Flion said:Beverly 500 Cruiser 2007 - odavno me smeta nepostojanje prekidača za paljenje/gašenje svjetla - non stop su upaljena te prilikom startovanja motora gore. Negdje sam čuo da se može kupiti originalni prekidač koji se dogradi/ugradi u postejeću ručicu. Postoji li takav prekidač?
Kad sam ga palio ovu zimu, dosjetim se da izvadim osigurače za prednje svjetlo - rezultat: neće da pali. Ako je bilo koji osigurač izvađen anlaser neće da mrdne. Zašto je to tako riješeno i može li to da se prevaziđe?
Flion said:Primjetio sam da je ulje za motor značajno skuplje nego za automobile.
Npr, Motul ulje za Beverly 500 košta 15eur/L, staje 1,7L i mijenja se na svakih 6000 km. Poređenja radi, za Golf TDI Castrol ulje košta 8-9 eura, i mijenja se na 15.000 km. U blizini imam jednu lokalnu rafineriju u kojoj ulje za navedni Golf TDI motor plaćam 4 eura i mjenjam na 13.000-15.000. Trenutno je automobil prešao 230.000 i motor radi besprekorno.
Koliko sam pročitao na drugim forumima, uglavnom je ulje za motore precijenjeno i ništa mnogo drugačije od automobilskog (nešto malo bogatije cinkom ali u suštini bez značajne razlike). Kakva su vaša iskustva? Sipate isključivo ulje za motocikle ili koristite automobilsko?
Takođe, trebao bih da mijenjam remen, rolice i klizače. U lokalnom bike shopu (nije ovlašteni Piaggio) originalni set dođe oko 300 eura a zamjenski 150. Kupujete li originalni ili zamjenski?
Pozdrav
Auto se u prosjeku vrti na 2-3t/okr a skuter ovisi o kubikaži 2-3x više okretaja zar neFlion said:Primjetio sam da je ulje za motor značajno skuplje nego za automobile.
Npr, Motul ulje za Beverly 500 košta 15eur/L, staje 1,7L i mijenja se na svakih 6000 km. Poređenja radi, za Golf TDI Castrol ulje košta 8-9 eura, i mijenja se na 15.000 km. U blizini imam jednu lokalnu rafineriju u kojoj ulje za navedni Golf TDI motor plaćam 4 eura i mjenjam na 13.000-15.000. Trenutno je automobil prešao 230.000 i motor radi besprekorno.
Koliko sam pročitao na drugim forumima, uglavnom je ulje za motore precijenjeno i ništa mnogo drugačije od automobilskog (nešto malo bogatije cinkom ali u suštini bez značajne razlike). Kakva su vaša iskustva? Sipate isključivo ulje za motocikle ili koristite automobilsko?
Takođe, trebao bih da mijenjam remen, rolice i klizače. U lokalnom bike shopu (nije ovlašteni Piaggio) originalni set dođe oko 300 eura a zamjenski 150. Kupujete li originalni ili zamjenski?
Pozdrav
Flion said:Opet ponavljam, znam šta je razlog, ali ja želim da to prepravim. Hvala svima na odgovorima ali odgovori ovog tipa ne daju odgovor na postavljano pitanje. Da li neko ima neki praktičan savjet u vezi toga ili ne?