Suzuki V-Strom 650 XT

Evo da se i ja prijavim...šŸ˜Ž

... nakon godina lijepog druženja sa Versysom 650, igrom slučaja uletio Strom..model 650 XT, 2018.g sa neÅ”to opreme, H&B crashbar i centralni nogar, SW Motech Å”telajući Å”iroki fuzići, Puig vizir sa deflektorom, ojačani Å”titnici ruku...prebacio sam svoje GIVI Trekker bočne kofere tako da su Hepco&Becker Orbit 2x14l koferi s nosačima na prodaju..
Već sam za mjesec dana odradio 2k km i prezadovoljan sam kako se lijepo vozi
Jedino me malo smeta buka Michelin Anakee Adventure guma ali budu se potroÅ”ile pa ćemo probati nekaj drugo
To je to... sritno i pomalo...nes s tim nikad imat problema...nije savjet,al znam to sigurno...
 
Kod tih starijih Stromova provjeri rezervoar iznutra, hoće zahrđati ako se preko zime ostavi prazan dok se ne vozi
Ovo mogu potvrditi iz prve ruke, uzeo V-Stroma 2008 u Moto Expertu i vrlo brzo sam imao problem sa nedostatkom ubrzanja u zadnjem dijelu gasa u svakoj brzini. Zbunjivalo me to jer sam kamericom gledao u rezervoar i činio se ok, tu i tamo koja točkica hrđe. IÅ”ao sam mjeriti protok goriva koliko će el.pumpa izbaciti kada se 3x okrene ključ ( tako nekako, već sam zaboravio detalje) i izaÅ”lo je malo preko 1dcl goriva ( trebalo izaći oko 3dcl). Skinuo pumpu, a niskotlačni filter u obliku vrećice za čaj bio sav u hrdji. Ispuhao i njega i visokotlačni filter koji je gore u kučiÅ”tu pumpe i nisam mogao do njega već samo kompresorom, vratio pumpu i probao test goriva. Sada je izaÅ”lo 3 dcl, možda i malo viÅ”e. Probao motor i kao da je dobio krila, sada se vrtio ko mlinac za kavu i iÅ”ao ko gluha svinja. Ali već sa sljedećim tankanjem, problem se vratio, pomalo pa opet sve žeŔće. Na kraju rijeÅ”io problem, sa rezervoarom čiŔćenjem i plastifikacijom kemijom i novim niskotlačnim filterom ( i opet propuhivanje visokotlačnog) plus čiŔćenjem i testiranjem injektora.

Edit:
vele da je to problem zbog vlasnika koji nisu imali pune rezervoare preko zime, ali da je tako, hrđao bi gornji dio rezervoara, a problem kod mene je bila hrđa u donjem dijelu rezervoara, u onim zabačenim ćoÅ”kovima. A vjerujem da prijaÅ”nji vlasnik, kao ni drugi kojima se to dogodilo, nisu držali rezervoar baÅ” prazan-prazan.
 
Last edited:
Ovo mogu potvrditi iz prve ruke, uzeo V-Stroma 2008 u Moto Expertu i vrlo brzo sam imao problem sa nedostatkom ubrzanja u zadnjem dijelu gasa u svakoj brzini. Zbunjivalo me to jer sam kamericom gledao u rezervoar i činio se ok, tu i tamo koja točkica hrđe. IÅ”ao sam mjeriti protok goriva koliko će el.pumpa izbaciti kada se 3x okrene ključ ( tako nekako, već sam zaboravio detalje) i izaÅ”lo je malo preko 1dcl goriva ( trebalo izaći oko 3dcl). Skinuo pumpu, a niskotlačni filter u obliku vrećice za čaj bio sav u hrdji. Ispuhao i njega i visokotlačni filter koji je gore u kučiÅ”tu pumpe i nisam mogao do njega već samo kompresorom, vratio pumpu i probao test goriva. Sada je izaÅ”lo 3 dcl, možda i malo viÅ”e. Probao motor i kao da je dobio krila, sada se vrtio ko mlinac za kavu i iÅ”ao ko gluha svinja. Ali već sa sljedećim tankanjem, problem se vratio, pomalo pa opet sve žeŔće. Na kraju rijeÅ”io problem, sa rezervoarom čiŔćenjem i plastifikacijom kemijom i novim niskotlačnim filterom ( i opet propuhivanje visokotlačnog) plus čiŔćenjem i testiranjem injektora.

Edit:
vele da je to problem zbog vlasnika koji nisu imali pune rezervoare preko zime, ali da je tako, hrđao bi gornji dio rezervoara, a problem kod mene je bila hrđa u donjem dijelu rezervoara, u onim zabačenim ćoÅ”kovima. A vjerujem da prijaÅ”nji vlasnik, kao ni drugi kojima se to dogodilo, nisu držali rezervoar baÅ” prazan-prazan.
Voda
 
  • Like
Reactions: KarloDelPontiac
Masa ljudi ostavi motor iscuclan na rezervi od jeseni do proljeća, tankanje za 50 kuna ak treba i 3x dnevno, mentalni sklop prtiv kojeg ne možeÅ”. Meni navika da na povratku s vožnje stanem na benzinskoj i natočim do čepa. Mrzi me ak prije vožnje moram prvo na benzinsku, nikad problema s hrđom u rezervoaru.
 
  • Like
Reactions: singlica and DuroDu
A,e...i malo lakse drzi rucicu gasa,pa ti nece trnuti ruka,a i ne slazem se bas da izgleda isto kaa stariji stromovi...tako da uopce mi nije jasna tvoja pridika,bez ljutnje,ali ja uzivam s njim ,jedino da niste potrefili na kakbog sastavljenog,jer i ta cijena mi je malo sumnjiva za te godine...eto...
Oprosti Å”to odgavaram nakon 2 godinešŸ˜, zaboravio sam potpuno na thread. Prvo, nije nikakva pridika nego samo osobno miÅ”ljenje, drugo, nisam napisao da je kao stariji Strom nego da su mi ti Crossoveri skoro svi isti. Čovjek koji ga je prodao obolio od Parkinsona a i prijatelj je mog punca. Bio ugradio dubinska svijetla(280ā‚¬),roll bar, dao mu i joÅ” jedan prednji vjetrobran a gume je promijenio jer mu originalne ne odgovarale. Pa sad, vjeruj ili ne, nisam tu da izmiÅ”ljam niti imam razloga, jer se niti poznajemo niti me briga snižavati niti cijenu niti kilometre jer ne vidim smisla. Motor nisam ja kupio niti je moj. Samo sam napisao moje miÅ”ljenje. Nekom je najbolji motor Vespa, nekom VStrom a nekom Royal Enfield. U to ne ulazim glavno da je svak zadovoljan sa onim Å”to ima.
 
Jel to onaj motor sto se Paf kleo u njega pa ga prodao? :LOL:
Kle-cu se i dalje...nema boljeg motora od V-Stroma 650 XT... al od 2017...nadalje...,naravno te kubikaze... ,a jednom cu se opet vratiti na njega...
 
Last edited:
Kle-cu se i dalje...nema boljeg motora od V-Stroma 650 XT... al od 2017...nadalje...,naravno te kubikaze... ,a jednom cu se opet vratiti na njega...

Po čemu nema boljeg ? Meni je recimo T700 puno bolji motor, od ciklistike do ergonomije.
 
Po čemu nema boljeg ? Meni je recimo T700 puno bolji motor, od ciklistike do ergonomije.
Nema frke kolegs., ja vozim samo Stromove,nisam nikad imao problema,kvarova,odrzavanja minimalna...,zato preporuka svaka, a i moze ih voziti svatko i pocetnik i profi...,a i ne kradu se...te ne pada, jedino na mjestu ako si sam kriv il ga bura srusi.
 
Nema frke kolegs., ja vozim samo Stromove,nisam nikad imao problema,kvarova,odrzavanja minimalna...,zato preporuka svaka, a i moze ih voziti svatko i pocetnik i profi...,a i ne kradu se...te ne pada, jedino na mjestu ako si sam kriv il ga bura srusi.

Ma sve 5 Ŕto se tiče održavanja i pouzdanosti, to je poznato dobra stvar kod Stroma, samo rekoh da mi u vožnji osobno ne odgovara.
 
Nema frke kolegs., ja vozim samo Stromove,nisam nikad imao problema,kvarova,odrzavanja minimalna...,zato preporuka svaka, a i moze ih voziti svatko i pocetnik i profi...,a i ne kradu se...te ne pada, jedino na mjestu ako si sam kriv il ga bura srusi.
Kradu se samo atraktivni motori
 
  • Haha
Reactions: Nero
Ne laje Cuko radi drugog,vec radi sebe... :mrgreen: