Tempomat na motoru

:mrgreen:novi modeli mi nisu simpaticni zbog cijene..a kad budu pojeftinili onda ce bit kante kojima se sve kvari..zato drzim se ZZR iz 2002,nema ABS,,nema tft, nema ride by wire, nema adaptivnog tempomata,nema ubrizgavanja goriva, nema kviki saltanje, nema nista..samo gas i uzivaj
 
:mrgreen:novi modeli mi nisu simpaticni zbog cijene..a kad budu pojeftinili onda ce bit kante kojima se sve kvari..zato drzim se ZZR iz 2002,nema ABS,,nema tft, nema ride by wire, nema adaptivnog tempomata,nema ubrizgavanja goriva, nema kviki saltanje, nema nista..samo gas i uzivaj

Zato u garažu jednog takvog a i jednog koji sve ima. :mrgreen:
 

Evo imaš u HAK-ovoj reviji ispod članka o ogradama i članak o ovoj temi od 14.12.2020. …

HAK... od koga je, dobro je. :mrgreen: Mislim da se striček malo pogubio u prevodu i pomiješao puno tema u jednu.
 
2baxy

članak, koji navodiš:
(https://revijahak.hr/2019/11/28/aut...a-uskoro-visa-razina-sigurnosti-za-motoriste/)

daje informaciju, kako bi proizvođači motora trebali pratiti auto industriju, (i vj. hoće)
tj. kako klasični tempomati nisu sigurni kao adaptivni, što je naravno; točno, :cool:
ali vjeruj mi: ja i na cestama gdje je to dozvoljeno, u autu, nikada nisam zakucao t. iznad 160 ili npr.
na manjim brzinama po magli, iako znam da mnogi moji poznati to rade

motor pogotovo ne bih vozio tako, jer volim kontrolu i to je užitak vožnje, baš motora :cool:
ali da bi ga (tempomat) ponekad poželio i na motoru - definitivno; da (y)
 
:mrgreen: he, he, nikada ne reci nikad, ali ipak ne


BTW
taj sustav nije loš i čak ako tempomat nije uključen, kao pomoć onima sa slabim refleksima,
ali to na motoru ne znam kako bi radilo, osim nekog eventualno upozorenja (svjetlosnog, zvučnog -sirena)
i obavezno bez automatike kočenja/oduzimanja gasa, a da je sigurno :mrgreen:

i u konačnici mi izgleda više opasnije, (zbog nekih koji će se previše oslanjati na to) nego
neadaptivni tempomat, samo kao pomoć na nekim dosadnim dionicama npr. ;)
 
Tempomat zakon ! Ja vise ne kupujem motor koji ga nema. Mozda jedino ako bi se radilo o motoru za kratke relacije, onda je tempomat bespotreban. Ali meni koji vozim i duze ture, jako dobro pomagalo. Posebno kada se moras voziti autocestom. Ja ga koristim i po gradovima, npr po Italiji ona 50 km/h ogranicenja - upalim tempomat na 50, razgledam okolo i ne razmisljam
 
... mislim kako će nam prije ugraditi limitatore i sustave za prepoznavanje znakova, te to zakonski regulirati pod "obavezno", za sve novije modele :mrgreen:
 
Tempomat zakon ! Ja vise ne kupujem motor koji ga nema. Mozda jedino ako bi se radilo o motoru za kratke relacije, onda je tempomat bespotreban. Ali meni koji vozim i duze ture, jako dobro pomagalo. Posebno kada se moras voziti autocestom. Ja ga koristim i po gradovima, npr po Italiji ona 50 km/h ogranicenja - upalim tempomat na 50, razgledam okolo i ne razmisljam

Ima i ljudi koji odvoze duže ture pa ne pomišljaju,,stvar izbora.

600km bez autoputa, bez pitanja. Milina.
 
Ima i ljudi koji odvoze duže ture pa ne pomišljaju,,stvar izbora.

600km bez autoputa, bez pitanja. Milina.

Pa, tako i ja razmisljam, od 15757km ove godine, nisam ni metra napravio po autoputu, ali da jesam, htio bi tempomat u toj situaciji, ali onaj pravi, a ne neke "kocnice" gas rucke.

Al neki ipak koriste autoput, sto izborom, sto zato jer imaju objektivnu potrebu. Jos je HR (pa tako i misljenja na ovom forumu) specificna jer je mala drzava. Tempomati na motorima (pa ni motori opcenito) nisu proizvodjacima ni u primisli u kontekstu Hrvatskog trzista motora, ali zato sam i spomenuo USA u prijasnjem postu - tamo ima prilicno ljudi koji motorom idu na posao i nazad, a nerijetko su u pitanju kilometraze koje su impresivne za nase pojmove. Zamisli nekog ko radi recimo 200+ dnevno samo za commuting i koristi freeway, to je 1000km tjedno, naravno da je tempomat pozeljan i da ga koriste svi koji ga imaju.
 
Last edited:
Od tih modernih gadgeta na motoru imam samo grijač zadnjeg stakla.
Korisna stvarčica.
 
  • Haha
Reactions: Feis123