Strom e Strom...nemos falit., pomalo.,juce djir do Zagreba na Pizzu...ovo je pravi penzzione stroj, al ka zatriba...vrooarrrrr...Nakon ovog sta si uzea pod hitno treba smjena…..
Ma 21 inc zakon po graduJeli ovo pucaju na Tenere/Tuareg?
Jer mi izgleda kao da ga okreću više na offroad;
21 cola prednja = lošija voznost na cesti, kretenski spuštena/niska prednja maska/far (mrzim ovaj trend na modernim motorima) = slabija zaštita od vjetra na cesti.
Nismo ali za grad i lose ceste majkaA nismo ni na Cesti Kostiju prema Magadanu da nam treba 21
Da, dovoljno je. 6 sezona i 60,000 km prijeđenih na malom Stromu. A onda poželiš nešto jače...Moze jedno brzo pitanje kao padobranac?
Iz vaseg iskustva, jel 650ccm(70ks) dovoljno za prtljagu i vozaca+suvozaca, za neka dalja putovanja? (Znam da se snaga drukcije razvija na twin i rednom motoru), ali nikad nisam imao priliku probati twin.
U fazi sam mijenjanja motora, vec 7 godina ima yamahu fz6n cijih 100ks nisam nikad iskoristio, razmisljam o nekom touring motoru, jbg stari se, a i volio bih putovati. Nazalost, za nesto jace, 1000ccm, necu imati novaca.
Odlicno, to mi je drago cuti. I par godina je dovoljno, dok ne dodje bolja financijska situacija. Od ova standardna 4 sport/touring motora(NCX, tracer 700, versys, V-Strom), V-Strom mi se najvise dopada. Tako da cete me jos cuti u ovoj temi, samo nek prodam svoj fz6.Da, dovoljno je. 6 sezona i 60,000 km prijeđenih na malom Stromu. A onda poželiš nešto jače...
Ja sam isto presao sa Fazera 6 na stroma 650 i moram priznati da je razlika velika u voznosti, udobnosti itd u korist stroma, 5 sezona 60000 km realno ne treba jaci motor za putovanja za magistralne ceste fenomenalan izlasci van ceste odlican, autoput tu je kratak, "ispucavanja" i pretjecanja ako si sam vrlo dobar u dvoje dobar ja i zena isto oko 150 kg nama za putovanja bilo sasvim dovoljno meni nije jos dosadio imam Stroma i XR-a pa kako mi se hoce.Odlicno, to mi je drago cuti. I par godina je dovoljno, dok ne dodje bolja financijska situacija. Od ova standardna 4 sport/touring motora(NCX, tracer 700, versys, V-Strom), V-Strom mi se najvise dopada. Tako da cete me jos cuti u ovoj temi, samo nek prodam svoj fz6.
@JosipS Mislim da i nismo teski, zajedno oko 150/160kg. Ne znam kolika je nosivost tih motora i kako se ponasaju sa full prtljagom i dvoje ljudi.
Ali dobro zboris, volja i financije i to je to.
Hvala na odgovoru. Vidim da imaju tri dizajna, i pokusati cu se nekako protegnuti pa ici na treci, od 2017g. Mislim da ce mi budget biti oko 50k kn, pa ako nesto bas vrijedno uleti mozda i do 55k.E.,znaci... 650 V-Strom.,nemores pogrisiti,preporucujem od 2012 god,redizajn.,a ako si u mogucnosti,onda svakako od 2017 god.,novog 650 XT.,taj je zakon...,aj nemora biti XT.,al ja se drzim te oznake... sto se tice kufera i dvije osobe,nemas problema,ali i za to je malo bolji ovaj od 2017 god.novi...radje malo dodaj,pa njega uzmi...
Takvo iskustvo sam trazio, hvala puno. Vecinom cu voziti magistralne ceste, autocesta mi nije napeta, ali u slucaju da je potreba drago mi je da se moze protegnuti. Ne treba mi za nikakvo divljanje, ali zelim da sam siguran u njega ako cu pretjecati auto/auta.Ja sam isto presao sa Fazera 6 na stroma 650 i moram priznati da je razlika velika u voznosti, udobnosti itd u korist stroma, 5 sezona 60000 km realno ne treba jaci motor za putovanja za magistralne ceste fenomenalan izlasci van ceste odlican, autoput tu je kratak, "ispucavanja" i pretjecanja ako si sam vrlo dobar u dvoje dobar ja i zena isto oko 150 kg nama za putovanja bilo sasvim dovoljno meni nije jos dosadio imam Stroma i XR-a pa kako mi se hoce.