Sve o GSX 1400

dpanijan said:
Do sada sam točio gdje sam stigao, nikada nisam imao problema niti  sa autom (diesel) niti s motorima. Danas ću staviti tableticu i natankati OMV 100 (hebote, nisam nikada mislio da budem  :? ) pa ćemo vidjeti za dan-dva.

100-tka? A  tvrdis da si skrtac :LOL:
 
ib said:
100-tka? A  tvrdis da si skrtac :LOL:

Skoro sam na dupe opal dok je pumpa izbacila cijenu od 8,78kn po litri, rekoh, dobis ovaj jedan tank (i cudesnu tableticu od 22kn) i ako do kraja tanka nebu bolje, idemo natrag na ES95 po 8kn/L  :mrgreen:
Stalo 18 litara i to ispada 14kn previse  8)

BTW, potrosnja na putu za Kastel Stari i nazad, sve stara cesta, prosjek 68km/h dolje (354km) i 64km/h nazad (359km) (po gps logu) 5,75l/100km prvi tank i 6,00l/100km drugi. U stvari, prvi je ispal 6,25l/100km, ali ti je bilo 80km gradske voznje, a prvi i drugi su u stvari drugi i treci (a u trecem je takodjer bilo oko 30km grada). Bilo nas dvoje od 160kg ukupno, maxia od 52l i samonapuhavajuci Louis luft madrac (veci) povrh maxie  :mrgreen:
Sad ti reci da nisam skrtac  :jesus:
 
dpanijan said:
Skoro sam na dupe opal dok je pumpa izbacila cijenu od 8,78kn po litri, rekoh, dobis ovaj jedan tank (i cudesnu tableticu od 22kn) i ako do kraja tanka nebu bolje, idemo natrag na ES95 po 8kn/L  :mrgreen:
Stalo 18 litara i to ispada 14kn previse  8)

BTW, potrosnja na putu za Kastel Stari i nazad, sve stara cesta, prosjek 68km/h dolje (354km) i 64km/h nazad (359km) (po gps logu) 5,75l/100km prvi tank i 6,00l/100km drugi. U stvari, prvi je ispal 6,25l/100km, ali ti je bilo 80km gradske voznje, a prvi i drugi su u stvari drugi i treci (a u trecem je takodjer bilo oko 30km grada). Bilo nas dvoje od 160kg ukupno, maxia od 52l i samonapuhavajuci Louis luft madrac (veci) povrh maxie  :mrgreen:
Sad ti reci da nisam skrtac  :jesus:


kolko brojeva, niš nekužim, a delam u prodaji :mrgreen:

kroz moj neide više od 5,3 lit ak jurim po autoputu 180-200. Mjereno u nekoliko navrata bez obzira na pumpu na kojoj točim. Jebat ga, niko ne vjeruje, al ak se neko oće kladit, meni treba neka lova jer mi sad ide registracija. Izgleda da veliki vjetrobran jebeno utječe na nižu potrošnju jer zrak na toj brzini klizi prek mene a ne lupeta.




srki



 
Srki said:
kolko brojeva, niš nekužim, a delam u prodaji :mrgreen:

kroz moj neide više od 5,3 lit ak jurim po autoputu 180-200. Mjereno u nekoliko navrata bez obzira na pumpu na kojoj točim. Jebat ga, niko ne vjeruje, al ak se neko oće kladit, meni treba neka lova jer mi sad ide registracija. Izgleda da veliki vjetrobran jebeno utječe na nižu potrošnju jer zrak na toj brzini klizi prek mene a ne lupeta.

Eto, ne vjerujem, ali se neću kladiti jer obično popušim na okladama  :jesus:
Pa, kol'ki ti je onda, daj stavi slikicu il' reci gdje ima ? (da i ja metnem takvoga  :mrgreen: )
 
primo said:
dali vam se kad dogodilo da su vam se malo odpustili kolektori? :misli:

Kolektori ? Mislis prirubnice ili nesto drugo ? Konektori ?
Neznam, nisam pronasao nista sto se otpustilo (nisam bas niti trazio).
 
dpanijan said:
Kolektori ? Mislis prirubnice ili nesto drugo ? Konektori ?
Neznam, nisam pronasao nista sto se otpustilo (nisam bas niti trazio).
:misli:  niš  sam gasssss :mrgreen:
 
gsx se prestao proizvodit zbog novih eko normi,tako da k8 nece biti.ovo gsx-sa sto se moze nac se posljednji promjerci(na lageru)'final edition',sa yoshimurinim ispuhom,buduci starog bandita mjenja novi,veci 1255ccm,u jednoj mjeri on mjenja i gsx-a,zbog velikog okretnog momenta,tek nesto manjim od gsx-ovog
-za otprilike dva mjeseca cu uzet velikog bandita,klasicnog(koliko novi moze bit klasican,i bez maske)jos se predomisljam izmedju njega i gsx-a.... :?
 
hm..ajd neka netko stavi gdje je službeno objavljeno da se više neće proizvodit..ova priča mi baš i ne drži vodu jer bi izgubili konja za utrku među maxi nekidima... :misli:..al sve je moguće..
 
sluzbeno za K8 jos nema nikakvih informacija. niti da ce se radit, niti da se nece radit. modeli koji su u prodaji sa oznakom K7 nisu nikakav "final edition" nego standardni model za 2007. godinu proizveden 2007.!!

btw. trenutno motora ima. i plavo-bijelih i crnih. rok isporuke cca 10-tak dana
 
primo said:
eto..napokon nešto..

neznam od kud ljudima te lovačke..tako su pričali i za k7 da je zadnja god proizvodnje.. :?
a konkurencija njaki :mrgreen:
xjr cb i kawa se ne prodaju u godini koliko se proda gsx-a 1400 :mrgreen:
 
GSX 1402 said:
a konkurencija njaki :mrgreen:
xjr cb i kawa se ne prodaju u godini koliko se proda gsx-a 1400 :mrgreen:

misliš?ja mislim da se xjr-a proda najviše..ali pretpostavka je majka svih zajeba..treba od nekud izvući podatke :wink:

bdw koliko nas na forumu ima gixera 1400?  :D :D
 
primo said:
misliš?ja mislim da se xjr-a proda najviše..ali pretpostavka je majka svih zajeba..treba od nekud izvući podatke :wink:

bdw koliko nas na forumu ima gixera 1400?  :D :D
krivo misliš a budem pokušao doć do podatka :misli:
i mogli bi klub 1400 napravit :wink:
 
GSX 1402 said:
krivo misliš a budem pokušao doć do podatka :misli:
i mogli bi klub 1400 napravit :wink:

klub??hm..šta nas nema premalo??ili sam ja u velikoj zabludi.. :mrgreen:
ali ako bude nešto..ja sam ZA!

oćemo neke slike nabacit? i nije mi jasno zašto se ne ubaci neka tema gore za nekide kao što je prije bilo...a ne samo za tuono, bandita itd..bzvz..
 
primo said:
klub??hm..šta nas nema premalo??ili sam ja u velikoj zabludi.. :mrgreen:
ali ako bude nešto..ja sam ZA!

oćemo neke slike nabacit? i nije mi jasno zašto se ne ubaci neka tema gore za nekide kao što je prije bilo...a ne samo za tuono, bandita itd..bzvz..
mogli bi (y)
 
primo said:
i nije mi jasno zašto se ne ubaci neka tema gore za nekide kao što je prije bilo...a ne samo za tuono, bandita itd..bzvz..

Ne bu išlo, al imamo ovu temu (bez offa) pa se potrudite da je uvijek tu pri vrhu a ja bum skratil naslov  :wink:
 
znam da sam cacko po netu i citao da se proizvodnja gasi zbog eko 3 normi,te da izlazi taj gsx 1400 Fin.Edit.na stranici suzuki de(njemacka)ga nema vise u prodaji,u austriji opet ima...a xjr,je dobio jedan auspuh zbog tih eko 3 normi,i prodavaniji je od gsx-a,jer je daleko ljepsi...al opet koliko je ljepsi toliko je i losiji.kad bi barem bio motor izgleda xjr-a,masina gsx-ova i ciklistika sa cb-a.. :wink:
 
Srki said:
Ovo kaj Miro govori su neki problemi od prije par godina koje je Suzuki riješio. Nisam nigdje čuo ili pročitao da se zadnjih 2-3 godine nešto takvo još spominje.

Sa GSXom nemreš fulat. Ne znam nikog ko ga ima a da ga misli u skorije vrijeme mijenjat. Moj je 2005. i zasada (20 000km) niti najmanju zamjerku, dapače, vozil bum ga dok se ne raspadne ili on ili ja :mrgreen:

To da je težak, nije baš toliko važno. Ima puno težih motora, pa se niko ne buni.

Ono što je po meni potrebno napraviti, je promijenit volan sa nižim i širim, a ovjes podesit na malo tvrđe. Time uglavnom rješavaš problem sporijeg spuštanja u zavoj. Vizir će ti dobro doći (moj je najveći u državi :mrgreen:) ak želiš putovat po autoputu. Na 5000 okr/min se laganini vozaš sa 170km/h, sa serijskim auspuhom možeš i muziku slušat pod kacigom.

Kaj se izmjena tiče za 08 model, ak ga bude, ne vjerujem da će nešto osim boje mijenjati tak da ti je svejedno kad ga uzmeš.

Ak namjeravaš kupit motor za slijedećih 10 god, koji ćeš vozit i pazit, GSX je po meni najbolje kaj se za nofce može kupit.




srki
MK Guatemala Riders
suzuki 1 koma 4 o kojem sam govorio je 2005 godište. Ali, kako rekoh, sve je rješeno i ja pozdravljam taj motor kao dobar izbor za nekoga tko preferira classic stil.  (y)