne kupuješ taj motor za utrke nego za put i duže vožnje.
Ako misliš na 650, imam 2012. godinu (koliko sam vidio i na zadnjoj generaciji su ista takva kliješta) i kočnice su ok, a sa stavljanjem EBC HH pločica (EBC FA229HH / EBC FA231HH) se dobije malo više "ugriza" kod kočenja na štetu jačeg trošenja diskova.

Ja sam ih sebi stavio i zadovoljan sam s razlikom (i dalje ne očekuj MotoGP performanse :mrgreen: )

Inače nakon do sada 37.000 odvoženih km u malo manje od 2 godine glavna zamjerka su mi prednje vilice koje se osjetno uvijaju kod agresivnije vožnje. Za fluidnu sport touring vožnju je ok ali čim počneš vozit slalom između auta počne mu smetat:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: thommy

lepi42

Member
Aug 28, 2014
100
20
18
1019
Split
Hvala svima na savjetima i iskustvima. Upravo sam prodao svog fz6 tako da krece aktivnija potraga.
 

thommy

Member
Jun 19, 2021
82
82
18
Dugo Selo
youtu.be
Evo gaaaa danas sam ga preuzeo 😁 🔝
20230203_182731.jpg
20230203_182751.jpg