Tehnicka pitanja o DL/KLV motorima

Zorro

Active member
ib said:
Ak bude pitanja, pitaj. Ja sam prilicno upucen i znam dosta ljudi koji znaju vise od mene  :mrgreen:
,,,vidim da si ti admin :D ,,,pa neznam je li u redu da na ovoj temi pišemo o tehničkim stvarima,,ali ovak mi nekak lakše,,al ak je bed,,sam reci  :)
1. pitao bih: topovi,,,da ili ne ? akrapovič ,,,arrow ... :misli:
 
Zorro said:
,,,vidim da si ti admin :D ,,,pa neznam je li u redu da na ovoj temi pišemo o tehničkim stvarima,,ali ovak mi nekak lakše,,al ak je bed,,sam reci  :)
1. pitao bih: topovi,,,da ili ne ? akrapovič ,,,arrow ... :misli:

Evo nas u novom threadu. Dakle, topovi. Ovisi sto te zanima. Ako gledas Akrape, cijena ocito nije u pitanju jer su oni medju najskupljima. Nije lose pogledati Wingse koji dobro izgledaju i zvuce identicno kao Akrapi a kostaju manje.

Inace, Akrapovic bez prigusivaca zvuci jako dobro, cak i nije preglasan i mozes ga voziti i na putovanjima. Ako zelis opak zvuk, upucujem te na malo neobican izbor - REMUS. Ja imam Carbon GP i bez prigusivaca zvuce zbilja opako. Tu imas video clip koji sam napravio danas navecer.

Inace, ovdje imas dosta zvucnih i video isjecaka zvukova raznih topova za veliki i mali DL. KLV je isto sto i veliki DL.
 
,,,e stari,,,stvarno ti je zvuk pile "opak"  (y) sam neznam kak ti je u vožnji,,,smet li,,ono,,preglasno,,jesi li dobio kojeg konjića stim
,,i thnx na linkovima,,sejvao sam si večinu,,,nekak me Akrap najviše dojmio,,,idem pogledati ima li što od Arrowa,,,imao sam ih na pegasu,,,strava,,di god sam bio na susretima dobili su komplimente
 
Zorro said:
,,,e stari,,,stvarno ti je zvuk pile "opak"  (y) sam neznam kak ti je u vožnji,,,smet li,,ono,,preglasno,,jesi li dobio kojeg konjića stim

Koristim cepice, tak da je OK, ali je zbilja glasan. Bez cepica bi bila tlaka.

,,i thnx na linkovima,,sejvao sam si večinu,,,nekak me Akrap najviše dojmio,,,idem pogledati ima li što od Arrowa,,,imao sam ih na pegasu,,,strava,,di god sam bio na susretima dobili su komplimente

Kako sam ti i napisao, Akrap je super, zvuci taman. Bez prigusivaca sasvim podnosljivo. Pogledaj si ovaj mali vido clip. Snimio sam frenda iz Spanjolske na povratku s VStrom meetinga prosle godine nakon sto smo dosli park km od mog stana a on nastavio put prema Spanjolskoj. On ima Akrape bez db-killera i to zvuci sasvim OK.

Sto se tice snage, dobije se malo ali znacajnije je da se motor puno veselije (brze) zavrti i radi zivahnije. Stol je pokazao (ne na mom motoru) 1-3 KS dobitka (par testova na raznim motorima).
 
ib said:
Koristim cepice, tak da je OK, ali je zbilja glasan. Bez cepica bi bila tlaka.

Kako sam ti i napisao, Akrap je super, zvuci taman. Bez prigusivaca sasvim podnosljivo. Pogledaj si ovaj mali vido clip. Snimio sam frenda iz Spanjolske na povratku s VStrom meetinga prosle godine nakon sto smo dosli park km od mog stana a on nastavio put prema Spanjolskoj. On ima Akrape bez db-killera i to zvuci sasvim OK.
,,,auuuu,,stvarno dobro  (y)
za sad toliko,,dao si mi nekakve ideje i bacio me u razmišljanje(pogotovo ono o čepićima)nebih baš rado kompenzirao ugodnost vožnje s dobrim zvukom,,a i hanuma se baš ne slaže stim :)) ,,vkerojatno ću pokušati nači nekakvu sredinu
,,vjerojatno ću trebati tokom sezone još kojekakvih inf.a vidim da si maher glede tog (y)
,,,i još jedno pitanjce ak nije bed da mi odgovoriš :
,,di se održava V-Strom meeting i u koje vrijeme(datum) :misli:
thnx na svemu,,živio,,ak se sretnemo na nekakvim susretima imaš :piva:
 
Zorro said:
,,di se održava V-Strom meeting i u koje vrijeme(datum) :misli:
thnx na svemu,,živio,,ak se sretnemo na nekakvim susretima imaš :piva:

Sto se pitanja tice, nemas frke, odgovaram cim me dijete pusti malo na miru ;)

Slijedeci internacionalni V-Strom meeting je u lijepom kraju nedaleko Nuernberga i tu je link.

Nas 9-tero ce nakon povratka iz Hrvatske otici na taj meeting koji se odrzava od 15-18.06.2006.
 
Upozorenje vlasnicima KLV/V-Strom motora - pri izmjeni filtera za zrak, mnogi serviseri naprave kardinalnu gresku - izvade stari filter (nekima cak niti to) koji oko sebe ima gumeni obruc i stavljaju novi filter bez tog obruca. Radi se o dva zamjenska dijela, filteru i obrucu i svaki ima svoj broj. Taj gumeni dio kosta oko 8 USD u Americi.

Frajeru koji vodi VStrom.info forum (Nijemac koji zivi u Singapuru) frajeri nisu stavili taj okvir (eng. gasket) i u 30.000 km uslo je toliko smeca u cilindre da je uspio sjebat masinu. Ovdje je jedan zanimljiv clanak iz cijelog threada:

Code:
Had some PM's with MasterMike. Now it gets complicated for me. Hope I am doing this in understandable English.

Mike has developped a theory, why there was oil in the intakes, and the FI might have been fooled.

One part of his theory goes about the Venturi force. Roughly it says, streams of a medium will move at higher speeds, when the circumfence of a tube gets smaller, to accommodate the same volume.

The V-Strom has a sort of Ram air system, and a pressure sensor. The pressure sensor is one of the five contributors to influence the FI mapping. There is a high volume of air that passes through the airbox. The gas will go through the leaks left by the missing gasket. Stupidly that also happens around the area where the crank breather casing sits. The high speed of the passing gas flow could cause an underpressure to the crank case breather, and in the following suck oil.

My response was like this: Why then is there no oil fogg in the airbox and the air filter? I gave myself this answer: Because the relevant underspressure for transporting the oil drops is only built up at high gas speeds, when engine revs are high. But then the force of the gas flow is so high, that the oil drops would be straight transported into the intakes. This would explain why there is more oil contamination to the front cylinder intake. It is located closer to the "place of happenings".

Big volume V2's move enormous amounts of air. It does not need to have a dirty air filter for this to happen, because the gas flow would always try to search its easiest way around.

The higher fuel consumption, lack of top speed, and the oil in the intakes might be caused by the pressure sensor signals in conjunction with the airbox leak present.

Thoughts?

Cijeli clanak je ovdje.
 
Da li se može rješiti nemiran rad i trzaji uprijenosu na malim brzinama i malom broju okretaja kod DL1000?
 
SS said:
Da li se može rješiti nemiran rad i trzaji uprijenosu na malim brzinama i malom broju okretaja kod DL1000?

Da, to je najcesci razlog za prituzbe. Doci cemo nas 10-tak na Stromovima pocetkom ljeta u Hrvatsku, imat cu opremu sa sobom pa svi koji vozite Stromove ili KLV-ove i imati slicnih problema, docekajte nas negdje usput pa cu vam to nabrzaka sredit.

To se sve odnosi na standardne Stromove 1000 ili KLV na kojima nema drugih tehnickih problema, odnosno kod kojih ne svijetli FI lampa u voznji.
 
Znam da stižete, i mislio sam vam se priključiti. Sad imam razlog više :D

Usput ako netko zna da li moram raditi kakva podešenja ako stavim after market ispuh i k&n filter?
Unaprijed zahvaljujem
 
IB, ništa ne komentiraš činjenicu da je, barem u Americi, Suzuki Co. napokon počeo priznavati "grešku" na ECM i uključivati njezinu zamjenu (baš zbog sindroma koje je naveo SS) u garanciju? Ili je to od dilera do dilera? Kaj je sa Europom, da ne kažem sa HR?
I da, kak da budem siguran da su mi meštri pri zamjeni filtera zraka vratili nazad i "gasket" a da ne skidam tank? Nekak u zadnje vrijeme pušem i na hladno...
 
Freshman said:
IB, ništa ne komentiraš činjenicu da je, barem u Americi, Suzuki Co. napokon počeo priznavati "grešku" na ECM i uključivati njezinu zamjenu (baš zbog sindroma koje je naveo SS) u garanciju? Ili je to od dilera do dilera? Kaj je sa Europom, da ne kažem sa HR?
I da, kak da budem siguran da su mi meštri pri zamjeni filtera zraka vratili nazad i "gasket" a da ne skidam tank? Nekak u zadnje vrijeme pušem i na hladno...

Ovako, problem je u tome sto nista nije lose sa originalnim ECM-om.  Ako je isti otkazao, to ce ti se pokazati kao jedan od error codova.

To bi znacilo da je i moj ECM "pokvaren". Trebas probat dobro nastimanog KLV-a/DL 1000 bilo koje generacije. Mirniji su od mnogih 4-vero cilindrasa na okretajima od 2000 - 4000. Problem je u presiromasnoj smjesi tvornickog setup-a.

Da nisam probao na svom motoru i da ne znam za mnoga pozitivna iskustva prijatelja kojima sam pomogao ili sa Strom foruma, ne bih toliko o tome pisao.

Iz tko zna kojih razloga servisi i Suzuki mijenjaju cijele sklopove. Ja sam radije kupio spravu (programator) pa si to sam sredio problem i nemrem ti opisat koliko sam zadovoljniji od lipnja prosle godine ;) Ako sam u guzvi i moram puzat, fino na 2500 okretaja i lagano. Motor je miran kao bubica. Priije me izludjivao...

Sto se tice "gasketa" odnosno filtera za zrak, isplati se provjeriti jesu li ti "majstori" stavili sve kako treba, odnosno da nisu samo naplatili stari filter, ili jos gore, stavili novi filter bez obujmice.
 
,,ib ,,, ako bude gute vrijeme dolazim na DDK s motorom,, nadam se da ćeš biti s tim svojim "uređajem" ,,ampak ne budem mogao doći(loše vrijeme je jedini razlog) ,,budem onda pratio forum da znam di da te sačekam u ljeto :)up
,,,već me sramota lagano se vozikati po gradu,,malo malo pa napravi "puf"  :shock:
 
Glede ispuha,naručio sam wings jer su sa svojih 3300kn za 1500kn jeftiniji od prvog konkurenta. Performanse mi nisu bitne,čisto trebam malo zvuka jer sam vozio stare,glasne motore.
 
ib said:
Da nisam probao na svom motoru i da ne znam za mnoga pozitivna iskustva prijatelja kojima sam pomogao ili sa Strom foruma, ne bih toliko o tome pisao.

Iz tko zna kojih razloga servisi i Suzuki mijenjaju cijele sklopove. Ja sam radije kupio spravu (programator) pa si to sam sredio problem i nemrem ti opisat koliko sam zadovoljniji od lipnja prosle godine ;) Ako sam u guzvi i moram puzat, fino na 2500 okretaja i lagano. Motor je miran kao bubica. Priije me izludjivao...

Meni veliš!? Pa znaš dobro koje sam frustracije proživljavao dok sam posjećivao servise sa nadom da će "umiriti" upravo taj nemiran rad u spomenutom području RPM-a, a vraćao se sa objašnjenjem da je to tak na V-motorima i da se tu ne može ništa. (Iako je i meni bilo malo čudno zakaj simptomi velikog brata na malom stromu.) I onda - yoshi tretman i problemi pa-pa...
Sjetim te se i dan-danas kad milim okolo na cca 3.000 okretaja sa smješkom na licu. (y)

I meni se totalno nelogično čini Suzuki umjesto da probleme rješava reprogramom FI-ja, koji traje ništa i košta ništa, odobrava mijenjanje cijelog ECM-a u vrijednosti od 800-tinjak USD. Čudni umovi ti japanci. :misli:

SS, wings na stromu ne može nego zvučati odlično.
 
SS said:
Glede ispuha,naručio sam wings jer su sa svojih 3300kn za 1500kn jeftiniji od prvog konkurenta. Performanse mi nisu bitne,čisto trebam malo zvuka jer sam vozio stare,glasne motore.

Evo ti kako zvuce Wingsi (motor dr.chale): http://www.vstrom.info/Movies/Wings.WMV
Ovak zvuce moji Remusi :) : http://www.vstrom.info/Movies/DL1000_RemusCarbon_nobaffles.avi

Uglavnom, uzivancija, sto god odabrao. Wingsi su jako dobro rjesenje! :mrgreen:
 
2ib -tvoj link mi je i pomogao u odabiru ,a naravno i cijena, malo sam se istrošio ovih mjeseci.  Hvala svima na informacijama (y)
 
,,,ib,,,ne znam kak bi ti se zahvalio i odužio na preštelavanju KLV-a  (y) :piva:
Imaš veliki pozdrav i čestitke  (y) od mog prijatelja i servisera(MMS-Požega) Borisa (Čmekija)
Danas je u PŽ bio moto-crros(otvorenje sezone prvenstva RH) cijeli dan si mi bio tema,pohvalio sam te di god sam stigao
HVALA!!!
 
Zorro said:
,,,ib,,,ne znam kak bi ti se zahvalio i odužio na preštelavanju KLV-a  (y) :piva:
Imaš veliki pozdrav i čestitke  (y) od mog prijatelja i servisera(MMS-Požega) Borisa (Čmekija)
Danas je u PŽ bio moto-crros(otvorenje sezone prvenstva RH) cijeli dan si mi bio tema,pohvalio sam te di god sam stigao
HVALA!!!

ne smijes ga toliko hvaliti, sad bu se skroz uobrazio  :mrgreen: