Tatra V8 bike

Vruče je na tom sjedit zračno hlađenje lagano grije
 
      Da nas nešto oće speći registriramo (ako smo pri sebi) već na 60st. Dodirna temperatura dekla na glavama tog motora je sigurno veća, pa svoje koljeno ne bi dovodio u tu blizinu.
 
Jebeno izgleda. (y) (y) (y)
Koliko tu još ima prostora za improvizacije i poboljšanja tako da ako će čovjek imati love i dobre volje, može čudo napraviti od tog bikea.
Naravno, tu nije naglasak na snazi niti na vozljivosti, ali za nekakav "show" bike i za nekakve kraće rute je strava.
 
OldBoy said:
      Da nas nešto oće speći registriramo (ako smo pri sebi) već na 60st. Dodirna temperatura dekla na glavama tog motora je sigurno veća, pa svoje koljeno ne bi dovodio u tu blizinu.
nebih rekao da je temperatura veća. ne zaboravljaj da se radi o hladjenju prisilnim strujanjem zraka
 
jolly the roger said:
nebih rekao da je temperatura veća. ne zaboravljaj da se radi o hladjenju prisilnim strujanjem zraka

    Taj je zračnjak, ovakav kakvog ga na slikama vidiš sa tim "turbinama" i zračnim tunelima, bio predviđen za ugradnju pod haubu auta, van dodira korisnika. Ako te zanima koji je to feeling maziti se za takvim motorom odi pogladiti stroj bilo koje zagrijane bube. I agregat je komunistički, znači da ih je bolio qrqc oće li se ko speći ak se sedne na njega. 
 
OldBoy said:
     Taj je zračnjak, ovakav kakvog ga na slikama vidiš sa tim "turbinama" i zračnim tunelima, bio predviđen za ugradnju pod haubu auta, van dodira korisnika. Ako te zanima koji je to feeling maziti se za takvim motorom odi pogladiti stroj bilo koje zagrijane bube. I agregat je komunistički, znači da ih je bolio qrqc oće li se ko speći ak se sedne na njega. 

pod haubom zrak stoji, dok ovdje zrak oplahuje te limove, kao sto je slucaj vespe ili APN-a, te je samim time temperatura tog lima manja neg onog kod mašine koja je pod kakvom haubom
 
jolly the roger said:
pod haubom zrak stoji, dok ovdje zrak oplahuje te limove, kao sto je slucaj vespe ili APN-a, te je samim time temperatura tog lima manja neg onog kod mašine koja je pod kakvom haubom

      Ima nešto i u tome što ti kažeš, ali ja idalje mislim da je taj pleh meni prevruć.
 
Hm, znači završni prijenos je napravio od diferencijala. Zgodno rješenje.  (y)
 
bas i nebi reko da je toplo nego vruće :wink: zracno hlađeni motor ima vecu radnu temperaturu nego hlađen tekucinom (y)
 
jolly the roger said:
nebih rekao da je temperatura veća. ne zaboravljaj da se radi o hladjenju prisilnim strujanjem zraka
pa stavi ruku na cilindar motorne pile na radnoj temperaturi
ili na neku cetverotaktnu frezu..
ili na TAMove zracnjake
ili na VW bubu
 
yatasaki said:
pa stavi ruku na cilindar motorne pile na radnoj temperaturi
na cilindar nemoš stavit ruku. ali na poklopac ispod kojeg se nalazi cilindar možeš, bez problema, bar na Alpini 70 (teško đubre) koju ja imam doma. a o poklopcima oko cilindara i glave je ovdje riječ. jer se i na APN-u mogla držat ruka na "latama" odmah nakon vožnje, ali ne dok je APN radio na mjestu neko vrijeme.
 
jolly the roger said:
    ...jer se i na APN-u mogla držat ruka na "latama" odmah nakon vožnje, ali ne dok je APN radio na mjestu neko vrijeme.

    ...i to je to. Jer je pitanje bilo da li bi pojahao ovog bizona sa Tatrinim V8. Možda i bi, ali ne u šorcu.

     
 
OldBoy said:
     ...i to je to. Jer je pitanje bilo da li bi pojahao ovog bizona sa Tatrinim V8. Možda i bi, ali ne u šorcu.

       
a kad se na semaforu stoji više od 3 minute? makar ovaj motor nije za po gradu, tako da na medjugradskim relacijama uopce nije upitno jel bi poklopci bili vrući ili ne