Tehnicki pregled motocikla

Ne, zamjenske su neke kineske ako se ne varam i nemaju E oznaku. Motor sam kupio sa njima, ali imam i originalne koje namjeravam vratit..
Auspuh je GPR, ali nisam dobio nikakav papir homologacije za njeg niti sam ista morao pokazati na tehnickom, on ima navedene E oznake na sebi pa vjerujem da je to dovoljno..
Auspuh može imati homologacijsku oznaku i to ti znači samo da je homologiran za neko motorno vozilo (npr. za Ladu Nivu 1.6). A oni brojčeki uz tu E oznaku uz certifikat proizvođača gdje je točno naveden model motora i godina proizvodnje ti tek nešto znače. Ovo što je GPR bez tog papira vrijedi koliko i komad bilo kakve cijevi na otpadu (bez uvrede, malo pretjerujem, ali nisam daleko).
 
Auspuh može imati homologacijsku oznaku i to ti znači samo da je homologiran za neko motorno vozilo (npr. za Ladu Nivu 1.6). A oni brojčeki uz tu E oznaku uz certifikat proizvođača gdje je točno naveden model motora i godina proizvodnje ti tek nešto znače. Ovo što je GPR bez tog papira vrijedi koliko i komad bilo kakve cijevi na otpadu (bez uvrede, malo pretjerujem, ali nisam daleko).
Moram priznat da ne znam, nikad se nisam zamarao sa time i uvijek sam svaki motor vozio na tehnicki u pravilu u originalu. Ovaj puta sam bio u guzvi pa sam ga odvezao kakav je (iako imam i originalni auspuh).. I prosao samo uz napomenu da stavim katadiopter
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nino777
Bio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
 
  • Like
Reactions: cadjo
Bio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
Kad svaka jebena stanica svoju politiku vodi 👎
 
  • Like
Reactions: MarK5
Bio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
Odi do druge stanice za tehnicki,kod nas na jednoj nisi mogao proci zadnjih 10 godina sa zamjenskim nosacem a na drugoj 500 metara zracne linije od nje si mogo do prosle godine sada traze upis...treba upisat dok se moze
 
  • Like
Reactions: MarK5
ak nemre drugacije onda po zakonu 😄
al izgleda da su jako postrozili i nema vise idi mi dodji mi