e-mayl
Active member
Ideja za putovanje u Švicarsku nastala je čitajući razne postove i teme na forumu tijekom zimskih dana. S druge strane destinacija nam je odgovarala jer je relativno blizu.
U startu je plan izgledao ovako :
1. Dan
Pula – Lago di Garda,
476 km
2. Dan : Bernina – Albula – San Bernardino
Lago di Garda – strada della Fora – Bernina Pass, Albula Pass, San Bernardino Pass, Andermatt kamp Grund
660 km
3. Dan : Furka – Grimsel - Sussten
Andermatt - Belvedere Furka - Dfb Dampfbahn Furka-Bergstrecke – Kristallgrotte - Grimselpass2 - Panoramastrasse Oberaar – Gelmerbahn - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Teufelsbrücke1 - Andermatt
395 km
4. Dan : St. Gotthard – Nufenen - Furka
g) Ruta :
Andermatt - Belvedere Furka - Dfb Dampfbahn Furka-Bergstrecke – Kristallgrotte - Grimselpass2 - Panoramastrasse Oberaar – Gelmerbahn - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Teufelsbrücke1 - Andermatt
219 km
5. Dan : Oberalp – Lukmainer – St. Gotthard
Andermatt – Castello di Serravale – Oberalppass – Lukmainer – st. Gotthard - Andermatt
270 km
6. Dan : Klausen – Pragel – the eggs
Wliliam Tell country, a historic highway on lake shore, Klausen Pass, Switzerland`s little known Pragel pass, Ibergeregg, Sattelegg, Etzel
419 km , 8h 00 min
7. Dan : Col des Planches – Grosser sankt Bernhard – Italija (spavanje okolica Milana)
Andermatt – Col des Planches – Grosser sankt Bernhard – Italija (spavanje okolica Milana)
498 km
8. Dan : Italija (spavanje okolica Milana) - Pula
546 km
Na žalost zbog raznih obaveza ovaj plan se neposredno pred put morao promijeniti i skratiti sa osam na pet dana. Zbog toga su se i rute promijenile, ali i vrsta smještaja. Ideja je bila da se smjestimo u kamp iz kojeg bi radili jednodnevne ture. Kamp je bilo financijski najpovoljnija varijanta obzirom da su cijene u Švicarskoj visoke. Žao mi je da je tako ispalo jer nismo obišli neka interesantna mjesta. U ovakvoj situaciji smo se odlučili za spavanje u objektima o kojima ću kasnije nešto više reći. Smještaj smo rezervirali dva dana pred put preko Booking.com.
Obzirom da se radi o 8. Mjesecu kada su talijani na kolektivnim godišnjim odmorima – ferragosto, polazak i povratak smo planirali radnim danima kako bi izbjegli gužve. Za polazak je određen 03.08., četvrtak.
Dan 1.
Ustali smo rano, oko 5 sati kao bi krenuli što ranije i izbjegli visoke temperature koje su bile tih dana. Stvari su bile spremljene dan ranije, tako da je trebalo samo zakačiti kofere na motor i krenuti. Oko 6:30 sati krećemo, a što se pokazalo kao prekasno jer već tada bilo dosta toplo, ali podnošljivo. Prvi dan nije taj u kojem se nešto posebno uživa, već se koristi za što brže prebacivanje (tzv. teleportacija) do destinacije. Iz tog razloga krećemo auto putom do Trsta, pa dalje prema Veneciji. Prvu pauzu radimo na odmorištu Gonars koje je udaljeno 190 km od Pule, nekih 2 sata vožnje. Već tada vrućine postaju nepodnošljive. Nakon pola sata hlađenja nastavljamo dalje. Vrijeme vožnje postaje sve kraće. Sve preko 45 minuta vožnje je uspjeh. Samo se traži hlad ili klimatizirani prostor. Dosta brzo prolazimo Veneciju, Padovu, Vicenzu i tu pravim grešku. Odlučio sam sići sa auto puta misleći da će biti manje dosadno, ali … Trebao sam nastaviti do Verone i tako vremenski skratiti put. Ali šta je tu je. Vozimo se po ravnici, kroz naseljena mjesta. Ograničenje brzine 40-60km/h, a kružnih tokova na stotine. Ne može se sastaviti 10 km bez kružnog toka. Naslušao sam se rečenice koju je navigacija neprestano ponavljala „uđite u kružni tok, pa izađite na drugi izlaz u desno“. Krajolik za vožnju dosadan, ravnica, tu i tamo neka skladišta, po koje mjesto i to je to. Od prilike to izgleda ovako.
U startu je plan izgledao ovako :
1. Dan
Pula – Lago di Garda,
476 km
2. Dan : Bernina – Albula – San Bernardino
Lago di Garda – strada della Fora – Bernina Pass, Albula Pass, San Bernardino Pass, Andermatt kamp Grund
660 km
3. Dan : Furka – Grimsel - Sussten
Andermatt - Belvedere Furka - Dfb Dampfbahn Furka-Bergstrecke – Kristallgrotte - Grimselpass2 - Panoramastrasse Oberaar – Gelmerbahn - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Teufelsbrücke1 - Andermatt
395 km
4. Dan : St. Gotthard – Nufenen - Furka
g) Ruta :
Andermatt - Belvedere Furka - Dfb Dampfbahn Furka-Bergstrecke – Kristallgrotte - Grimselpass2 - Panoramastrasse Oberaar – Gelmerbahn - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Luftseilbahn Handeck-Gerstenegg - Teufelsbrücke1 - Andermatt
219 km
5. Dan : Oberalp – Lukmainer – St. Gotthard
Andermatt – Castello di Serravale – Oberalppass – Lukmainer – st. Gotthard - Andermatt
270 km
6. Dan : Klausen – Pragel – the eggs
Wliliam Tell country, a historic highway on lake shore, Klausen Pass, Switzerland`s little known Pragel pass, Ibergeregg, Sattelegg, Etzel
419 km , 8h 00 min
7. Dan : Col des Planches – Grosser sankt Bernhard – Italija (spavanje okolica Milana)
Andermatt – Col des Planches – Grosser sankt Bernhard – Italija (spavanje okolica Milana)
498 km
8. Dan : Italija (spavanje okolica Milana) - Pula
546 km
Na žalost zbog raznih obaveza ovaj plan se neposredno pred put morao promijeniti i skratiti sa osam na pet dana. Zbog toga su se i rute promijenile, ali i vrsta smještaja. Ideja je bila da se smjestimo u kamp iz kojeg bi radili jednodnevne ture. Kamp je bilo financijski najpovoljnija varijanta obzirom da su cijene u Švicarskoj visoke. Žao mi je da je tako ispalo jer nismo obišli neka interesantna mjesta. U ovakvoj situaciji smo se odlučili za spavanje u objektima o kojima ću kasnije nešto više reći. Smještaj smo rezervirali dva dana pred put preko Booking.com.
Obzirom da se radi o 8. Mjesecu kada su talijani na kolektivnim godišnjim odmorima – ferragosto, polazak i povratak smo planirali radnim danima kako bi izbjegli gužve. Za polazak je određen 03.08., četvrtak.
Dan 1.
Ustali smo rano, oko 5 sati kao bi krenuli što ranije i izbjegli visoke temperature koje su bile tih dana. Stvari su bile spremljene dan ranije, tako da je trebalo samo zakačiti kofere na motor i krenuti. Oko 6:30 sati krećemo, a što se pokazalo kao prekasno jer već tada bilo dosta toplo, ali podnošljivo. Prvi dan nije taj u kojem se nešto posebno uživa, već se koristi za što brže prebacivanje (tzv. teleportacija) do destinacije. Iz tog razloga krećemo auto putom do Trsta, pa dalje prema Veneciji. Prvu pauzu radimo na odmorištu Gonars koje je udaljeno 190 km od Pule, nekih 2 sata vožnje. Već tada vrućine postaju nepodnošljive. Nakon pola sata hlađenja nastavljamo dalje. Vrijeme vožnje postaje sve kraće. Sve preko 45 minuta vožnje je uspjeh. Samo se traži hlad ili klimatizirani prostor. Dosta brzo prolazimo Veneciju, Padovu, Vicenzu i tu pravim grešku. Odlučio sam sići sa auto puta misleći da će biti manje dosadno, ali … Trebao sam nastaviti do Verone i tako vremenski skratiti put. Ali šta je tu je. Vozimo se po ravnici, kroz naseljena mjesta. Ograničenje brzine 40-60km/h, a kružnih tokova na stotine. Ne može se sastaviti 10 km bez kružnog toka. Naslušao sam se rečenice koju je navigacija neprestano ponavljala „uđite u kružni tok, pa izađite na drugi izlaz u desno“. Krajolik za vožnju dosadan, ravnica, tu i tamo neka skladišta, po koje mjesto i to je to. Od prilike to izgleda ovako.