malo preko 6000..izdala me prvo zadnja,a prednja mi se onako skockala..i prominio zadnju, kontam prednja jos moze..na kraju prominija i prednju, nakon 500-tinjak km..bridgestone su mi bile dobre(s njima priko 10000km), dok mi se na GT bolje vozi..marcomaza said:Koliko prodes u totalu sa GT... nisam vozio nikad na michelinkama vozio sam mezelerke i bridgestone i sad pirelli i ok su
i mene je dunlop na tvom tdm bacija kad sam sam malo odvrnija gas a imam 127kg. Na mom tudumu je mišelinka pilot road 3 i to mi se nikad nije dogodilo.Gato said:Što se brže troši znači da je mekša i samim tim bolje drži.
Ja trenutno na Roadsmart 3. Izgleda da je to najpopularnija guma u SLO, jer isti set sam dobio i na prošlom TDM .
Nisu loše i više prelaze od Angela, ali im treba i malo više vremena da se dignu na radnu temperaturu i tek onda drže kako treba.
Mene moj TuDuM baca po pola metra lijevo-desno kad ga odvrnem po gasu u drugoj, sve dok se Dunlopice dobro ne ugriju, a nove su.
Dobro, ima to veze i sa mojom velikom težinom od 73-74 kile žive vage.
Na staroj TDM 850 sam vozio samo na Metzu Z6 i pokazale su se kao odličan kompromis između cijene, držanja i trajnosti.
Navodno je novija generacija Metza još bolja.
gile noćna mora said:i mene je dunlop na tvom tdm bacija kad sam sam malo odvrnija gas a imam 127kg. Na mom tudumu je mišelinka pilot road 3 i to mi se nikad nije dogodilo.
Jeli susjed minja faz lanac ili natezač lancaMoj evo 81000 km 2009 godina a u susjeda Tdm 900 sad ima 158000 km i kaze nikad nista na 10 000 mijenja ilje i filtere jos je nije otvorio kaze. I sto su ovo napravili od Foruma 😀
Za sezonu spremni
UzimamGile ukoliko tebe ili nekog od kolega TuDuM-ovaca zanimaju novi ¸(zapakirani), kvalitetni crashbari, neka se javi. Štite i gornji dio motora i mašinu, znači 2u1 izvedba. Probao sam poleći motor na njih i plastike, rezervar ili mašina nisu nigdje ni blizu tla, zaštićeni su sasvim. Imaju nekoliko uporišta i povezani su i međusobno lijeva i desna strana, tako da su vrlo čvrsti. Priča je ovakva: naručio sebi preko E-bay od hvaljenog meštra iz Poljske, u međuvremenu nastalo sranje s Koronom i paket se putem iz poljske pošte zagubio negdje. Nakon bezuspješne međunarodne potrage, meštar mi o svom trošku napravio druge crashbare i poslao kurirskom službom. Ti su stigli u roku 4-5 dana i već su na motoru, (vidi slike). E, sad- dogovor između nas je da mu ih ili pošaljem nazad o njegovom trošku ili ih ponudim ovdje nekome pa da mu taj netko ili direktno ili preko mene uplati lovu. Cijena je bila jako povoljna za takav proizvod i iznosila je 100 Eur. Inače, crashbari su napravljeni od cijevi promjera 22 mm debljine 2,5 mm i plastificirani.
Eto, toliko pa vi vidite. Uglavnom, moja preporuka i za meštra i za proizvode.
Gile ukoliko tebe ili nekog od kolega TuDuM-ovaca zanimaju novi ¸(zapakirani), kvalitetni crashbari, neka se javi. Štite i gornji dio motora i mašinu, znači 2u1 izvedba. Probao sam poleći motor na njih i plastike, rezervar ili mašina nisu nigdje ni blizu tla, zaštićeni su sasvim. Imaju nekoliko uporišta i povezani su i međusobno lijeva i desna strana, tako da su vrlo čvrsti. Priča je ovakva: naručio sebi preko E-bay od hvaljenog meštra iz Poljske, u međuvremenu nastalo sranje s Koronom i paket se putem iz poljske pošte zagubio negdje. Nakon bezuspješne međunarodne potrage, meštar mi o svom trošku napravio druge crashbare i poslao kurirskom službom. Ti su stigli u roku 4-5 dana i već su na motoru, (vidi slike). E, sad- dogovor između nas je da mu ih ili pošaljem nazad o njegovom trošku ili ih ponudim ovdje nekome pa da mu taj netko ili direktno ili preko mene uplati lovu. Cijena je bila jako povoljna za takav proizvod i iznosila je 100 Eur. Inače, crashbari su napravljeni od cijevi promjera 22 mm debljine 2,5 mm i plastificirani.
Eto, toliko pa vi vidite. Uglavnom, moja preporuka i za meštra i za proizvode.
Koji mestar je to?