Suzuki V-Strom 650 XT

Nesto cujem da ce novi strom imat 700 cc twin, jel moze netko potvrdit?
 

Nema još nigdje konkretno brojke ali vjerojatno će tu negdje biti, ovako sa slika nova UD vilica, redni dvocilindraš, veći kotači, tft ekran, prednje svijetlo nešto kao na velikom, vjerojatno kompletno led osvjetljenje...
 
Cini mi se da bi i cijena mogla bit paprena, al ak ce bit posteno napravljen bit ce im oprosteno, makar suzuki je poznat po budget motorima.
 
Tog cekam...
 
Jeli ovo pucaju na Tenere/Tuareg? :unsure:

Jer mi izgleda kao da ga okreću više na offroad;

21 cola prednja = lošija voznost na cesti(n), kretenski spuštena/niska prednja maska/far (mrzim ovaj trend na modernim motorima) = slabija zaštita od vjetra na cesti.(n)
 
Nakon ovog sta si uzea pod hitno treba smjena…..
Strom e Strom...nemos falit., pomalo.,juce djir do Zagreba na Pizzu...ovo je pravi penzzione stroj, al ka zatriba...vrooarrrrr... :mrgreen:
 
Jeli ovo pucaju na Tenere/Tuareg? :unsure:

Jer mi izgleda kao da ga okreću više na offroad;

21 cola prednja = lošija voznost na cesti(n), kretenski spuštena/niska prednja maska/far (mrzim ovaj trend na modernim motorima) = slabija zaštita od vjetra na cesti.(n)
Ma 21 inc zakon po gradu
A nismo na grobniku da mi smeta na cesti 21….
 
Neznam, al pokvarila se i Novema,zovem ja njih posto maglenke i ugradnja,da naidjem u prolazu, i maglenke 1250 kn.,pa 550 kn.,ispitivanje i ugradnja da ne vuku struju,te 3 sata rada,i eto skoro 3.000 kn.,za maglenke.,i naravno nisam svratio... kako ove nove maglenke mogu vuci struju i jos diodne, to ne trosi nista...sta se ima 3 sata tu radit...to ja pospajam za 45 min. i nikad nije vuklo struju...i jos radi na svim mojim Stromovima... i to one od 25 eur.
 
Moze jedno brzo pitanje kao padobranac?
Iz vaseg iskustva, jel 650ccm(70ks) dovoljno za prtljagu i vozaca+suvozaca, za neka dalja putovanja? (Znam da se snaga drukcije razvija na twin i rednom motoru), ali nikad nisam imao priliku probati twin.
U fazi sam mijenjanja motora, vec 7 godina ima yamahu fz6n cijih 100ks nisam nikad iskoristio, razmisljam o nekom touring motoru, jbg stari se, a i volio bih putovati. Nazalost, za nesto jace, 1000ccm, necu imati novaca.
 
Last edited:
Moze jedno brzo pitanje kao padobranac?
Iz vaseg iskustva, jel 650ccm(70ks) dovoljno za prtljagu i vozaca+suvozaca, za neka dalja putovanja? (Znam da se snaga drukcije razvija na twin i rednom motoru), ali nikad nisam imao priliku probati twin.
U fazi sam mijenjanja motora, vec 7 godina ima yamahu fz6n cijih 100ks nisam nikad iskoristio, razmisljam o nekom touring motoru, jbg stari se, a i volio bih putovati. Nazalost, za nesto jace, 1000ccm, necu imati novaca.
Da, dovoljno je. 6 sezona i 60,000 km prijeđenih na malom Stromu. A onda poželiš nešto jače... ;)
 
Ako nisi iskoristio tih 100ks i ako niste oboje extra teški, bit će dovoljno. Gospodin Rukavina s gospođom je, sa BMW 650 (1 cilindar), išao do Sibira i natrag. Neki biciklama obiđu EU. Ide to, volja i financije i vozi Miško.
 
Da, dovoljno je. 6 sezona i 60,000 km prijeđenih na malom Stromu. A onda poželiš nešto jače... ;)
Odlicno, to mi je drago cuti. I par godina je dovoljno, dok ne dodje bolja financijska situacija. Od ova standardna 4 sport/touring motora(NCX, tracer 700, versys, V-Strom), V-Strom mi se najvise dopada. Tako da cete me jos cuti u ovoj temi, samo nek prodam svoj fz6.

@JosipS Mislim da i nismo teski, zajedno oko 150/160kg. Ne znam kolika je nosivost tih motora i kako se ponasaju sa full prtljagom i dvoje ljudi.
Ali dobro zboris, volja i financije i to je to.
 
E.,znaci... 650 V-Strom.,nemores pogrisiti,preporucujem od 2012 god,redizajn.,a ako si u mogucnosti,onda svakako od 2017 god.,novog 650 XT.,taj je zakon...,aj nemora biti XT.,al ja se drzim te oznake... sto se tice kufera i dvije osobe,nemas problema,ali i za to je malo bolji ovaj od 2017 god.novi...radje malo dodaj,pa njega uzmi...
 
  • Like
Reactions: lepi42
Odlicno, to mi je drago cuti. I par godina je dovoljno, dok ne dodje bolja financijska situacija. Od ova standardna 4 sport/touring motora(NCX, tracer 700, versys, V-Strom), V-Strom mi se najvise dopada. Tako da cete me jos cuti u ovoj temi, samo nek prodam svoj fz6.

@JosipS Mislim da i nismo teski, zajedno oko 150/160kg. Ne znam kolika je nosivost tih motora i kako se ponasaju sa full prtljagom i dvoje ljudi.
Ali dobro zboris, volja i financije i to je to.
Ja sam isto presao sa Fazera 6 na stroma 650 i moram priznati da je razlika velika u voznosti, udobnosti itd u korist stroma, 5 sezona 60000 km realno ne treba jaci motor za putovanja za magistralne ceste fenomenalan izlasci van ceste odlican, autoput tu je kratak, "ispucavanja" i pretjecanja ako si sam vrlo dobar u dvoje dobar ja i zena isto oko 150 kg nama za putovanja bilo sasvim dovoljno meni nije jos dosadio imam Stroma i XR-a pa kako mi se hoce.
 
  • Like
Reactions: Dene and lepi42
E.,znaci... 650 V-Strom.,nemores pogrisiti,preporucujem od 2012 god,redizajn.,a ako si u mogucnosti,onda svakako od 2017 god.,novog 650 XT.,taj je zakon...,aj nemora biti XT.,al ja se drzim te oznake... sto se tice kufera i dvije osobe,nemas problema,ali i za to je malo bolji ovaj od 2017 god.novi...radje malo dodaj,pa njega uzmi...
Hvala na odgovoru. Vidim da imaju tri dizajna, i pokusati cu se nekako protegnuti pa ici na treci, od 2017g. Mislim da ce mi budget biti oko 50k kn, pa ako nesto bas vrijedno uleti mozda i do 55k.
Ja sam isto presao sa Fazera 6 na stroma 650 i moram priznati da je razlika velika u voznosti, udobnosti itd u korist stroma, 5 sezona 60000 km realno ne treba jaci motor za putovanja za magistralne ceste fenomenalan izlasci van ceste odlican, autoput tu je kratak, "ispucavanja" i pretjecanja ako si sam vrlo dobar u dvoje dobar ja i zena isto oko 150 kg nama za putovanja bilo sasvim dovoljno meni nije jos dosadio imam Stroma i XR-a pa kako mi se hoce.
Takvo iskustvo sam trazio, hvala puno. Vecinom cu voziti magistralne ceste, autocesta mi nije napeta, ali u slucaju da je potreba drago mi je da se moze protegnuti. Ne treba mi za nikakvo divljanje, ali zelim da sam siguran u njega ako cu pretjecati auto/auta.