Test sportskih skutera od 50 ccm. u Moto Pulsu

Shokrefumi said:
a Malaguti sa testa (kolko sam ja upoznat sa situacijom) ima 70 ccm, a vlasnik je netko tu sa foruma :)
kolko ja primjecujem, u testu se najvise pazilo na ciklistiku posto je test napravljen na stazi.

Waynder, to je super test kad nema tebe.

ciklistika...dakle držanje u zavopjima i te spikice jel...

ja sam znam da sam sa svojim sr om i ostalim sr 50 strugao deklom u zaboju gotovo svaki put kad sam vozio na mičevcu...dakle NE nogarom... NE samo spihom..nego DEKLOM!!

kao dokaz imam 2 ubijena dekla =)

vidio sam i neke spove sa postruganimd eklom..al to je bilo od pada =P 


sr i sonic u majke....
i nemojmi sada brijat o tome kak ovi voze na svjetskom ovo a oni ovo...  pa i u hrvatskoj i tu na forumu 95% ljudi sluša cajke pa se nerazvijeni intelektualno....  :mrgreen:
 
gle, ja derem i plastikama, al ne ocjenjuje se to. mozda si primjetio da na sr-u kad si tako nisko zadnji kraj mijesi, a prednji ceka da ode. nisam vozio GP1, al to se tamo nebi trebalo desavat.

nije bit ciklistike ko ce nize, nego tko ce brze a pritom stabilnije i sigurnije.
 
joke said:
jebeš prepise iz Motorevije

Nije baš profesionalno blatiti njemačke i druge kolege, ili možda je ali sam ja van modnih trendova :misli:

Sve je to lijepo samo se pitam koliko ima potrebe raditi neke ozbiljne testove za vozila koja ne prolaze na tehničkom ukoliko se izmjeri veća brzina od 55 km/h???????
 
4rijeke said:
Nije baš profesionalno blatiti njemačke i druge kolege, ili možda je ali sam ja van modnih trendova :misli:

Sve je to lijepo samo se pitam koliko ima potrebe raditi neke ozbiljne testove za vozila koja ne prolaze na tehničkom ukoliko se izmjeri veća brzina od 55 km/h???????

mislim da nije cilj pljuvanja bio motorrad nego ova nasa piskarala koja samo prevode njemacke testove
 
4rijeke said:
Nije baš profesionalno blatiti njemačke i druge kolege, ili možda je ali sam ja van modnih trendova :misli:

Sve je to lijepo samo se pitam koliko ima potrebe raditi neke ozbiljne testove za vozila koja ne prolaze na tehničkom ukoliko se izmjeri veća brzina od 55 km/h???????

Ponovit ću; jebeš prepise, ali gdje god bili.
Uvijek mi je draži tekst napisan on strane hrvata, tamo gdje je to moguće, a u ovom slučaju bi ipak za pohvalu bilo što se obrađuje onaj dio tržišta koji je zapostavljen u moto revijama ako uzmemo u obzir postotak prodanih vozila.
Sukladno s ovom činjenicom ja bi još više volio da netko napravi usporedni test kineskog piaggia, baotiana, zongshena, tinmatea, cpi-a, daelima, generica, hyosunga, pgo-a, qingqi-a, sym-a, tbg-a, adly-a i vetrixa.
 
Shokrefumi said:
a Malaguti sa testa (kolko sam ja upoznat sa situacijom) ima 70 ccm, a vlasnik je netko tu sa foruma :)
kolko ja primjecujem, u testu se najvise pazilo na ciklistiku posto je test napravljen na stazi.

Iz tvoje poruke jedino je vidljivo je da vjerovatno nisi čitao test jer je dosta rječi bilo i o estetici, prtljažnom prostoru, cijeni, ergoniomiji, ubrzanju, a nije bio poseban naglasak na ciklistici.

P.s. Ako je taj lik s foruma (nije valjda mate??) stavio 70 ccm na minarellia, a pri tom zadržao tvornički ispuh, neznam što je dobio osim puno manjeg vijeka katalizatora i veče potrošnje goriva
 
joke said:
Sukladno s ovom činjenicom ja bi još više volio da netko napravi usporedni test kineskog piaggia, baotiana, zongshena, tinmatea, cpi-a, daelima, generica, hyosunga, pgo-a, qingqi-a, sym-a, tbg-a, adly-a i vetrixa.

Znaš da je to prava ideja. Konačno bi nam pokazali (valjda bi bili objektivni  kao i uvijek :mrgreen:) da li stvarno jedan Europljanin vrijedi duplo više od jednog kineza.
 
Misliš troduplo ili četveroduplo ?!
Nema ništa evropsko u cjenovnom razredu od 8000 kn.
 
iskreno, nisam citao tekst. nije mi se dalo :jesus:. al mislim da kad je test na stazi, onda se najvise vidi ciklistika.
btw. neznam dal je tad imao kit kad je skuter bio na testu. al vlasnika si pogodio, mislim, ko bi osim njega kupio skuter u ducati bojama? :mrgreen:
 
Ja bi uzeo prvi, ali ipak bi pazio da te grafike budu na nekom kvalitetnijem skuteru.
Neznam zašto je Piaggio prekinuo izuzetno uspješnu seriju NRG Scuderia Ferrari, to je bio pravi stroj.
Sada Piaggio UK ima neku verziju NRG Jordan, ali ko je.. Jordan(osim one sisate Jordan)

422.jpg