Tehnicka pitanja o DL/KLV motorima

prodaje se jedan StRom 1000 K2 u Umagu :mrgreen:,malo je "mutirao" al mnogima bi se svidio (y)
...sa motorom je sve u redu i nema nikakvih ulaganja...jednostavno ga prodajem jer imam priliku i znanja(nadam se  :mrgreen:) složiti si drugi motor po želji,malo za promjenu (y)
u motor je puno uloženo al prodaje se za 49000 kuna pa tko voli nek izvoli :mrgreen:
 
Naknadno.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
ok,hvala,ovo su bili brzi odgovori,a od ceg su vilice ako tko prepoznaje,u globalu bi trebalo biti bolje s tim vilicama i kocnicama ili ne? :misli:
 
ugly kid denis said:
ok,hvala,ovo su bili brzi odgovori,a od ceg su vilice ako tko prepoznaje,u globalu bi trebalo biti bolje s tim vilicama i kocnicama ili ne? :misli:
Sigurno da je bolje, jer osim podešavanja ovjesa, imaš i jače kočnice.
Originalna Stromova klišta su ko i na mom GS-u, a Strom je teži bar 50 kila.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
nebih se složio....ako je stavljana druga vilica onda nužno mora biti produžena na neki način jer u protivnom će prednji kraj biti jako,jako prenizak što če mu vozna svojstva i osobine svesti na osnovni minimum....nije dovoljno samo ušarafiti vilicu od nekog R-a i to je to....sve R vilice su kraže od originalne stromove i R-ovu vilicu treba "produžiti" da bi se dobila jako lijepa vožnja....znam to iz prve ruke :wink:
 
Odličan pokazatelj kako Strom nema što raditi van asfalta ili tvrdog makadama...  (y)