Tehnicka pitanja

Hvala na odgovoru ali to sam već znao. Generalno mi se ne sviđa ideja da ne mogu ugasiti svjetla i želim da to promjenim.
 
Zar nema relej koji gasi svitla prilikom verglanja? :misli:
 
Flion said:
Beverly 500 Cruiser 2007 - odavno me smeta nepostojanje prekidača za paljenje/gašenje svjetla - non stop su upaljena te prilikom startovanja motora gore. Negdje sam čuo da se može kupiti originalni prekidač koji se dogradi/ugradi u postejeću ručicu. Postoji li takav prekidač?
Kad sam ga palio ovu zimu, dosjetim se da izvadim osigurače za prednje svjetlo - rezultat: neće da pali. Ako je bilo koji osigurač izvađen anlaser neće da mrdne. Zašto je to tako riješeno i može li to da se prevaziđe?

Razlog tome je da motor ili skuter budu vidljivi ostalima u prometu.
 
Opet ponavljam, znam šta je razlog, ali ja želim da to prepravim. Hvala svima na odgovorima ali odgovori ovog tipa ne daju odgovor na postavljano pitanje. Da li neko ima neki praktičan savjet u vezi toga ili ne?
 
sve se moze napraviti i prepraviti,samo treba znati kako.

najbolje ti je regaj se na forum mojskuter.com,i tamo ces sigurno dobiti odgovor sta i kako napraviti.
 
Primjetio sam da je ulje za motor značajno skuplje nego za automobile.
Npr, Motul ulje za Beverly 500 košta 15eur/L, staje 1,7L i mijenja se na svakih 6000 km. Poređenja radi, za Golf TDI Castrol ulje košta 8-9 eura, i mijenja se na 15.000 km. U blizini imam jednu lokalnu rafineriju u kojoj ulje za navedni Golf TDI motor plaćam 4 eura i mjenjam na 13.000-15.000. Trenutno je automobil prešao 230.000 i motor radi besprekorno.
Koliko sam pročitao na drugim forumima, uglavnom je ulje za motore precijenjeno i ništa mnogo drugačije od automobilskog (nešto malo bogatije cinkom ali u suštini bez značajne razlike). Kakva su vaša iskustva? Sipate isključivo ulje za motocikle ili koristite automobilsko?
Takođe, trebao bih da mijenjam remen, rolice i klizače. U lokalnom bike shopu (nije ovlašteni Piaggio) originalni set dođe oko 300 eura a zamjenski 150. Kupujete li originalni ili zamjenski?
Pozdrav
 
Pozdrav,kupio sam za vozikanje po moru SYM JET 14 50kubika.
Dali zna neko kak da skinem i gdje ima blokadu? Ako ima....
Da potegne bar malo vise od 45  :D
 
Flion said:
Primjetio sam da je ulje za motor značajno skuplje nego za automobile.
Npr, Motul ulje za Beverly 500 košta 15eur/L, staje 1,7L i mijenja se na svakih 6000 km. Poređenja radi, za Golf TDI Castrol ulje košta 8-9 eura, i mijenja se na 15.000 km. U blizini imam jednu lokalnu rafineriju u kojoj ulje za navedni Golf TDI motor plaćam 4 eura i mjenjam na 13.000-15.000. Trenutno je automobil prešao 230.000 i motor radi besprekorno.
Koliko sam pročitao na drugim forumima, uglavnom je ulje za motore precijenjeno i ništa mnogo drugačije od automobilskog (nešto malo bogatije cinkom ali u suštini bez značajne razlike). Kakva su vaša iskustva? Sipate isključivo ulje za motocikle ili koristite automobilsko?
Takođe, trebao bih da mijenjam remen, rolice i klizače. U lokalnom bike shopu (nije ovlašteni Piaggio) originalni set dođe oko 300 eura a zamjenski 150. Kupujete li originalni ili zamjenski?
Pozdrav

Remen original.
Zamjenski puno krace traje (meni).

Za ulje ti nemam pojma, osim što Motul 5100 plaćam 60 Kn litru što ispada 8 eur i što mi je OK.
 
Flion said:
Primjetio sam da je ulje za motor značajno skuplje nego za automobile.
Npr, Motul ulje za Beverly 500 košta 15eur/L, staje 1,7L i mijenja se na svakih 6000 km. Poređenja radi, za Golf TDI Castrol ulje košta 8-9 eura, i mijenja se na 15.000 km. U blizini imam jednu lokalnu rafineriju u kojoj ulje za navedni Golf TDI motor plaćam 4 eura i mjenjam na 13.000-15.000. Trenutno je automobil prešao 230.000 i motor radi besprekorno.
Koliko sam pročitao na drugim forumima, uglavnom je ulje za motore precijenjeno i ništa mnogo drugačije od automobilskog (nešto malo bogatije cinkom ali u suštini bez značajne razlike). Kakva su vaša iskustva? Sipate isključivo ulje za motocikle ili koristite automobilsko?
Takođe, trebao bih da mijenjam remen, rolice i klizače. U lokalnom bike shopu (nije ovlašteni Piaggio) originalni set dođe oko 300 eura a zamjenski 150. Kupujete li originalni ili zamjenski?
Pozdrav
Auto se u prosjeku vrti na 2-3t/okr a skuter ovisi o kubikaži 2-3x više okretaja zar ne ;)
uzmi sve original i miran si što se tiće prijenosa na Bev 500 to traje dugo pa nema smisla šparati kao ni na ulju
 
Aprilia Sportcity 50, štop svjetlo iza slabo svijetli danju, kad se koći dobro se vidi ali ono prvo slabo, zna tko kako to riješiti ?
 
Zanima me gdje mogu naci zamjenske retrovizore za Piaggio Skipper 4T 2003. i imam napuknutu plastiku na motoru pa bi to htio srediti pa trazimi savjet.
Lijep pozdrav!
 
Promijenit cu pakne uskoro. Zanima me kako se odnosit prema novim paknama? Lagano kocit neko vrijeme ili ih spržit? Pitam jer kod novih pakni kod disk kočnica u bicikli se moraju pržit. Znači šprint pa koči naglo i tako 20 tak puta. Ostalo mi u sjećanju da kod skutera/motora nije tako nego laganini?

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

 
Flion said:
Opet ponavljam, znam šta je razlog, ali ja želim da to prepravim. Hvala svima na odgovorima ali odgovori ovog tipa ne daju odgovor na postavljano pitanje. Da li neko ima neki praktičan savjet u vezi toga ili ne?

Post je malo stariji, ali cisto nek se zna.

Ako odlucis ugasiti svjetla, moras obavezno staviti keramicki otpornik dok su svjetla ugasena. Jer ce crknuti regler! Kad rade svjetla, otpornik je neaktivan - kad su svjetla ugasena, struja se preusmjerava kroz otpornik koji predstavlja potrosac i opterecenje u strujnom krugu, on trosi energiju. Regler nije konstruiran da trpi toliku neiskoristenu energiju i dolazi do pregrijavanja.

Nema smisla voziti 2 kotaca bez svjetala, ugrozavas visestruko vlastitu sigurnost.


Moguce je ugraditi relej koji ce ugasiti svjetla prilikom anlasovanja, i cim se prekine anlasovanje, svjetla ce se upaliti. To nije lose, jer anlaser lakse pokrene masinu zbog vece struje na raspolaganju, a akumulator manje trpi.
 
Pomoć, kolega kupuje Benelli Pepe 50 ccm 2t s blokadom? Gdje točno skuter ima blokadu, klasika kao kod svih prsten na variomatu, dodatna cijev na auspuhu za rezanje i eventualno druga dizna ili netko ima točnu info? I koja bi bila veća dizna za serijalu preporučljiva ako se mora zamjeniti?
 
Pozdrav ekipa, imam piagio beverly 250 ie 2006 godiste, izgubio sam kljuc i sad moram kodirat novi, Koliko sam upucen moram skinut ECU i bravu. Znam gdje se brava nalazi i otprilike znam kako je skinuti, ali me muci taj ECU. Jel on ispod sica kod klapne gasa ili se nalazi negdje gore ispod ploče brzinomjera?
 
Da ne pišem napamet, podji na manualslib i nadji svoj model, tamo imaš shematske nacrte komponenti, na mom bevu je ako se dobro sječam, ispod volana, god. 2005 !