Ovo mogu potvrditi iz prve ruke, uzeo V-Stroma 2008 u Moto Expertu i vrlo brzo sam imao problem sa nedostatkom ubrzanja u zadnjem dijelu gasa u svakoj brzini. Zbunjivalo me to jer sam kamericom gledao u rezervoar i Äinio se ok, tu i tamo koja toÄkica hrÄe. IÅ”ao sam mjeriti protok goriva koliko Äe el.pumpa izbaciti kada se 3x okrene kljuÄ ( tako nekako, veÄ sam zaboravio detalje) i izaÅ”lo je malo preko 1dcl goriva ( trebalo izaÄi oko 3dcl). Skinuo pumpu, a niskotlaÄni filter u obliku vreÄice za Äaj bio sav u hrdji. Ispuhao i njega i visokotlaÄni filter koji je gore u kuÄiÅ”tu pumpe i nisam mogao do njega veÄ samo kompresorom, vratio pumpu i probao test goriva. Sada je izaÅ”lo 3 dcl, možda i malo viÅ”e. Probao motor i kao da je dobio krila, sada se vrtio ko mlinac za kavu i iÅ”ao ko gluha svinja. Ali veÄ sa sljedeÄim tankanjem, problem se vratio, pomalo pa opet sve žeÅ”Äe. Na kraju rijeÅ”io problem, sa rezervoarom ÄiÅ”Äenjem i plastifikacijom kemijom i novim niskotlaÄnim filterom ( i opet propuhivanje visokotlaÄnog) plus ÄiÅ”Äenjem i testiranjem injektora.
Edit:
vele da je to problem zbog vlasnika koji nisu imali pune rezervoare preko zime, ali da je tako, hrÄao bi gornji dio rezervoara, a problem kod mene je bila hrÄa u donjem dijelu rezervoara, u onim zabaÄenim ÄoÅ”kovima. A vjerujem da prijaÅ”nji vlasnik, kao ni drugi kojima se to dogodilo, nisu držali rezervoar baÅ” prazan-prazan.