Tehnicki pregled motocikla

...+ osvjetljenje tablice i katadiopter odvojen od okvira tablice.

Da osvjetljenje istina..katadiopter sam imao na komadu lima odmah ispod tablice i proslo je u CVH-u
 
Nosac ne treba imati homologaciju moze biti i iz Štefove garaze ali mora zadovoljiti kut i razmak izmedu zmigavac, ako to prolazi mora se upisati u knjizicu
Vidis to mene malo sad zeka kaj svako veli drugacije.. Nisam jos cul da je moras upisat u knjizicu, znaci da mora imat onda neku oznaku da bi je mogel upisat, po meni bi bilo logicno posto je tablica fiksna ima katadiopter ima kut i ima zmigavce sa e oznakom da bi to mozda i proslo
 
Vidis to mene malo sad zeka kaj svako veli drugacije.. Nisam jos cul da je moras upisat u knjizicu, znaci da mora imat onda neku oznaku da bi je mogel upisat, po meni bi bilo logicno posto je tablica fiksna ima katadiopter ima kut i ima zmigavce sa e oznakom da bi to mozda i proslo

Ljudino govorin ti iz osobnog iskustva a nazalost i iz djepa, tako funkcionira u Dubrovniku..Ako ti se blizi rega probaj otici prije isteka da se informiras sa ispitivacem koji to radi jer ne radi svaki zaposlenik ateste da ti se ne razvuce to vise nego zelis.
 
  • Like
Reactions: Karlo9696
jednom kad to ucinis prst u uho i gledas samo jel ima dovoljno sare na gumi 😎
 
  • Like
Reactions: Karlo9696
Koliko san se informira mora se upisati 5j. napraviti homologacija 👍
S druge strane tehnički možeš raditi od 1. u misecu bez obzira koji je datum isteka (pripaziti da radis u istom misecu)...
Napravi đir i imaš dvi opcije,probati se provući ili pitati kako odraditi taj atest 👍
 
iz iskustva,... sve sto nije orginal mora se upisati (e sad dal ce neki detaljcic ckuziti il ne je stvar srece) al zmigavci, spuh, svjetla , tablica.. su prilicno ociti...
svaki od njih ima svoju cijenu atesta, al za 425 mozes sve u đuture.... tak da ak ides najbolje sve staviti na hrpu i reci pisi....
al svaki dio mora imati E oznaku
i rekao mi lik u stanici da su njih poceli jako stiskati tak da su kontrole sve jace i sve vise paze jer jbg nikom se zbog tvog nosaca il zmigavca ne riskira posao il kazna
 
  • Like
Reactions: cadjo and Karlo9696
Eto vidiš, ima recept za lijenost i na forumu :mrgreen:
 
Dok si sve ovo napisao mogao si stavit sve original i završit tehnički
 
Lažu na tehničkom da ne smije bit drugi nosač samo da te uplaše i natjeraju na atest.

Ako je kut OK, žmigavci ORIGINALNI, katadiopter dolje i osvjetljenje tablice gore onda se ne radi atest. Ako imaš samo druge žmigavce pa i na originalnom nosaču moraš ih atestirat. Ja bi na tvom mjestu išao ako imaš sve navedeno i morao bi proć, ako ne nek ti pokažu i objasne zbog čega ne zadovoljavaš uvjete jer ja ne vidim tu razlog što ti je neispravno
 
  • Like
Reactions: Karlo9696
Ja sam prosli mjesec bio na tehnickom. Pokrajna Baden-Württemberg.. Izasla neka djevojka iz stanice i moram priznat da sam na prvu bio malo skeptican, ali cura zna posao.. pregledala je sve detaljno, gledala cak koliko je lanac dotegnut, jesu vile ravne, semeringe, napravila krug motorom i vratila se. Kao zamjerku je navela da nemam upisane zamjenske rucice kvacila i kocnice i da mi fali katadiopter na aftermarket tablici i da bih to morao staviti prije nego me pusti.. Ali me pustila na obećanje i šarm 😂
I da.. Imam i zamjenske zmigavce i auspuh.. Ali to mi nije spomenila
 
Ja sam prosli mjesec bio na tehnickom. Pokrajna Baden-Württemberg.. Izasla neka djevojka iz stanice i moram priznat da sam na prvu bio malo skeptican, ali cura zna posao.. pregledala je sve detaljno, gledala cak koliko je lanac dotegnut, jesu vile ravne, semeringe, napravila krug motorom i vratila se. Kao zamjerku je navela da nemam upisane zamjenske rucice kvacila i kocnice i da mi fali katadiopter na aftermarket tablici i da bih to morao staviti prije nego me pusti.. Ali me pustila na obećanje i šarm 😂
I da.. Imam i zamjenske zmigavce i auspuh.. Ali to mi nije spomenila
zamjenske sa e oznakom pretpostavljam? kao i auspuh za koji je dovoljno pokazati papir (homologaciju) da je do tog motora i to je to, a ne da nasi inzinjeri sve provjere jos jednom i naplate
 
Dok si sve ovo napisao mogao si stavit sve original i završit tehnički
Bravo ti 👍 pa i stavit cu samo zasto nebi na forumu pitao dal mogu to izbjeci ili ne 🤷‍♂️ uostalom mozda postoji jos netko tko se pita sto i kako gledaju na tehnickom jer ponavljam svatko ima nekakva iskustva koja moze podjelit sa vecinom
 
  • Like
Reactions: cadjo
zamjenske sa e oznakom pretpostavljam? kao i auspuh za koji je dovoljno pokazati papir (homologaciju) da je do tog motora i to je to, a ne da nasi inzinjeri sve provjere jos jednom i naplate
Ne, zamjenske su neke kineske ako se ne varam i nemaju E oznaku. Motor sam kupio sa njima, ali imam i originalne koje namjeravam vratit..
Auspuh je GPR, ali nisam dobio nikakav papir homologacije za njeg niti sam ista morao pokazati na tehnickom, on ima navedene E oznake na sebi pa vjerujem da je to dovoljno..
 
Ovaj tjedan besplatni tehnički pregled za motore pa ako sumnjate u nešto možete provjerit besplatno