Tehnicka pitanja

JosipSt said:
Jel se to radi o sivon vxr 180, tu iz st zupanije
Nije to nesto puno kilometara za motor koji se cuva i redovito servisira, ali ako je klan na ladno to je vec zajebano za masinu pohabala se, price su da se na 24 iljade stelaju ventili price za dicu, najvjerojatnije da ima slabu krajnju jer nije dugo servisiran, remen, kugle itd, zna ispucat prirubnica i nije lose pogledat membranu i triba bi bar po satu ic 120

receno mi je da jedino kvacilo nije nikad dirano pa da je do toga a ja ne znam nista o tome pa da pitam...ma treba ici sve to pogledati pa cu onda znati vise...a nemam vrimena...
nije st zupanija...
 
pozdrav! novi sam ovdje.. :) Nabavio sam novi čok za Piaggio Zip 50 4T 2007 godina (stari mi je izgleda otišo jer moram dodavati gasa da ga upalim). Mislio sam to ću jednostavno zamijenit i otvorio sam onu plastiku ispod sica di je karburator i na njemu čok. ali od tamo nevidim di je čok uštekan, zatim sam skinuo i onu dole platsiku iza nogu koju otvaram kad šarafim svjećicu. Ali nikako nemogu pronaći gdje je uštekan čok ni kuda sve ide kabel od njega. pitam zato što su mi neke plastike već u dosta lošem stanju pa da ne kopam bezveze ako neko zna koje sve plastike trebam skinit da bi mogao odspojiti stari čok i staviti novi?  :misli:
 
DUBI 1 said:
Za šta služi pločica označena na slici.
Poboljšava efikasnost ventilatora.
 
Pozdrav..

Imam Beverly 500 i trebam promjeniti pločice, pa me zanima koje staviti a da ne skripe jer su mi ove dosadasnje pojele zivce :)
 
Danas iz čiste dosade otvorim spremik ulja za kočnicu na batini , kad ono madafakin surprize... :eek:hne:
Original kinesko ulje!!

Jel ovo znači da poklopac ne dihta ili se svako ulje za kočnice s vremenom pretvori u želatinu?




 
LopovJack said:
Danas iz čiste dosade otvorim spremik ulja za kočnicu na batini , kad ono madafakin surprize... :eek:hne:
Original kinesko ulje!!

Jel ovo znači da poklopac ne dihta ili se svako ulje za kočnice s vremenom pretvori u želatinu?

Navuklo vlagu. Vjerojatno nije mijenjano znacajan broj godina. Ocisti, zamijeni, provjeri i pici. Nema puno filozofije  :wink:
 
Pozdrav svima,

prvo da se pohvalim da je moj VXR dostigao nekidan cifru 60 000km ...ali ironično je da zadnjih 40 000 i kusur kilometara se mučim s jednim problemom kojem nikako da uđem u trag :/. Problem su vibracije kod kretanja...gdje se čuje da nešto zastruže/proklizi ..to će biti remen ili kvačilo. Po mom mišljenju i osjećaju klizi remen. To neko vrijeme dok klizi sve ružno zavibrira. Kod pokušaja naglijeg kretanja se problem ne ublaži nego se dese puno neugodnije vibracije. Vibracije su svojeglave, nekada su jače..nekada slabije...nekada se maknu na koji dan (u zadnje vrijeme sam te sreće sve rijeđe, tj. nikada). Kada je skuter zagrijaniji onda su i vibracije jače i učestalije.


Davnih dana su se počele pojavljivati na nekih 10 000km remena...i tu sam bacao uglavnom krivicu na remen.  ..kod promjene remena bi vibracije nestale, ali sa svakim sljedećim remenom su se pojavljivale ranije. Kad su se počele pojavljivati i kod praktički novog remena...došlo u glavu da nešto ne valja i krenuo tražiti problem. Prvo su mi rekli da je kriva centralna opruga na kvačilu i nakon što sam nju zamjenio, samo sam umanjio učestalost i jačinu vibracija...no i dalje su se znale pojaviti. To mi je reklo da iako je promjena centralne opruge umanjila problem...da problem očito nije bio do nje. No opet se neko vrijeme dalo voziti sa relativno rijetkim i umjerenim vibracijama.

Kada se to opet pogoršalo ...rekoh kvragu sve, uzet ću komplet novo kvačilo+zvono. S novim kvačilom je bilo milina voziti punih 1000km..da bi se problem vratio. Opet je počelo sa laganim vibracijama...ali se brzo pojačalo i već unutar cca 6 000km s novim kvačilom su vibracije gore nego ikad prije.

Tu sam išao relativno novi remen promjeniti...i nakon promjene remena skuter mirno kreće punih 50km i eto vraga natrag. ..i sad ne znam više što da radim.


Danas sam skinuo deklo, promjenio rolice i klizače i bacio pogled na remen koji nema valjda ni 1500km.  (Jednom, u cijeloj ovoj avanturi sam našao remen unutra kao da su ga dabrovi jeli, a remen je bio možda na pola svoga staža (6000km)...otada me uvijek brine kako remen izgleda i kako se vibre prenose na njega. Uglavnom se na remenu vizualno ne vidi ništa..ali kao što rekoh, jednom sam imao što vidjeti...remen sav rasčupan kao da su ga dabrovi jeli. Čudio sam se da nije pukao s obzirom na izgled.  Jedan majstor mi je rekao da se remeni nekada znaju tako rascufati...pa to stanje remena se valjda ne mora nužno pripisati vibracijama kod kretanja.)

Uglavnom, danas na remenu opazim trag s vanjske strane da žulja od nešto?? :/ Ne jako..ali očito potegne po deklu. Ne znam koliko je to normalno?? Evo slike kako stoji:
https://drive.google.com/file/d/0B8i_MtwhLl-rVVJYYjFuRlFCVWM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/open?id=0B8i_MtwhLl-rd1lsRzVnRllfcWs

Ono što sam još primjetio, da nakon skidanja svega i stavljanja...skuter prilično finije kreće. Tako je kretao i prije 1500km kada sam remen promjenio...znači garant jače vibre se vraćaju natrag nakon 50-ak km...ali to mi želi reći da skidanje svega i stavljanje utječe na vibracije? Koji klinac je drugačiji kada skinem/stavim? Nešto stegnutije?

Rekli su mi da možda kvačile pakna ne sjedaju dobro na zvono i da pogledam dali se na paknama vidi neravnomjernost trošenja. Bacio pogled sada na to...i pakne izgledaju zaista jednako po cijeloj površini.

Također, nedavno sam bio na putu na more, 300km otvorene ceste...i nakon cijelog puta su vibracije bile prisutne dok je skuter bio zagrijan. No nakon što se odmorio od puta (ohladio) ..vibracije su se prilično povukle...i nisu se pojavljivale skoro cijelo vrijeme dok sam bio na moru. E sad, prvo sam pomislio i da skuter voli more, ali vjerovatno više voli okolinu gdje nema puno semafora i gdje vožnja nije kreni-stani-kreni-stani. No kao što rekoh, te vibracije su prilično svojeglave..te nakon nekih 500km napravljenih na moru su se pojavile i tamo. Biti će da u tih 500km se dosta puta odvilo to kreni-stani ..ili je i skuteru dopizd*** više more...vrag će više znati...

Eto, napisao sam možda i viška teksta...ali možda nekome neka informacija bude od pomoći da skuži u čemu bi mogao biti problem.
D ali itko ima ideju o čemu bi se tu moglo raditi? Da li ikako variomat može biti krivac vibracija...koji je domaćin u skuteru od prvog dana. Je li njemu možda istekao staž nakon 60 000km? Netko drugi da može biti krivac? Hvala na bilo kakvog sugestiji....







 
Za pocetak...isstimater, koliko ti mozes pisati o istoj stvari  :shock:

Sada kada sam se nacudio, ovako.

Variomat nije kriv jer da on toliko vibrira, vec bi se razjebao semering radilice i curilo bi ulje.
Ako se vibracije javljaju kod kretanja, stvar je u kuplungu i zvonu.
Rekao bih da lagano istokaris zvono i provjeris pakne ali ako kazes da si kupio sve novo, i da remen negdje lagano struze sa vanjske strane, ostaje samo jedna jedina stvar a to je da si nesto krivo sastavio. Mozda nisi stavio onu debelu podlosku na vanjsku stranu zvona, prije dekla (ako je to stari model kuplunga/zvona),mozda ti deklo nije dobro sjelo ili nisi dovoljno nesto stegnuo. Mozda si zaboravio onu veliku podlosku nakon variomata?
Cesto se desava da ljudi krivo sklope ili zaborave nesto vratiti. Milsim da je to slucaj kod tebe.
Ako si mijenjao pakne, morao si stezati onu veliku maticu na torque konverteru. Nju je jako zajebano stegnuti kako treba jer moras stegnuti sve u skripcu pa onda stezati maticu ili imati poseban alat (moze se i stati na pakne i tako sabiti centralni feder ali to je kilavo rjesenje). Ak to nije stegnuto, desavat ce se upravo ovo sto pricas.
Ovako napamet je tesko reci.
Nema tu puno mudrosti ako si stavljao novo i ista stvar se desava. Kakav ti je lager na deklu? Ublazivac udaraca je na mjestu i vrti se lagano?

Ali ja se kladim na nedovoljno stegnutu veliku maticu (y)
 
Pozdrav, imam problem pa molim za savjet/pomoć
Xmax 250 2011. 17000km

Kupljen polovan sa 16tkm... odvezen kod mehaničara da (preventivno) promjeni remen, rolice, i malo je cugao pri kretanju
pa je uz promjenu otokario/izbrusio zvono kvačila... koliko sam razumio.
Nakon toga skuter je bio trom između 40 do 80 na sat. Reklamirao sam mu, a on kaže da se remen mora zagladiti, a i kvačilo "sjesti" i da to traje ili 300 ili 1000 km. Odvezao mu opet i stavio je za pola grama lakše rolice. Poštelao ventile... Ubrzanje je sad malo (mrvicu) bolje i sad je trom između 40-60...
Uzbrdo ne ide više od 90 km/h, a sa suvozačem od 60kg (ja imam 88) ne može više od 80.... A i vuče se kao drob...
Max brzina 120km/h (po satu), a 110 po GPS... sa velikim Kappa vjetrobranom.
Kako nemam iskustva niti sam ga dugo vozio prije (samo 1000km) - meni je to nekako slabo. Čak ga do 3000 obrtaja mogu držati na mjestu s uprtim nogama u zemlju... Da li je to normalno.

Može neki savjet / pomoć?
 
Pozdrav,

u čemu je razlika između ulja koje bi trebalo ići u četverotaktni skuter i ulja koji ide u auto (benzinac). Ako govorimo o istoj oznaci, npr 5W - 40.

U jednoj trgovini mi kažu da može ići bilo koje od toga dvoje, u jednoj da u skuter moraju ići točno ulja sa oznakom za skutere. (A ta su redovito duplo skuplja i ne mogu se naći u pakovanjima većim od litre.)

Jel to porez na budale ili o čemu se radi??

Ako može i pojašnjenje u čem bi bila razlika između synthetic i full-syntehtic ulja??

Hvala.
 
bozoou said:
Pozdrav,

u čemu je razlika između ulja koje bi trebalo ići u četverotaktni skuter i ulja koji ide u auto (benzinac). Ako govorimo o istoj oznaci, npr 5W - 40.

U jednoj trgovini mi kažu da može ići bilo koje od toga dvoje, u jednoj da u skuter moraju ići točno ulja sa oznakom za skutere. (A ta su redovito duplo skuplja i ne mogu se naći u pakovanjima većim od litre.)

Jel to porez na budale ili o čemu se radi??

Ako može i pojašnjenje u čem bi bila razlika između synthetic i full-syntehtic ulja??

Hvala.

Ulje se sastoji i od raznih aditiva a ulja za motocikle koja spominjes vjerojatno imaju neka koja ova za autoe nemaju a vezana su iza visoke okretaje motora.
U svakom slucaju, Auto Kreso, Repsol ulje 5W40 i filter ulja za tvoj motor sa popustom od 20% koji dobijees ako se uclanis u njihov klub (pitaj na blagajni) te kosta ukupno 100 kuna.

Nema razloga za istrazivanje, kupi i teraj.
 
Maestral said:
Za pocetak...isstimater, koliko ti mozes pisati o istoj stvari  :shock:

Kad više neznam koji k da radim.
Nastavak priče slijedi:

Stavio sam novo zvono (rabljeno doduše, ali ne pojedeno) ..čisto da promjenim kombinaciju šlape-zvono. Nakon promjene sam se vozio kojih 2000km bez vibracija, da bi nakon toga u svega cca 200km se vibracije razvile na staro..ko da nikada nisu nestale.

Rezume teme:
-provibriralo mi kvačilo
-stavim drugo rabljeno -> vozim se 2000km bez vibracija, te nakon pojavke prvih laganih vribracija...u svega 200km se razviju full jako
-stavim novo kvačilo + novo zvono ->  vozim se opet nekih 2000km (možda malo više) bez vibracija, te nakon pojavke prvih laganih vribracija...u svega 200km se razviju full jako
-stavim drugo zvono na to novo kvačilo -> vozim se opet nekih (niti) 2000km bez vibracija, te nakon pojavke prvih laganih vribracija...u svega 200km se razviju full jako

Fakat nemam ideju koji vrag ga hebe.
 
Pozz ekipa ima problem i nadam se da ce mi ga netko pomoc otkloniti.
Naime, uzeo sam lunu vision 2 i posto ne ide vise od 45 sam mislio da su blokade u pitanju, pogledao sam na vario nema podloske a i cdi nema slavnu rozu zicu, na auspuhu nisam gledao jer iskreno neznam variti pa se ne bih upustao u to. Ugl. Izvadjeno je "nesto" sta mijesa ulje sa benzinom (nemojte me osudit sada ako sam krivo napisao, jako malo se razumijem u skutere) jer kao to na luni odlazi samo tako i motor hoce zaribat pa moram ja mijesat ulje sa benzinom (nije bed), e sad pokusavao sam namjestit omjer zraka na fergazeru i koliko hod otovorio ili zatvorio nista se nije promijenilo. ne zanima me da motor ide 150 jer nisam divljak samo ne zelim bit pomocno smetalo na cesti a i zivim u rijeci gdje ima dosta uzbrdica a ovo govance jedva 30 uzbrdo...
Molim vas za pomoc mogu poslikat sve sta treba
 
Evo imam pitanje :)
Nabavia sam Kyimco 125cc super 8.
Prominoja sam ulje, ulje u getribi, i filter zraka.
SAD planiran pogonski remen, vidim na raznim YouTube clipovima da nije komplicirano.
SAD me zanima kako da saznamo koje su mi dimenzije remena?


Poslano sa mog A0001 koristeći Tapatalk

 
Pozdrav svima.

Pitaču i u ovoj temi, jer mi u temi o novima članovima niko nije odgovrio.

Jer mi u Sloveniji niko nije znao odgovoriti na moje pitanje, učlanio sam se u ovaj forum, pa ču postaviti isto pitanje i ovdje. Zbog saobračajne nezgode godine 2009, odnosno zbog njenih posledica, oduzeta mi je bila vozačka dozvola za sve kategorije, i zbog toga sam kupio skuter SYM SYMPLY 50 sa blokadom brzine vožnje 25 km/h, za kojeg u Sloveniji nije potrebna vozačka dozvola, ali mora biti registrovan. Kakva su pravila za takav skuter u Hrvatskoj.

HVALA za odgovor i ljep pozdrav,  Roberto

symsyply50.jpg