SV650S

dejvid

New member
Što mislite o tom motoru? Relatvni sam početnik u moto svijetu, tj. godinu dana vozim Runnera 125 pa bi mi ovaj bio kao prvi pravi motor. Hoće li mi sa svojih 72 konja biti preslab/prejak/brzo će mi dosaditi? Što mislite o mašini, jel to neka starudija iz prošlog tisućljeća ili je dobra? Svaki komentar je dobrodošao. HELP HELP  :naklon: :naklon:
 
preslab!??? :shock:
pa reko si da si do sad vozio skuter? :misli:
neće ti bit preslab!bez brige!
imao sam ga i prilike vozit i mogu ti reć da je OK!a što se tiće same mašine neznam puno pa neću ni lupetat!

 
Jako dobar motor,mislim da ima dosta konja i da ti neće dosaditi,snagu ispucava od malih okretaja pa linearno do kraja,motor je predvidiv.....obrati pažnju na položaj sjedenja i zatvorenost volana,pa vidi koliko će ti to odgovarati....inače motor je stvoren za zavoje,jako je upravljiv,u svakom trenutku ,skoro,da možeš mijenjati smijer,naravno ako si u nekom normalnim brzinama....iskusni drže s tim motorom korak s fazerom 600 ili kavom z750 bez nekog večeg problema....jedino gdje im oni mogu malo pobječi je ravnica auto puta....

pošto 650 nema antihoping kvačilo imaš dobr šanse za jače poniranje prednjih vilica kod abgasa....al kad se na to navikneš bit će sve ok....toliko dobro koči motorm da nečeš imati potrebe stiskati kočnice,u normalnoj vangradskoj vožnji,samo otpustiš gas.....nema pretjerane potrebe za šaltanjem,jer vuče u svim brzinama...jako dobar motor koji na neku čudnu foru nije baš popularan.Alu okvir jako čvrst,nema nikakvih uvijanja....kočnice dobre
 
Novi ili polovni?
gledam po oglasnicima i nema ih uopće, bit će onda novi, samo da ga ne moram prodavati za godinu dana i baciti 3000 € u vjetar jer će mi postati preslab, najgora noćna mora hehe  :D

EDIT:
@ Pak: Hvala na vrlo detaljnom komentaru
 
pitam jer kad ga kupim onda će biti prekasno za razmišljanje.
Sa abs-om ili može i bez?