TDM impresije

marcomaza said:
Koliko prodes u totalu sa GT... nisam vozio nikad na michelinkama vozio sam mezelerke i bridgestone i sad pirelli i ok su
malo preko 6000..izdala me prvo zadnja,a prednja mi se onako skockala..i prominio zadnju, kontam prednja jos moze..na kraju prominija i prednju, nakon 500-tinjak km..bridgestone su mi bile dobre(s njima priko 10000km), dok mi se na GT bolje vozi..
 
Taman sam u subotu stavio Angel GT... Nisam znao da mogu tak malo izdržati, iako ću i sam vidjeti. Nadam se da mogu više. Možda ovisi o načinu vožnje i tlaku u gumama itd.
Do sad sam imao Dunlop Roadsmart II, i sa zadnjom sam prošao 10.000km, i još ima šare, dok prednja ima možda i 20t km... Jedna prednja, dvije zadnje.
Kupio sam TDM-a sa tim gumama tako da ne znam točnu kilometražu prvog seta.
 
Što se brže troši znači da je mekša i samim tim bolje drži. (y)
Ja trenutno na Roadsmart 3. Izgleda da je to najpopularnija guma u SLO, jer isti set sam dobio i na prošlom TDM :LOL:.
Nisu loše i više prelaze od Angela, ali im treba i malo više vremena da se dignu na radnu temperaturu i tek onda drže kako treba.
Mene moj TuDuM baca po pola metra lijevo-desno kad ga odvrnem po gasu u drugoj, sve dok se Dunlopice dobro ne ugriju, a nove su.
Dobro, ima to veze i sa mojom velikom težinom od 73-74 kile žive vage. :LOL:
Na staroj TDM 850 sam vozio samo na Metzu Z6 i pokazale su se kao odličan kompromis između cijene, držanja i trajnosti.
Navodno je novija generacija Metza još bolja. (y)
 
Gato said:
Što se brže troši znači da je mekša i samim tim bolje drži. (y)
Ja trenutno na Roadsmart 3. Izgleda da je to najpopularnija guma u SLO, jer isti set sam dobio i na prošlom TDM :LOL:.
Nisu loše i više prelaze od Angela, ali im treba i malo više vremena da se dignu na radnu temperaturu i tek onda drže kako treba.
Mene moj TuDuM baca po pola metra lijevo-desno kad ga odvrnem po gasu u drugoj, sve dok se Dunlopice dobro ne ugriju, a nove su.
Dobro, ima to veze i sa mojom velikom težinom od 73-74 kile žive vage. :LOL:
Na staroj TDM 850 sam vozio samo na Metzu Z6 i pokazale su se kao odličan kompromis između cijene, držanja i trajnosti.
Navodno je novija generacija Metza još bolja. (y)
i mene je dunlop na tvom tdm bacija kad sam sam malo odvrnija gas a imam 127kg. Na mom tudumu je mišelinka pilot road 3 i to mi se nikad nije dogodilo.
 
  • Like
Reactions: triumf
gile noćna mora said:
i mene je dunlop na tvom tdm bacija kad sam sam malo odvrnija gas a imam 127kg. Na mom tudumu je mišelinka pilot road 3 i to mi se nikad nije dogodilo.

Pilot Road definitivno jedna od guma koje dobro drže, osobito po kiši (y), al je zato Pilot Street jače smeće, da se netko ne zajebe. :mrgreen:
 
Paz’te ovo:

689d37544f106c781b546cade72b0a56.jpg






Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
I tata bi sine, i tata bi  :LOL: samo da je para... :mrgreen:
A što se kilometraže TDM tiče, puno sam ih sreo sa preko 100, pa i nekoliko sa 150 tkm i sve rade ko "Singerica", tako da vjerujem da bi prešle i pol miliona do smrti, kako kaže ovaj lik. (y)
 
Moj evo 81000 km 2009 godina a u susjeda Tdm 900 sad ima 158000 km i kaze nikad nista na 10 000 mijenja ilje i filtere jos je nije otvorio kaze. I sto su ovo napravili od Foruma 😀
 
Sad sam ga zavo nije nista osim ulja filter ulja zraka semeringe i lanac i lancanike svijecice i tekucine kaze da masina nije dirana osim sarafa za ulje i filter nista po masini nije dirano ima 159 000 da je okrenuo
 
Za sezonu spremni

Gile ukoliko tebe ili nekog od kolega TuDuM-ovaca zanimaju novi ¸(zapakirani), kvalitetni crashbari, neka se javi. Štite i gornji dio motora i mašinu, znači 2u1 izvedba. Probao sam poleći motor na njih i plastike, rezervar ili mašina nisu nigdje ni blizu tla, zaštićeni su sasvim. Imaju nekoliko uporišta i povezani su i međusobno lijeva i desna strana, tako da su vrlo čvrsti. Priča je ovakva: naručio sebi preko E-bay od hvaljenog meštra iz Poljske, u međuvremenu nastalo sranje s Koronom i paket se putem iz poljske pošte zagubio negdje. Nakon bezuspješne međunarodne potrage, meštar mi o svom trošku napravio druge crashbare i poslao kurirskom službom. Ti su stigli u roku 4-5 dana i već su na motoru, (vidi slike;)). E, sad- dogovor između nas je da mu ih ili pošaljem nazad o njegovom trošku ili ih ponudim ovdje nekome pa da mu taj netko ili direktno ili preko mene uplati lovu. Cijena je bila jako povoljna za takav proizvod i iznosila je 100 Eur. Inače, crashbari su napravljeni od cijevi promjera 22 mm debljine 2,5 mm i plastificirani.
Eto, toliko pa vi vidite. Uglavnom, moja preporuka i za meštra i za proizvode.(y)
 

Attachments

  • IMG_20200606_201441934_HDR - Copy.jpg
    IMG_20200606_201441934_HDR - Copy.jpg
    298.1 KB · Views: 115
  • IMG_20200606_201519467_HDR - Copy.jpg
    IMG_20200606_201519467_HDR - Copy.jpg
    328.5 KB · Views: 102
  • Love
Reactions: gile noćna mora
Gile ukoliko tebe ili nekog od kolega TuDuM-ovaca zanimaju novi ¸(zapakirani), kvalitetni crashbari, neka se javi. Štite i gornji dio motora i mašinu, znači 2u1 izvedba. Probao sam poleći motor na njih i plastike, rezervar ili mašina nisu nigdje ni blizu tla, zaštićeni su sasvim. Imaju nekoliko uporišta i povezani su i međusobno lijeva i desna strana, tako da su vrlo čvrsti. Priča je ovakva: naručio sebi preko E-bay od hvaljenog meštra iz Poljske, u međuvremenu nastalo sranje s Koronom i paket se putem iz poljske pošte zagubio negdje. Nakon bezuspješne međunarodne potrage, meštar mi o svom trošku napravio druge crashbare i poslao kurirskom službom. Ti su stigli u roku 4-5 dana i već su na motoru, (vidi slike;)). E, sad- dogovor između nas je da mu ih ili pošaljem nazad o njegovom trošku ili ih ponudim ovdje nekome pa da mu taj netko ili direktno ili preko mene uplati lovu. Cijena je bila jako povoljna za takav proizvod i iznosila je 100 Eur. Inače, crashbari su napravljeni od cijevi promjera 22 mm debljine 2,5 mm i plastificirani.
Eto, toliko pa vi vidite. Uglavnom, moja preporuka i za meštra i za proizvode.(y)
Uzimam
 
  • Like
Reactions: Gato
Pozdrav ekipa
Zanima li koga zamjena suzuki Vstroma 650 za tdma 900?
Vstrom 2006 godina 57000km
Godinu dana registriran
Uvoz iz austrije od prvog vlasnika,ja sam u hrv prvi vlasnik,servisna knjizica do zadnjeg km
Motor u odlicnom stanju doslovno bez crtice
Prije 1000km mali servis
Prije prosle sezone lanac lancanici
Gume na 80%
Na motoru nema sta raditi!
Od opreme ima 3 kufera suzukijeva,crash-rolbarove,grijanje rucki,hand guard,zastita hladnjaka,pokazivac brzina,tom tom navigacija sa nosacem i punjacem,poviseni vizir(ide tvornicki uz njega) orginal arrow auspuh(ide tvornicki uz njega) centralni štender.Vrijednost preko 1500eura opreme.
Ako koga interesira šaljem slike na whatsup
Hvala lp
 
Last edited:
Gile ukoliko tebe ili nekog od kolega TuDuM-ovaca zanimaju novi ¸(zapakirani), kvalitetni crashbari, neka se javi. Štite i gornji dio motora i mašinu, znači 2u1 izvedba. Probao sam poleći motor na njih i plastike, rezervar ili mašina nisu nigdje ni blizu tla, zaštićeni su sasvim. Imaju nekoliko uporišta i povezani su i međusobno lijeva i desna strana, tako da su vrlo čvrsti. Priča je ovakva: naručio sebi preko E-bay od hvaljenog meštra iz Poljske, u međuvremenu nastalo sranje s Koronom i paket se putem iz poljske pošte zagubio negdje. Nakon bezuspješne međunarodne potrage, meštar mi o svom trošku napravio druge crashbare i poslao kurirskom službom. Ti su stigli u roku 4-5 dana i već su na motoru, (vidi slike;)). E, sad- dogovor između nas je da mu ih ili pošaljem nazad o njegovom trošku ili ih ponudim ovdje nekome pa da mu taj netko ili direktno ili preko mene uplati lovu. Cijena je bila jako povoljna za takav proizvod i iznosila je 100 Eur. Inače, crashbari su napravljeni od cijevi promjera 22 mm debljine 2,5 mm i plastificirani.
Eto, toliko pa vi vidite. Uglavnom, moja preporuka i za meštra i za proizvode.(y)


Koji mestar je to?