Tempomat na motoru

Nisam probao. Mislim da ni necu.
Ovak na prvu, ne znam da li bi se usudio s tim igrat.
 
na ovom YT se malo bolje vidi kako se koristi,
( original USA je malo kvalitetnije izrade, zbog gumiranog dosjeda na ručicu, ali
ja sam stavio jednu spužvicu, a može i neka guma) nikakva lova, a isti princip :)



a evo: baš danas mi čovjek priča u birtiji (stara škola :cool:) kako ima OEM na multistradi i
prve dvije sezone kad je kupio bike, iz principa :mrgreen: ga nije htio koristiti, a sad
ne može zamisliti odlazak na neku udaljeniju destinaciju, a da motor nema tempomat

odeš npr. samo od SB - ZG i nema teorije ako planiraš daljnje vozikanje u AU, D, I, itd.
a da se vučeš po selima, iako smo i to prošli, dok nije bilo kamera, ali cesta dosadna
i seoskih izneneđenja, pas, traktor, koliko hoćeš :confused:

da me pogrešno ne shvatite: ni ja ne volim AC, niti mi je motor neka putna krastarica,
ali recimo; da dođem do D8 :cool: ili sl. totalna je gnjavaža voziti po Slavoniji :mrgreen:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: esso_sa
na ovom YT se malo bolje vidi kako se koristi,
( original USA je malo kvalitetnije izrade, zbog gumiranog dosjeda na ručicu, ali
ja sam stavio jednu spužvicu, a može i neka guma) nikakva lova, a isti princip :)



a evo: baš danas mi čovjek priča u birtiji (stara škola :cool:) kako ima OEM na multistradi i
prve dvije sezone kad je kupio bike, iz principa :mrgreen: ga nije htio koristiti, a sad
ne može zamisliti odlazak na neku udaljeniju destinaciju, a da motor nema tempomat

odeš npr. samo od SB - ZG i nema teorije ako planiraš daljnje vozikanje u AU, D, I, itd.
a da se vučeš po selima, iako smo i to prošli, dok nije bilo kamera, ali cesta dosadna
i seoskih iznaneđenja, pas, traktor, koliko hoćeš :confused:

da me pogrešno ne shavatite: ni ja ne volim AC, niti mi je motor neka putna krastarica,
ali recimo; da dođem do D8 :cool: ili sl. totalna je gnjavaža voziti po Slavoniji :mrgreen:

Tempomat zakon ! I to bas za scenarije koristenja koje si opisao. A ja nekad koristim i na magistralnim putevima, kratko upalim kada hocu da odmorim ruku, protegnem se i sl. Po Italiji isto odlicno po selima i naseljenim mjestima gdje je krcato kamerama - nastimam 55 i prst u uho :) sada stvarno ne mogu zamisliti da vozim motor bez tempomata… i quickshiftera :)
 
  • Like
Reactions: DADO+
(y) :cool:
ja nemam QS ali iako znam u nižu, od 2ge, pa naviše ga prebacujem
samo uz povrat gasa (ljepše i brže ide) ponekad poželim više, da ima za niže,
a ne samo, kako ugrađuju sad u neke novije modele: samo na više

…prije su se tako kolege čudile što sam prebacio sa drugog auta ENC na A1
kategoriju samo da ne tražim tiket i lovu + jeftinije, a ENC u maloj tank torbi i samo
prolazim, :) ali JBGa otišla mi baterija, pa neću novi uzimati, jer i onako valjda
bude novi sistem u HR kako najavljuju

a u vezi temp. evo baš zadnji put sam išao od Zenice, na ručak u Jablanicu i sad, ne
tamo gdje smo se mi prije sreli, već na AC su otvorili dodatno dalje od Tarčina, skroz
do onog kružnog toka što su radili tada - bez naplate,
stopirala me dva Mađara na motorima o_O i na lošem engl. sve me ispitali kako bez
ruku na …km/h to ide :):)


ima još jedna prednost npr. OEM t. (y)
naravno bez obzira na konfiguraciju ceste, a pritom mislim
usponi-spustovi, drži brzinu, pa kad sam se vraćao na Međugorje, a htio sam
preko Vrgorca, no JBGa cesta zatvorena, zbog radova, isto iza Sv. Ilije na AC
ali tu je još više, teško s ovom stvarčicom održavati brzinu, ali ipak, s
vremena na vrijeme pustim gas i gledam prirodu sa strane :mrgreen:
 
bi, da može i motor u gepek,
taman fino odspavam, dok dođem negdje, gdje se želim voziti :mrgreen:
 
Tempomat..kvikishifter..tft..povezivanje sa mobitelom navigacija..slusalice u kacigi...senzori pritiska u gumama i ostali senzori ovo ono kurac palac..koje ima jos govno bez cega se moze..eh kad budem imo sve to na motoru jebes onda zivot..dosadno...dotad prst u uho i gaas..samo dobre gume kocnice i suplja cijev..kako malo treba za srecu
 
  • Like
Reactions: Bokygs
Tempomat..kvikishifter..tft..povezivanje sa mobitelom navigacija..slusalice u kacigi...senzori pritiska u gumama i ostali senzori ovo ono kurac palac..koje ima jos govno bez cega se moze..eh kad budem imo sve to na motoru jebes onda zivot..dosadno...dotad prst u uho i gaas..samo dobre gume kocnice i suplja cijev..kako malo treba za srecu
koda vozis Stroma...e...
 
  • Haha
Reactions: DADO+
...ovisi kako se voziš,ja recimo u danu znam i po 800km na autoputu odvalit,recimo od zg do skoplja,sofije,istambula,tako da mi tempomat treba,a ne da žena prek mene drži gas dok ja malo odmaram ruku..za jednodnevne direve od cca 500,600 km,po lokalnim hr cestama,naravno da nemam potrebe za njim
 
  • Like
Reactions: e39 and DADO+
... i suplja cijev..kako malo treba za srecu
ma kur. :mrgreen: šuplja cijev/cijevi, bez kat. i oba db k. PC, DNA a.f. + prtljaga - dosadi brzo :mrgreen: (y)

1666897980596.png


sreća je brzo i kratko, kad meni dođe, a ne dva sata se zayebavati :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: e39
Mislim da to nije bas OK.,za motocikl., pa i tako svakih sat-ipo.,nekad dva, zavisi u kakvom sam stanju, stanem se protegnuti, kavaSlag- mozda padne, i dalje opet do stajanja, ka novi...a ruka mi nikad ne trne nit se koci...kakve vi to ruke imate...
 
Mislim da to nije bas OK.,za motocikl., pa i tako svakih sat-ipo.,nekad dva, zavisi u kakvom sam stanju, stanem se protegnuti, kavaSlag- mozda padne, i dalje opet do stajanja, ka novi...a ruka mi nikad ne trne nit se koci...kakve vi to ruke imate...
Dali si ikad vozio u dana 800,1000 km po autoputu?
 
Dali si ikad vozio u dana 800,1000 km po autoputu?
Ne bez stajanja, niti bi...nit mogu, nit su mi to gusti...di žuriš ... opet si dosa i vako i nako.,to prije ti moze kicma otici,nego se ruka ukociti...bez odmora,protezanja...
 
Last edited:
2Paf
moja ruka je najdulje izdržala SB-Stuttgart, samo uz tankanje i ručak, za jedan dan,
ali sam poslije mislio zapaliti motor :mrgreen: +što sam tad bio mlađi ;)
 
  • Haha
Reactions: Paf
Slazem se sa Pafom (ne mogu vjerovati :ROFLMAO: ). Meni je motor gust. Mi prodjemo 400-500-600km u danu ali 5-6 puta stanemo. Ne pada mi na pamet forsirati autoput i neke ciljeve sebi udarati. To mogu i sa autom ili u krajnjem slucaju autobusom/vlakom/avionom.
 
Ne bez stajanja, niti bi...nit mogu, nit su mi to gusti...di žuriš ... opet si dosa i vako i nako.,to prije ti moze kicma otici,nego se ruka ukociti...bez odmora,protezanja...
Zato sta su druge opcije lose,za put u tursku recimo...zato ne pricaj kad neznas...ruke su mi dobre,drkam redovito,bas sa tom desnom,ak zene nema cijeli dan,a ja imam vremena ,i tri cetri puta bude,ako sam na belom ili čivasu,to zna bit i jako drkanje,po cca sat vremena...dakle nije problem u rukama,vec u vibraciji i konstatnom drzanju gasa u jednoj poziciji
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Slazem se sa Pafom (ne mogu vjerovati :ROFLMAO: ). Meni je motor gust. Mi prodjemo 400-500-600km u danu ali 5-6 puta stanemo. Ne pada mi na pamet forsirati autoput i neke ciljeve sebi udarati. To mogu i sa autom ili u krajnjem slucaju autobusom/vlakom/avionom.
500,600 kilometara,a to je recimo od zg,do crikve,pa senj,karlobag i natrag zg,lokalne ceste,stajanja,žderanja,lokanja,nema potrebe...
 
  • Like
Reactions: WraGG
...recimo zadnji put u tursku,8200 km u 16 dana,imo bi potrebe za tempomatom,samo od hr,do istambula
 
I jel tebi to bio gust?
Neznam na koji dio misliš?recimo prosle godine od zg do skoplja,ujutro iz zg,popodne u 5 u skoplju,do skoplja nemas pametnu rutu,a cilj je bio makedonija,grcka,albanija...brzo do tamo,a onda lagano vrludanje okolo
 
  • Like
Reactions: DuroDu