tehnicki pregled

nije da se hvalim ali evo danas sam položio maturalni za nadzornika u stanici za tehnički pregled vozila.nisam dosad ništa nikom htio govorit jer nisam mislio da če sve ići tak dobro.uglavnom sad samo dsa mi je neka špagica da se mogu zaposlit na takvom mjestu jer je do tog jako teško doči.ali nema veze.glavno da je uvjerenje na zidu (y) kaj je najbolje išao bi na teh,pregled sa motorom samo sebi. :LOL: :LOL:
 
..eto..super.. :p ..tako i meni riješeno..i ne pita više nitko...

..a što se tiče pitanja prije,dal naplaćuju to...pa eto,od frenda stari,ima već koju godinu,vozi streetfigtera 1098,i ima carbon rep,na kojem nema mačje oko,od Ducati-a baš,a to je naknadno stavio..i policajac mu napisao kaznu...a čovjek ima 55 godina..aj da je to meni napisao,pa bi rekao,mulac sam,pa mora pisat nešto...i kad je njemu to napisao,je napisao i njegovom sinu na Pegasu...i drugog frenda zaustavio na Rs-u 125,i napisao također za to,jer je imao sve ostalo...

http://imageshack.us/photo/my-images/200/face2b.jpg/

..evo,na slici se vidi kako je to meni riješeno... :cool:


..ronny,čestitke.. :p
 
OldBoy said:
    ...blago onima koji na motoru nisu NIŠTA promjenili. Evo im nagrade. A ovi koji su prerade slagali, e oni neka se jaja napuše  :mrgreen: ...
lijepo je napisano da se mogu stavljati homologirane stvarčice na motor kako bi ga personalizirali, i to upisati u prometnu ako je promjena takve prirode (drugačiji profil guma i sl), ali zaljepiti registraciju ispod zadnjeg blatobrana ili biti bez retrovizora kao i puknuti otvorenu cijev od auspuha, više ne prolazi, netreba se zato ljutiti to su pravila igre u koju ste se upustili :021:
 
ono kaj je napisano za žmigavce da se ne priznaju ak nisu orginal, to neznam ali u načelu ako su ispravni u principu je to OK
 
mg749ie said:
ono kaj je napisano za žmigavce da se ne priznaju ak nisu orginal, to neznam ali u načelu ako su ispravni u principu je to OK
a melješ ga i melješ ....
nije
i šta misliš zašto je nešto homologirano...
vjerovatno jer mora zadovoljiti neke uvjete...
pa tako i žmigavac...
:jesus:
 
Skripter said:
Se  netko može dočepati tog novog pravilnika ili biltena - kak se već zove - o tehničkom pregledu i stavit ga na net??

http://www.cvh.hr/cvh/propisi-i-upute/bilteni.aspx
 
Te sam već skinuo prije tehničkog ali se ne sjećam da je bilo nešto o mačjim očima kod tablice. Taj sam dio proučio kad sam radio svoj nosač.
 
malaga said:
profesore oceangoing,dal mogu odgovarati da ispravim 1? jel vam se sad dovoljno crveni :mrgreen:

  to je dobro (podesen foto aparat).....ajde, ajde ispravio si u zadnji cas, evo ti 2....

  p.s. poanta je bila da bi bilo steta plati kaznu zbog krive boje macjeg oka kad si se vec potrudio ga stavit
 
oceangoing said:
  to je dobro (podesen foto aparat).....ajde, ajde ispravio si u zadnji cas, evo ti 2....

  p.s. poanta je bila da bi bilo steta plati kaznu zbog krive boje macjeg oka kad si se vec potrudio ga stavit
neš ti truda  :mrgreen:

biciklistički serviseri imaju toga na bacanje, doslovno, i 2 kapi super ljepila i stvar rješena  :LOL:
 
Pred dva tjedna sam bio na tehničkom ,čovjek slika motor i veli -tehnički neispravan.Ja popizdim zašto?!?!Tablica je sa strane,ja njemu već je tako četiri godine i nije bilo problema.Čovjek ode do kompjutera i donese sliku mog motora i ispod uredno piše "vozilo nije tehnički ispravno zbog krivog položaja tablice" sa slikom mog motora i slikom pored sa ispravnim položajem(na sredini kotača).Dobili su nove upute i čovjek te stvarno na može pustit,dobiće otkaz.
Pošto je moj orginalni nosač puknuo i odletio sa tablicom, čovjek uzme kliješta ,šrafciger i odšrafi mi tablicu sa strane i ja je zalijepim duck-tapeom na pravo mjesto,slikamo,prođem i čovjek mi zašrafi sve na mejsto,dok sam ja obavio ostalu papirologiju.Svaka mu čast!!
Uz put mi je pokazao sve te novotarije...ne prolazi skračeni blatobran,tablica ispod blatobrana i sl. tako da si to sredite prije tehničkog,da nebude iznenađenja..
 
Dark rider said:
Pred dva tjedna sam bio na tehničkom ,čovjek slika motor i veli -tehnički neispravan.Ja popizdim zašto?!?!Tablica je sa strane,ja njemu već je tako četiri godine i nije bilo problema.Čovjek ode do kompjutera i donese sliku mog motora i ispod uredno piše "vozilo nije tehnički ispravno zbog krivog položaja tablice" sa slikom mog motora i slikom pored sa ispravnim položajem(na sredini kotača).Dobili su nove upute i čovjek te stvarno na može pustit,dobiće otkaz.
Pošto je moj orginalni nosač puknuo i odletio sa tablicom, čovjek uzme kliješta ,šrafciger i odšrafi mi tablicu sa strane i ja je zalijepim duck-tapeom na pravo mjesto,slikamo,prođem i čovjek mi zašrafi sve na mejsto,dok sam ja obavio ostalu papirologiju.Svaka mu čast!!
Uz put mi je pokazao sve te novotarije...ne prolazi skračeni blatobran,tablica ispod blatobrana i sl. tako da si to sredite prije tehničkog,da nebude iznenađenja..
(y) (y) (y)
 
ja sam prekjucer isao napraviti tehnicki...

dosao
prijavio tehnicki
platio to 114kn
uvezao skuter u halu
pricekao 10min
dosao covjek, uslikao skuter od iza
uzeo je papire i otisao
vratio se za 2 min i dao mi papire i naljepnicu
otisao na salter
platio jos 257kn
sjeo na skuter i otisao doma

jel primjecujete, da nije ni upalio skuter za vrijeme pregleda

na onom plavom papiru pise da je sve dobro i da mi je kocnica na 66% (ne znam kako je to utvrdio) i da mi skuter ima 95000km :D
ima 9500;)
 
vux said:
ja sam prekjucer isao napraviti tehnicki...

dosao
prijavio tehnicki
platio to
uvezao skuter u halu
pricekao 10min
dosao covjek, uslikao skuter od iza
uzeo je papire i otisao
vratio se za 2 min i dao mi papire i naljepnicu
otisao na salter
platio opet
sjeo na skuter i otisao doma

jel primjecujete, da nije ni upalio skuter za vrijeme pregleda

na onom plavom papiru pise da je sve dobro i da mi je kocnica na 66% (ne znam kako je to utvrdio) i da mi skuter ima 95000km :D
ima 9500
;)


na ovo si trebao reagirati jer bi ti se moglo desiti da ti iduće godine prave problema zbog "manje" kilometara...  :misli:
 
je, rekao sam mu da mi je napisao 95000 umjesto 9500 i da toliko nisam mogao napraviti da sam isao u kinu po skuter i vratio se preko svih zemalja svijeta doma, na sto je on rekao, ma nema ti to veze...na sto dalje nisam htio inzistirati na papirologiji.

A dogodine cemo reci da je okrenuo 100 000, pa broji ispocetka :D, ako bude problema

uostalom, jel moguce fizicki odratiti na 100ccm od proslog tehnickog kad je imao cca 6000km, tih 89000km razlike u godinu dana?
 
vux said:
uostalom, jel moguce fizicki odratiti na 100ccm od proslog tehnickog kad je imao cca 6000km, tih 89000km razlike u godinu dana?

Kak ne? Pa piše ti kod njih na papiru da si napravil, a to kaj kod njih piše ti niko nemre osporiti. A sad brzo kontaktiraj Guinessovu knjigu rekorda, možda izvučeš i neku pinku iz toga  :mrgreen: .
 
prije 10 dana sam imao isti takav slucaj. dodem na tehnicki kaze covjek ne valja nosac, nije orginal. ovo drugo mi nije nista gledo, kaze samo to napravi.reko svake godine je bilo ok, sad ove od jednom ne valja... dopizdi mi i odem odmah na drugi tehnicki, reko ko jebe 120 kn prijave, samo da rjesim to.kad tamo jos vece sranje.kao oni su svi medusobno povezani i ovaj na drugom tehnickom je vidio da sam maloprije bio na tehnickom, i kaze mi gle ja bi te inace pustio al sada moram sve provjeriti da mene nebi slucajno neko zajebavo. zadnji smigavci nisu bili dobri, nosac, rucka od kavcila je bila mrvicu spigana, sve je to posliko i reko da napravim, i nosac tak i tak, i da dodem kad rjesim.i jos kao motor nema tablicu za decibele za buku pa su jos to trazili pol sata kaj sad s tim...dodem za dva dana, sve ok.tip me pusti kad me zovu na kucni doma, za  15 min da se vratim da nes nije ok.ja dodem nazad nesto kao ne valja sa brojem sasije jer ne moze pocinjat taj model sa brojem 4, jer kao po tome ima vise kw nego kaj postoji uopce.i ostavi motor tamo i cijeli drugi dan zajebancije zvanja u zagreb,slikanja, da mi nakon 5 sati uspjeli rjesit to i kao sve je ok.a motor je normalno registriran vec 10 godina i sad odjednom neko se sjeti nekih gluposti i imas pizdarije bezveze  :x :x :x