Svakih koliko km štelujete ventile?

IPazin

New member
Znam neke koji to rade svakih 10k neke svakih 20k, a znam neke koji imaju i preko 80k km i nikad ih nisu štelali pa im nije ništa.
Koliko se uopće naplaćuje štelovanje ventila?
 
bolje pokvaren ktm?
nema sansi, kod vas mjenjanje klipova i radilce je vec objasnjeno u user manual.
:)

To bi triba bit humor? 🤣
 
Što točno uzrokuje zvuk mitskog klapanja ventila (ono kad se kaže da se ventili "čuju")? - i koliko je to klapanje štetno jer mi je nepojmljivo da dopustim mašini koja vrti 10+ tisuća okretaja da "klapa"!?

Prvi motor uz štelovanje na kilometraži po PS-u odvozio do 86000 pa prodao, drugi isto tako do 94000, a evo treći taman uhvatio 43 i opet ću i za njega bezveze platit pregled zazora ventila iako se ne "čuju"
 
Što točno uzrokuje zvuk mitskog klapanja ventila (ono kad se kaže da se ventili "čuju")? - i koliko je to klapanje štetno jer mi je nepojmljivo da dopustim mašini koja vrti 10+ tisuća okretaja da "klapa"!?

Prvi motor uz štelovanje na kilometraži po PS-u odvozio do 86000 pa prodao, drugi isto tako do 94000, a evo treći taman uhvatio 43 i opet ću i za njega bezveze platit pregled zazora ventila iako se ne "čuju"

Lako kad se cuju jer je zazor prevelik (obicno usisni ventili iako nije pravilo), to se sredi stelanjem i nije toliko hitno, ali, ispusnim ventilima se zazor najcesce smanjuje (isto, nije pravilo), to se ne cuje, a moze napravit totalno sranje ako se zanemari i ode u ekstrem.

Kontrola ventila je dobra stvar, najbitnija je prva kontrola, do tada svi sjednu na svoje mjesto i ako treba se postela, kasnije su promjene manje i interval kontrole se moze i produljit, ovisno koliko je van tolerancije bilo kod stelanja. Ako je sve bilo u debeloj toleranciji, osobno vise ni nebi kontrolirao (naglasak na "osobno" - nije savjet drugima) :) Pricam o nekoj normalnoj cestovnoj voznji, ne o motoru koji je cesto u crvenom.
 
Last edited:
65000km....... nikad štelano.....
prošli motor prodao sa 60000 nikad štelao.....
možda oko 100000 pogledam jesu li seli.....
 
T max 77000 nikad štelovano, na 40000 oden do Jukića na provjeru, kaže on upali, pa kaže ne diraj ništa.
 
Provjera na 40000 ,na nekim i na 20000
Pogledaj u manualu tamo ti piše na koliko je provjera!
 
Na standardnim ventilima, još nisam naišao da je zazor veći od propisanog.
Uvijek je bio manji.
 
Dukca ti voze uglavnom ljudi koji imaju lovu i hoćevljudi platit, ovi šta vozaju japance su 90 posto gologuzija, taj kad ti dođe na popravku hoće da ti njemu platiš.
 
Na standardnim ventilima, još nisam naišao da je zazor veći od propisanog.
Uvijek je bio manji.
U tom i je problem ,kako zazor ventila postaje manji tako ne zatvara do kraja i ostaje malo otvoren i izgara na sjedalu ventila ili pečurke.U eksttremima uslijed pregaranja zna i puknuti dio i onda adio .
 
  • Like
Reactions: 3alfa3 and Nero
U tom i je problem ,kako zazor ventila postaje manji tako ne zatvara do kraja i ostaje malo otvoren i izgara na sjedalu ventila ili pečurke.U eksttremima uslijed pregaranja zna i puknuti dio i onda adio .

sad ce nesto i naucit pa di ce mu onda bit kraj 🤣