Tekstovi o restauraciji

HONDA-biker

Active member
Pozdrav

ako ima netko volje da se napiše članak o restauraciji motora/auta koja je napravljena

bilo bi mi izuzetno drago, da se nešto napiše pa da se objavi na mojem webu.

Ogledni primjerak na sljedećoj adresi:

http://www.auto-moto-tour.com/page37.html

Hvala
 
Restauriram hondino groblje iz hobija (RFVC motore) i nesto sam stavio na ovaj forum, ali ne znam dal bi to uopće nekome van ovog foruma bilo zanimljivo.

Međutim, kada sam kliknuo na tvoju stranicu da vidim ogledni primjerak restauracije, primjetio sam usporedni test honde i "cross" motora. Taj test nikako ne stoji jer uz hondu je orion, koji NIJE cross motor. Dobro poznajem točno taj model zongshena i on nije za ozbiljnu usporedbu s CRF-om. To je blago i na brzinu.
Nekome ko malo poznaje cross motore će taj test izgledati smješno. Ja bih to brzo maknuo ili barem promjenio naslov u: "usporedni test honde i kineza" ili nešto slično.
Ako postoji želja za usporednim testom motocross i enduro motora, onda se taj test mora napraviti skroz drukčije sa skroz drugim motorima.
Ako naslov ostaje isti, honda može ostati, ali umjesto oriona/apola/zongshena...mora biti i motocross motor.
 
Dado33 said:
Restauriram hondino groblje iz hobija (RFVC motore) i nesto sam stavio na ovaj forum, ali ne znam dal bi to uopće nekome van ovog foruma bilo zanimljivo.

Međutim, kada sam kliknuo na tvoju stranicu da vidim ogledni primjerak restauracije, primjetio sam usporedni test honde i "cross" motora. Taj test nikako ne stoji jer uz hondu je orion, koji NIJE cross motor. Dobro poznajem točno taj model zongshena i on nije za ozbiljnu usporedbu s CRF-om. To je blago i na brzinu.
Nekome ko malo poznaje cross motore će taj test izgledati smješno. Ja bih to brzo maknuo ili barem promjenio naslov u: "usporedni test honde i kineza" ili nešto slično.
Ako postoji želja za usporednim testom motocross i enduro motora, onda se taj test mora napraviti skroz drukčije sa skroz drugim motorima.
Ako naslov ostaje isti, honda može ostati, ali umjesto oriona/apola/zongshena...mora biti i motocross motor.

Pozdrav Dado,

prije svega hvala na kritici, svaka je dobrodošla (y).

Poanta je bila čisto usporediti ta 2 proizvoda, bez neke dublje analize, bilo oko upotrebe, vrste ili namjene.
Mene je osobno zanimalo što je to moguće kupiti za 13500 kn, kako sam i napisao slušao sam tu reklamu na radiju mjesecima, i ono čista znatiželja.
U usporedio sam sa time što imam na raspolaganju.
Taj kao i svi drugi tekstovi (kojima sam ja autor) su čisto plod moje znatiželje, nekih malih istraživanja po okolici.
Nekome se sviđaju, nekima ne, neki vele da je previše o HONDI, a eto, pišem o čemu imam materijala.
Pozdrav


 
Vjerojatno se nismo razumjeli, pa da malo pojasnim.
Istina, usporediti se može sve i svašta, ali neke stvari stvarno nemaju smisla.
I sam si napisao: "oboje imaju, 2 kotača, volan, pogonski agregat i tu je svim sličnostima kraj."
...još piše...
"zamolim trgovca da mi pokaže taj cross motor"
"Orion čisti cross proizvod"

Pojam "čisti cross" čujem obično od ljudi koji ne znaju šta je to, pa misle da su svi motori sa visokim prednjim blatobranom -kroseri,  a oni koji se iz raznih razloga ne mogu registrirati (često zato jer nemaju uredne papire) su -čisti kros.
Motocross motori se ne dijele na "čiste" i neke druge. To je jednostavno - motocross motor, ili to nije.
Usput, tehnika na motocross motorima je često naprednija nego na enduro motorima. Najčešće se nešto novo pojavi na motocross motorima, pa tek nakon par godina na enduro motoru. Motocross motori su trkaći strojevi na kojima je najbolje što se u njih moglo ugraditi u trenutku njihove proizvodnje.
Orion nije motocross motor.

Par rečenica:
"Ako imate u planu povremenu laganu vožnju po livadama, šumskim putevima ...onda ovaj proizvod uopće nije loš odabir"
-je. To je loš odabir. To je motor bez prometne, registracije, osiguranja, a vozač takvog motora na bilo kojem putu ili livadi je ilegalan, osim na svojoj privatnoj.
Znači, Orion svakako nije ni enduro motor.

Dalje:
"..svi na kraju imaju isti zaključak, za te novce ne može biti bolji"
-Može.

"Orion vrijedi tih 13 500 kn"
-ne vrijedi.

..."Apollo Orion je opremljen sa pogonskim motorom koji potpisuje ZONGSHEN, koji je jedan, kako kažu, kvalitetniji proizvod"
- neki drugi Zongshen da,  u kineskim okvirima. Apolo ili Orion ne! Na orionu čovjek može grubljim šaltanjem zdrobiti getribu na prvoj vožnji.

"Nakon što sam vidio i opipao u živo, pročitao i pogledao video klipove, moj zaključak je sljedeći..."
-Nije dovoljno vidjeti uživo, pipnuti sjedalo i pogledati klipove na youtube. Tako se može izvući krivi zaključak, pa onda krive informacije širiti i dalje.
Moj poznanik je prije 11-12 godina napravio uvoz 2 kontejnera oriona i ekspresno ih rasprodao. Mnoge koji kupili osobno poznajem. I ja sam imao jednoga.
Orion nije ni cross ni enduro motor. To je pitbike. Igračka.
Naravno, trgovac će teško prodati igračku za skoro 2000€, pa ga prodaje pod "cross" motor,  ali mora ciljani na kupca koji nema pojma o tome.

Zato opet kazem, usporediti igračku sa crf250le nema nikakvog smisla. To je kao i uspoređivati hondu civic sa onim autom igračkom u kojem se djeca voze na baterije. Usporedba honde s nečim što stvarno nema smisla nije dobro za hondu.
Pisanje samo da se piše, isto nema smisla.
 
Opa. Elaborirano i realno.

Smisao foruma.

Svako toliko odlučim prestati visiti ovdje zbog raznih mikro ratova i gluposti.

Onda uleti jedan Dado  (y) (y) (y)
 
@ Dado,

molim te sastavi tekst o restauraciji koju si spomenuo, ili o bilo čemu drugome da ima veze sa motorima, autima, putovanju, bilo čemu vezanom za aute, pa da objavimo.

Imaš znanja, voliš pisati i istraživati..., ne sumnjam u kvalitetu teksta.

Hvala unaprijed, nadam se da si zainteresiran.

Pozdrav
 
Ne kužim da li sam se uspio logirati,sa veseljem cu podržati vasu stranicu.Imam nekoliko zanimljivih uradaka.https://www.facebook.com/Grafit-garage-1203992832965832/