Testiranje motora nakon prerade?

matej123

New member
Pozdrav,

Danas sam bio na tehnickom s motorom i pitali su me je li auspuh originalan sto i je, al me iznenadilo pitanje jer me to do sad nisu nikad pitali. Međutim planiram uzeti novi motor slijedece godine i napraviti neke preinake na njemu kao sto su podizanje rucki i mozda drugi auspuh, pitao sam tamo jel to bitno i rekao mi je da jako i da moram nakon svake preinake pa cak i dizanje rucki napraviti nekakav sluzbeni test da se utvrdi da je sve ispravno.
Zanima me jel netko radio takve testove, kolko kostaju i di se obavljaju? Kolko je tesko "proci" na njima?
 
hajde nemoj nikome ništa govoriti o tom dizanju ručki,promjeni volana i sličnih stvari i nećeš za gluposti baciti par stotina kuna u lopovski džep. nemoj bit naivan i padat na njihove fore. za promjenu auspuha ok to se vidi i u većini slučajeva čuje ali za ostalo pssssssst neka ostane mala tajna
 
Vidio sam da je googlao motor i uspoređivao auspuh, pa mozda tako, ne znam 🤷🏻‍♂️
Upravo tako. Izbaci na netu i nema prolaza ako tako ne izgleda. Bilo kakva prerada bez homologacijskih oznaka, nema prolaza
 
Frend mi je stavio rajzere na volan nitko nista nije pitao, jbt pravi se glup za sve dok te ne pitaju..sto im davas ideju uopce?

Ok auspuh ali te pizdarije ne vide jer i u vecini slucajeva ne znaju
 
testirat ti mogu i ja, ali ne dajem nikakve papire i pare u slučaju ak se kaj razleti ili zacvika...
 
Nije mi to jasno zasto te komplikacije. Pa aftermarket slipon ili cijeli auspuh mora imat homologaciju. Cemo onda ta kerefeka na tehnickom. Neznam mozda neka nova Eu fora. Isto tako sa svim zamjenskim dijelovima .
po toj teoriji i kocione plocice ako nisu original treba ih testirat.
to vise ima smisla kod osiguranja jer podize vrijednost motora.