Sve o GSX 1400

Srki said:
.....se pravili važni :mrgreen:

Ajmo, upis prezadovoljnih  :mrgreen: vlasnika debele krave koja dere R-ove svugdje osim na Grobniku :mrgreen:

Možemo i klub osnovat, ono kao, skupimo se pijemo Cedevitu ili malinovec i divimo se najjebenijem motoru :mrgreen:

I još Suzuki jebate :mrgreen:


Možete i slike stavljat

Svaki off bu nagrađen špic vritnjakom  (y)


srki
MK Guatemala Riders
to čudo od motora iam moj susjed. Imai kompletnog akrapoviča s kojim je navodno dobio 16 konja, ali i 16 kg manje od originala, tj one toljage od auspuha! Ima i komander i češto je štošta štelio. Uglavnom je dobio na niskima još više, ali na visokima nikako ne uspjeva dobiti da poludi - što mu je želja. Na 1500 okretaja se diže na zadnji. Voziš ga ko tdi-a. Stvarno ide ludilo dobro. Takav kakav je dlačicu bolje ubrzava od fazera 1000 novog - mjerili. Najveći nedostatk mu je velika težina - diskovi su mu izgorili od jačeg kočenja - ali ne i izvitoperili i ne tresu. Iskače iz druge brzine. Otišao ohlins odozad.  :misli: (po garancijojm je, no pitanje kome to odvesti ovlaštenom a da poso napravi kako treba) Ipak, napor je na većim brzinama jer nedostatak oplata ima svoju cijenu. Kao i teži na brzim prebacivanjima u zavoju i relativno ograničen nagib, što je razumljivo. However, za te nove taj motor je aleluja! mislim da sam vidio 69000 kunića u trgovini.
 
primo said:
ja sam stavio kompletnu yoshimuru...power commander...bregaste... i filter ofkors...i ljudi...motor ne da ide...nego leti sa 140ks.. :mrgreen:

Jel onda tvoj motor bio u MP na testu?
Kako si zadovoljan sa potrošnjom,koliko ti treba do 100,koja je krajna brzina,međuubrzanje?
 
pa gle...nisam mjerio ubrzanja pa tako da ti ne želim iznijet netočan podatak....
što se tiče potrošnje -->7l..što je ok s obzirom da ima 140ks...
krajnja brzina je 240km/h a i to je previše s obzirom na vjetrobransku zaštitu :mrgreen:
uglavnom kamionski okretni moment....
bdw odmjeravao sam snagu sa novom fz1 i...moj ima bolja ubrzanja ali krajnja brzina fz1 je ofkorzz veća..

ne ono nije bio moj...koliko se sjećam onaj iz MP je -2005.godina
 
gle, već nas ima :mrgreen:

1. Merlin
2. kompa od Merlina (kak se zove???)
3. Krama (njega bumo zvali Štela :mrgreen:)
4. Primo
5. GSX 1402
6. Srki


kaj je to sve????





srki
MK Guatemala Riders
 
Postovanje!
Ozbiljno razmisljam o jednoj dobroj kombinaciji kako si ubost novog GSX-a 1400 K7!  (y)
Sad, pitanje, i molim odgovor iz prve ruke; ima li taj motor neke djecje bolesti, tipa struja, injection ili nesto trece, na sto moram pripaziti i biti spreman u buducnosti? Kakav je za voznju, mislim opcenito i u odnosu na konkurenciju, i tak ,svi pametni komentari sto bi mogli pomoc...
Hvala!
 
Dosad sam napravio 26 tkm bez ikakvih problema.Motor je udoban i ne umara na duljim putovanjima, a sa 106 hp i pristojnim okretnim momentom vuče od 0 km.Vozio sam xjr1300 i kawu1200 i meni je Gsx bolji motor.....
 
  Sve najbolje za motor , veoma udoban , nije spor , kad nađeš svoj tempo (mislim ono koliko znaš dobit iz njega) nebi ga se baš lako riješio ili uzimao nešto što je samo rijetko kad brže !
 
evo ti odgovor iz prve ruke..
prednosti su manje-više poznate a mane---> jedino što mi smeta je ta silna težina i ulasci u zavoje..dosta je trom....širi putanju i nije baš da će kiruški rezat zavoje...al vjerujem da ti to neće biti veliki minus jer se zna za kakvu je vožnju namjenjen... da..i ima dosta tih (i glomazan) auspuh - ovo je više se subjektivne strane...
preporučam ti vizir (ja prodajem jedan za taj motor ako te slučajno zanima)
 
primo said:
evo ti odgovor iz prve ruke..
prednosti su manje-više poznate a mane---> jedino što mi smeta je ta silna težina i ulasci u zavoje..dosta je trom....širi putanju i nije baš da će kiruški rezat zavoje...al vjerujem da ti to neće biti veliki minus jer se zna za kakvu je vožnju namjenjen... da..i ima dosta tih (i glomazan) auspuh - ovo je više se subjektivne strane...
preporučam ti vizir (ja prodajem jedan za taj motor ako te slučajno zanima)

Jasno mi je kakav je u zavoju sa obzirom na tezinu, pise na netu da je Suha masa (kg) 226, sto je puno za polegnut al to me ne brine, jel momentalno vozim 30 godina starog GS-a, tako da mi je ovaj GSX sf sto se lezanja na cesti i tehnologije tice!  :LOL:
Da, auspuh je ko na MZ-u, al to je manji problem za rijesit, bitno da pila dodje doma u garazu pa cu malo po malo sve rijesit...
Hvala svima na odgovorima, jos samo jednu stvar moram iskemijat i narucujem zver!  (y)

 
suzuki_GS_soma said:
Jasno mi je kakav je u zavoju sa obzirom na tezinu, pise na netu da je Suha masa (kg) 226, sto je puno za polegnut al to me ne brine, jel momentalno vozim 30 godina starog GS-a, tako da mi je ovaj GSX sf sto se lezanja na cesti i tehnologije tice!  :LOL:
Da, auspuh je ko na MZ-u, al to je manji problem za rijesit, bitno da pila dodje doma u garazu pa cu malo po malo sve rijesit...
Hvala svima na odgovorima, jos samo jednu stvar moram iskemijat i narucujem zver!  (y)
ma ide on u zavoj ko beba, sam treba znat :mrgreen:
 
Vozim ga 14000km i nikakvih problema. Navodno je bilo problema sa starijim serijama oko straznjih amortizera, htjeli procuriti.
... btw, odrzavanje je malo skuplje jer ide 5 litara ulja, svjecice su po 80kn komad, ali zato se ventili prvi put kontroliraju tek na 24000km. Gume sam mijenjao tek na 13400km (vozim umjereno), ali straznja je vec bila koma. Trosi mi od 6 (otvoreno) do 8 (grad). Lanac jos k'o novi. Za podesavanje amortizera pretrazi po nasem forumu, stavio sam tablicu koju preporucuju na gsx forumu.
 
Danas sam bio pogledat zver u zivo posto ga slucajno imaju na lageru prije nego ga novi vlasnik pokupi, pa sam malo slinio...
Nego, koja je bitna razlika imedju recimo modela k6 i k7, posto mi rece covac u eurorentu da mogu narucit jos samo jedan crni k7 a kasnije se vec primaju narudzbe za k8... Mislim, imam se na cemu voziti, pa sad dal da se pozurim za k7 ili da cekam k8? Kakva razlika izmedju tih motora moze biti osim sto je k7 sad cijena na akciji 69t kn a novom k8 bi mogla biti isto ko i kad je dosao ovaj k7 pocetkom godine oko 75...?
 
suzuki_GS_soma said:
Danas sam bio pogledat zver u zivo posto ga slucajno imaju na lageru prije nego ga novi vlasnik pokupi, pa sam malo slinio...
Nego, koja je bitna razlika imedju recimo modela k6 i k7, posto mi rece covac u eurorentu da mogu narucit jos samo jedan crni k7 a kasnije se vec primaju narudzbe za k8... Mislim, imam se na cemu voziti, pa sad dal da se pozurim za k7 ili da cekam k8? Kakva razlika izmedju tih motora moze biti osim sto je k7 sad cijena na akciji 69t kn a novom k8 bi mogla biti isto ko i kad je dosao ovaj k7 pocetkom godine oko 75...?

Cudno mi je ovo za k8, naime, k8 ne bi trebao postojati, Suzuki navodno gasi GSX14 zbog Eko3 normi koje on ne zadovoljava (navodno, opet, neznam brojke). Po pricama na forumu lani, nije trebao postojati niti k7...
... jos mi je frend nesto natuknuo da se niti sada ne moze uzeti GSX jer Eko3 navodno vrijedi od prije par mjeseci. E sad ko tu koga  :misli:
Kada sam ja kupovao, za dlaku mi je pobjegao K4, koji je bio par tisucica jeftiniji i imao je 2 spuha, sto mi se vise svidja. Jedan spuh je jeftiniji za promijeniti, a i lakse se dodje do lanca, da ne govorim da se komad teze spece samo na desni spuh  :mrgreen: pa ispada da je jedan prakticniji (odoh u off). K5 u odnosu na K4 dobio je kodirani kljuc i koliko ja znam nista vise (plus druga kombinacija boje).
IMHO od K5 do sada osim boje nema nikakve promjene. Osobno bih isao na jefiniju varijantu, ali ja sam poznat kao skrtac  8)
 
Gle, ja fakat ne znam, napisao sam kako mi je lik tamo rekao... "...ako su lagali mene i ja lazem vas..."
I ja sam nesto tako cuo da se od k do k promjeni samo boja i nista drugo...
Ak ti ljudi tamo u eurorentu primaju kauciju za novi k a ne mogu ga isporuciti, onda je to fakat previse...
Sumnjam, al naravno da cu proveriti prije nego im dam lovu...
Hvala svima na odgovorima, crni K7 mi je taman po mjeri i nadam se da ce mi slijedeci post sa novim nickom... :LOL:
 
Sretno s kupovinom, uzicaj barem za crash-bar ili windshield  (y)
Neke odgovore mozes naci na http://www.gsx1400.org/gsx1400_board/ a nakon registriranja mozes i u members area gdje se moze naci vise ...