Suzuki V-Strom 650 XT

E.,znaci... 650 V-Strom.,nemores pogrisiti,preporucujem od 2012 god,redizajn.,a ako si u mogucnosti,onda svakako od 2017 god.,novog 650 XT.,taj je zakon...,aj nemora biti XT.,al ja se drzim te oznake... sto se tice kufera i dvije osobe,nemas problema,ali i za to je malo bolji ovaj od 2017 god.novi...radje malo dodaj,pa njega uzmi...
Sta kazes sad kad si oba probao, jel se isplatio prelazak na 1000? Mene opet svrbi taj Strom da ga kupim i lomim se izmedju 2015. 1000 i 2018. 650. Vjerovatno necu sto se tice snage ni 650 iskoristiti, ali sam svjestan da su na 1000 bolji i ovjes i kocnice. Je li 1000 veci i komotniji puno od 650?
 
Sta kazes sad kad si oba probao, jel se isplatio prelazak na 1000? Mene opet svrbi taj Strom da ga kupim i lomim se izmedju 2015. 1000 i 2018. 650. Vjerovatno necu sto se tice snage ni 650 iskoristiti, ali sam svjestan da su na 1000 bolji i ovjes i kocnice. Je li 1000 veci i komotniji puno od 650?
S malim Stromom ćeš se bogami našaltati! S jačim Stromom nema više škakljivih situacija prilikom preticanja, a serpentine se bez problema prolaze u 2. brzini... To se zove komocija! ;)
 
Motor je da se šalta, a Strom se šalta 'ko mlijeko.
 
Nisam ni ja nesto ljubitelj saltanja. Zato krajickom oka i Africu Twin DCT mjerkam 😄
 
Moze jedno brzo pitanje kao padobranac?
Iz vaseg iskustva, jel 650ccm(70ks) dovoljno za prtljagu i vozaca+suvozaca, za neka dalja putovanja? (Znam da se snaga drukcije razvija na twin i rednom motoru), ali nikad nisam imao priliku probati twin.
U fazi sam mijenjanja motora, vec 7 godina ima yamahu fz6n cijih 100ks nisam nikad iskoristio, razmisljam o nekom touring motoru, jbg stari se, a i volio bih putovati. Nazalost, za nesto jace, 1000ccm, necu imati novaca.
Nije. Provjereno! Jedva prošo Dolomite.
 
Sta kazes sad kad si oba probao, jel se isplatio prelazak na 1000? Mene opet svrbi taj Strom da ga kupim i lomim se izmedju 2015. 1000 i 2018. 650. Vjerovatno necu sto se tice snage ni 650 iskoristiti, ali sam svjestan da su na 1000 bolji i ovjes i kocnice. Je li 1000 veci i komotniji puno od 650?
Probao sam 3 stroma...zadnji muski 2011 god.,pa 2014 redizajn...te ovaj zadnji 2017god.,koji je i najbolji...,sto se tice ovog 1000 XT.,razlika je zemlja-zrak...,puno udobniji,sigurnije se osjecam,pogotovo u dvoje,a od 60km.,do 160 u dvoje...za 2,5 sekunde...tako za pretjecanje u dvoje nema problema,ako zatreba,sto se tice saltanja,potrebna je samo prva za krenuti.,druga i treca dovoljna do cetvrte dovoljno za locco i po gradu,jer vuce i dize jednako,kao u sestoj...ostale dvi po pravcu...,potrosnja isto za ovako jaci stroj,sasvim OK.,po gradu oce 6.,al cim je pravca pada na 5,pa i ispod malo,zavisi od voznje... vec sam presao nekih 3,500 KM.sto locco,sto svakakvih isprobavanja,kapi ulja ne fali...al sigurno je jedno,kad budem ovog dao u prodaju, sigurno se vracam na novijeg Stroma 650 XT.,on je isto stvarno za sve,samo malo ljeniji,al ne moze se ni usporedjivati sa ovim...
 
Da zaboravio sam napisati,ako mislis uzimati,onda uzimaj od 2018god.Stroma 1000,ima redizajna, Kljun...ABSje zakon,kontrola proklizavanja odradjiva super,,a i potrosnja...ima tih par sitnica koje su poboljsane i stvarno valjaju.,a,e i cita sam da ovim ispod starijima mjenjaci bruje.,ovima je to napokon ispravljeno...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: WraGG
E,ima li koji par,da bi uskoro isao par dana digod u djiradu.,nemam neki plan,ali sve bi pasalo nekih 7-8 dana-10 dana.,s tim da se ide naravno sa puuuuno stajanja,setnje,kaveSlaga,odmora,spavanja...po dogovoru...ne ove od tocke A do tocke B ,sto imaju pilotsku dozvolu...
 
  • Haha
Reactions: cadjo
u kojem smislu preslab 650 za Dolomite? mogu se ja uspet i spustit normalnim cestama?
Planiram na proljeće turu sa gospođom malo to Dolomitići pa do Švarcvalda do prijatelja, imam TA700, nisam prezahtjevan, i godinice su tu...ne žurimo nigdi...
 
u kojem smislu preslab 650 za Dolomite? mogu se ja uspet i spustit normalnim cestama?
Planiram na proljeće turu sa gospođom malo to Dolomitići pa do Švarcvalda do prijatelja, imam TA700, nisam prezahtjevan, i godinice su tu...ne žurimo nigdi...
Za laganu i pasivnu vožnju, motorić je SUPER.
 
  • Like
Reactions: bulin
A biće za Dolomite ok onda nešto sa 120+ konja. Nisam skužija da čovik traži tako nešto.
 
  • Like
Reactions: zoranm
Za dvoje je 1000 sigurno bolji izbor tu nema dileme.
Ako budget dopušta 1000 a ako ne 650 pa kasnije na 1000.
Ja nisam 650 ni probao jer znam da bi kasnije išao na 1000 a ovako sam skroz odmah zadovoljan motor je s obzirom na cijenu best buy.To je makina za ozbiljniju ekipu koja se vozi laganini ali kad zatreba onda ide bez puno šaltanja a udobnost odlična.
 
  • Like
Reactions: Boogie