Sve o GSX 1400

BTW, pogledao sam sto vozis (u predstavljanjima) i motor ti je mraaaak ! Nebus ga valjda prodavao ?! Ajde malo napisi o povijesti doticnog (ne ono sto ima na internetu, nego bas o tvom motoru). Ako bi ga prodavao, koliko trazis ? Nisam kupac, ali sam znatizeljan.
 
dpanijan said:
BTW, pogledao sam sto vozis (u predstavljanjima) i motor ti je mraaaak ! Nebus ga valjda prodavao ?! Ajde malo napisi o povijesti doticnog (ne ono sto ima na internetu, nego bas o tvom motoru). Ako bi ga prodavao, koliko trazis ? Nisam kupac, ali sam znatizeljan.

Hvala, u motoric je ulozeno puuno truda i vremena da bi danas bio na cesti u originalnom stanju...
Nije na prodaju nit ce bit, ako se mene pita (y)
To je GS1000 E model iz 1979.
Motor sam dovukao iz IT prije cca 13 godina, u vise manje dobrom stanju, uglavnom sve je bilo ispravno i original na njemu. Slagao sam ga koliko sam imao love, maksimalno originalnim djelovima koliko si bili dostupni!
Sada ima 63t km potpuno je ispravan i vjerujem ne losji neko sto je bio nov.
Od modifikacija sam napred stavio dvoklipne brembo celjusti sa neke laverde i adaptere, jel su originalne jednoklipne lose kocile jel se potpuno izlizao klizac pa su hvatale koso i stekale i adapterima sam povukao prednje fuzice prema otraga 13 cm jel original polozaj jel bio koma i trkaci marvingov auspuh 4u1 sa micronovim prigusivacem, jel je originalni istrunuo do neprepoznatljivosti...  Potrosni materijal, nesto mehanike i struje necu ni spominjat jel to se ne broji!  :jesus:
Ovih mi dana stize 4u1 kromiran marving slican originalu i jos neke sitnice iz louisa tako da ce zablistati punim sjajem!
Stvit cu neke slikice kad dodjem doma sa godsnjeg i slozim sve, ovaj me broad band ubija u pojam brzinom, al i to je bobro za surfat na plazi... :LOL:

Zato i kupujem GSX-a posto je to ista spika motora, samo u koraku sa vremenom...


 
suzuki_GS_soma said:
Hvala, u motoric je ulozeno puuno truda i vremena da bi danas bio na cesti u originalnom stanju...
Nije na prodaju nit ce bit, ako se mene pita (y)
To je GS1000 E model iz 1979.
Motor sam dovukao iz IT prije cca 13 godina, u vise manje dobrom stanju, uglavnom sve je bilo ispravno i original na njemu. Slagao sam ga koliko sam imao love, maksimalno originalnim djelovima koliko si bili dostupni!
Sada ima 63t km potpuno je ispravan i vjerujem ne losji neko sto je bio nov.
Od modifikacija sam napred stavio dvoklipne brembo celjusti sa neke laverde i adaptere, jel su originalne jednoklipne lose kocile jel se potpuno izlizao klizac pa su hvatale koso i stekale i adapterima sam povukao prednje fuzice prema otraga 13 cm jel original polozaj jel bio koma i trkaci marvingov auspuh 4u1 sa micronovim prigusivacem, jel je originalni istrunuo do neprepoznatljivosti...  Potrosni materijal, nesto mehanike i struje necu ni spominjat jel to se ne broji!  :jesus:
Ovih mi dana stize 4u1 kromiran marving slican originalu i jos neke sitnice iz louisa tako da ce zablistati punim sjajem!
Stvit cu neke slikice kad dodjem doma sa godsnjeg i slozim sve, ovaj me broad band ubija u pojam brzinom, al i to je bobro za surfat na plazi... :LOL:

Zato i kupujem GSX-a posto je to ista spika motora, samo u koraku sa vremenom...
vozio sam GS 1000S i to je bio jedan od većih razloga kupovine 1400 (y)
 
Nemas se sta mislit. Motor je ludilo. Ima ga moj prijatelj i nije nikad ima problema s njim. Motor je strasno udoban!!!
 
gsx 1400. Procurila oba zadnja amortizera, spaljeni prednji diskovi, ali još koči, problem s mjenjačem, iskače iz druge, ali to je sad rješeno u garantnom roku. Ogroman, ali vozan motor. Po meni relativno loš finiš kad malo bolje pogledaš varove. Inače, ide, leti, vuče, ne troši previše, udoban, mislim da je to ok motor. Preporučljiv amortizer volana. UbRRzava bolje nego što bi itko pomislio.(y)
 
miro said:
gsx 1400. Procurila oba zadnja amortizera, spaljeni prednji diskovi, ali još koči, problem s mjenjačem, iskače iz druge, ali to je sad rješeno u garantnom roku. Ogroman, ali vozan motor. Po meni relativno loš finiš kad malo bolje pogledaš varove. Inače, ide, leti, vuče, ne troši previše, udoban, mislim da je to ok motor. Preporučljiv amortizer volana. UbRRzava bolje nego što bi itko pomislio.(y)
nikakvih problema samo gas :mrgreen:
 
miro said:
gsx 1400. Procurila oba zadnja amortizera, spaljeni prednji diskovi, ali još koči, problem s mjenjačem, iskače iz druge, ali to je sad rješeno u garantnom roku.

na koliko km ti se to sve dogodilo ako smijem znat, i koji K je motor?
 
Koliko sam čitao,K7 je zadnja godina proizvodnje i Suzuki je izbacio "final edition" sariju sa Yoshimura 8 ili nekim drugim ) auspuhom
 
Meni odlican klasik i meni bi bio izbor da se imalo vise sredstava. (y) Zasad mi se svijaju bjelo-plava kombinacija i modra.... kad tad bude moj samo nek me prodju mladenacke mušice  :mrgreen:
 
GIXER said:
Koliko sam čitao,K7 je zadnja godina proizvodnje i Suzuki je izbacio "final edition" sariju sa Yoshimura 8 ili nekim drugim ) auspuhom

pa šta nije i prošle god bio kao zadnji model,sad je ove..sve mi se čini kao neki marketinški trik..?jer da ga ne proizvode nebi imali konkurenciju za xjr-a,cb-a itd..čudno mi je sve to..

bdw ovo na slicvi ti je '06 :wink:
 
primo said:
pa šta nije i prošle god bio kao zadnji model,sad je ove..sve mi se čini kao neki marketinški trik..?jer da ga ne proizvode nebi imali konkurenciju za xjr-a,cb-a itd..čudno mi je sve to..

bdw ovo na slicvi ti je '06 :wink:
06 je zadnja godina proizvodnje :?
 
Ovo kaj Miro govori su neki problemi od prije par godina koje je Suzuki riješio. Nisam nigdje čuo ili pročitao da se zadnjih 2-3 godine nešto takvo još spominje.

Sa GSXom nemreš fulat. Ne znam nikog ko ga ima a da ga misli u skorije vrijeme mijenjat. Moj je 2005. i zasada (20 000km) niti najmanju zamjerku, dapače, vozil bum ga dok se ne raspadne ili on ili ja :mrgreen:

To da je težak, nije baš toliko važno. Ima puno težih motora, pa se niko ne buni.

Ono što je po meni potrebno napraviti, je promijenit volan sa nižim i širim, a ovjes podesit na malo tvrđe. Time uglavnom rješavaš problem sporijeg spuštanja u zavoj. Vizir će ti dobro doći (moj je najveći u državi :mrgreen:) ak želiš putovat po autoputu. Na 5000 okr/min se laganini vozaš sa 170km/h, sa serijskim auspuhom možeš i muziku slušat pod kacigom.

Kaj se izmjena tiče za 08 model, ak ga bude, ne vjerujem da će nešto osim boje mijenjati tak da ti je svejedno kad ga uzmeš.

Ak namjeravaš kupit motor za slijedećih 10 god, koji ćeš vozit i pazit, GSX je po meni najbolje kaj se za nofce može kupit.




srki
MK Guatemala Riders
 
Srki said:
Ovo kaj Miro govori su neki problemi od prije par godina koje je Suzuki riješio. Nisam nigdje čuo ili pročitao da se zadnjih 2-3 godine nešto takvo još spominje.

Sa GSXom nemreš fulat. Ne znam nikog ko ga ima a da ga misli u skorije vrijeme mijenjat. Moj je 2005. i zasada (20 000km) niti najmanju zamjerku, dapače, vozil bum ga dok se ne raspadne ili on ili ja :mrgreen:

To da je težak, nije baš toliko važno. Ima puno težih motora, pa se niko ne buni.

Ono što je po meni potrebno napraviti, je promijenit volan sa nižim i širim, a ovjes podesit na malo tvrđe. Time uglavnom rješavaš problem sporijeg spuštanja u zavoj. Vizir će ti dobro doći (moj je najveći u državi :mrgreen:) ak želiš putovat po autoputu. Na 5000 okr/min se laganini vozaš sa 170km/h, sa serijskim auspuhom možeš i muziku slušat pod kacigom.

Kaj se izmjena tiče za 08 model, ak ga bude, ne vjerujem da će nešto osim boje mijenjati tak da ti je svejedno kad ga uzmeš.

Ak namjeravaš kupit motor za slijedećih 10 god, koji ćeš vozit i pazit, GSX je po meni najbolje kaj se za nofce može kupit.




srki
MK Guatemala Riders
slažem se sa svim gore navedenim (y)
 
Da ne bi bilo previse dobro, malo me poceo prckati moj GSX14; K5 i 15000km; pocelo se dogadjati kada je motor potpuno ugrijan kod ubrzavanja sa malog broja okretaja da zacuka, kao da ne baci iskru ili kao da je smjesa siromasna. Kada sam prvi put primjetio (prije oko 1000km), zamijenio sam svjecice (koje su djelovale OK) i ucinilo mi se da je problem nestao (ali nije, nego sam vozio samo po gradu pa se nije uspio dobro ugrijati).
U petak smo krenuli na duzi put i nakon desetak km problem se vratio. Kod dinamicne voznje na srednjim okretajima sve OK, nakon kocenja motorom u ubrazavanja sa manjih okretaja (2500rpm) zacukao bi. Takodjer, nakon ravnomjerne voznje na oko 3000rpm kod ubrzavanja bi zacukao.
Ranije tog problema NIJE bilo.
Sa svijecicama sam mijenjao i filter zraka, neki zamjenski, pomislih da je mozda previse otvoren (sto bi teoretski rezultiralo siromasnom smjesom), pa sam jucer stavio nazad stari, ali cini mi se da je problem ostao (nisam stigao detaljno isprobati).
Ima li tko slicna iskustva, citam na GSX14 forumu da je problem specifican za GSX14 i da se rjesava ugradnjom PCIII, sto mi je bez veze jer ranije problema NIJE bilo, a PCIII mi ne treba jer mi je motor OK u stock stanju.
Ima li tko iskustva sa injection cleanerima ? FI lampica se ne pali...
 
dpanijan said:
Sa svijecicama sam mijenjao i filter zraka, neki zamjenski, pomislih da je mozda previse otvoren (sto bi teoretski rezultiralo siromasnom smjesom), pa sam jucer stavio nazad stari, ali cini mi se da je problem ostao (nisam stigao detaljno isprobati).
Ima li tko slicna iskustva, citam na GSX14 forumu da je problem specifican za GSX14 i da se rjesava ugradnjom PCIII, sto mi je bez veze jer ranije problema NIJE bilo, a PCIII mi ne treba jer mi je motor OK u stock stanju.
Ima li tko iskustva sa injection cleanerima ? FI lampica se ne pali...

Dobro su ti odgovorili, presiromasna smjesa, IMHO. Isto tak, radio si sinkronizaciju nedavno sam u garazi, mozda si nesto sprckal...
 
ib said:
Dobro su ti odgovorili, presiromasna smjesa, IMHO. Isto tak, radio si sinkronizaciju nedavno sam u garazi, mozda si nesto sprckal...

:mrgreen: nisam tebe ocekival, al' da jesam, znao bih sto ces mi reci  :wink:
Sumnjam da sam zahebal nesto, sincanje je jednostavno k'o 1+1, a ovo sa siromasnom smjesom mi je cudno da se pojavilo samo od sebe nakon cca 14000km.
Osobno sumnjam na injektor(e), mozda ih je nacelo domace gorivo ? (do sada sam te price odbacivao kao bullshit, ali sada ...  :misli: ) Mislim da cu probati sa nekim tableticama za ciscenje injektora, veli Alex da je njemu (grissu) pomoglo...
 
Sumljam da bi injektori štekali samo na niskim okretajima....
Najbolje ciscenje injektora je pomocu ultrazvuka a svi ti neki aditivui nisu toliko ucinkoviti.
E sad,postoji taj aparat kopji cisti dizne za automobile al eto možda su đekovi jednaki i kod motora.... kod auta su vecinom đekovi jednaki il ima 2vrste.
Injektori se urone u kadicu s posebnom tekucinom,usteka se struja na njih i tako nekioh 45min rade istim principom kao na motoru. + na njima bi trebali bit filteri koji se naravno mjenjaju
 
dpanijan said:
:mrgreen: nisam tebe ocekival, al' da jesam, znao bih sto ces mi reci  :wink:
Sumnjam da sam zahebal nesto, sincanje je jednostavno k'o 1+1, a ovo sa siromasnom smjesom mi je cudno da se pojavilo samo od sebe nakon cca 14000km.
Osobno sumnjam na injektor(e), mozda ih je nacelo domace gorivo ? (do sada sam te price odbacivao kao bullshit, ali sada ...  :misli: ) Mislim da cu probati sa nekim tableticama za ciscenje injektora, veli Alex da je njemu (grissu) pomoglo...
a gdje toćiš
27 000 km na satu i samo vatra (OMV i tiffon) tu i tamo INA
Prošle godine dok sam putovao kroz Italiju dizne se nisu ćule a kod nas kad toćim da pogotovo kad natoćim na INI
 
Ima na Ininim pumpama nekih Flex-o tabletica za čišćenje. Jedna se stavlja u 50 l goriva (čini mi se). Ja ih povremeno kupim i ubacim u aute i mislim da rade jer se nakon "tretmana" zvuk promijeni i ljepše i mirnije rade (diesel i benzin). U motor još nisam stavljal, al agregat je agregat.
 
Do sada sam točio gdje sam stigao, nikada nisam imao problema niti  sa autom (diesel) niti s motorima. Danas ću staviti tableticu i natankati OMV 100 (hebote, nisam nikada mislio da budem  :? ) pa ćemo vidjeti za dan-dva.