Kako sam naveo imao sam isti problem s mjenjačem i računao sam na to da je stvar u ulju, ili pridošloj vrućini i tako sam izmjenio ulje i filter 2000 km prije nego je to bilo potrebno, ali ništa, ista stvar.Nisam se mirio da bi stvar mogla biti u mjenjačkoj kutiji jer to je motocikl koji je prošao cca.22000 km, a u njeg je lijevano samo silkolene extreme race full sintetika ulje 10w-40 i to svakih 5000 km.
Problem je bio banalan,uslijed pranja motocikla i ponekad vožnje po kiši voda je dospjela u osovinu poluge mjenjača (stvorila se korozija) koja se nalazi na štafni za stopalo, a isto je sve pričvršćeno sa inbus vijkom na trokut, koji se opet sa dva inbus vijka (ključ 6) hvataju za ramu motocikla.Inbus vijak koji drži štafnu je premazan tekućinom za osiguranje navoja tako da se malo teže odvije,ali prije svega morate odviti dva inbus vijka koji drže trokut s štafnom i polugom za mjenjanje brzina.
Kad sam odvio vijke koje drže trokut i vijak koji drži štafnu nisam mogao svući polugu mjenjača s osovine na štafni zbog prisustva korozije.Osovinu i polugu mjenjača sam našpricao antikorozivnim sprejem koji ujedno i podmazuje (npr WD-40) i lagano sam razradio polugu mjenjača do te mjere da je mogu svući s osovine, a da pritom ne oštetim dva semeringa koja se nalaze na osovini mjenjača.
Osovinu i polugu mjenjača sam prošao s brusnim papirom (granulacije 400) da skinem koroziju koja se nakupila na istim.Na osovini ,koja je sastavni dio štafne na koju dolazi poluga mjenjača,nalazi se mali kanal koji sam ispunio litijevom višenamjenskom masti (grašom) te sam sve istim redoslijedom vratio u prvobitno stanje.
Vijak koji drži štafnu ponovno sam premazao tekućinom za osiguranje navoja (Loctite) i dobro pritegao.
Trokut na kojem se nalazi i štafna i poluga mjenjača sam pričvrstio sa ona dva inbus vijka na šasiju i tu je kraj poslu.Nakon toga svih 6 gore i isto tako svih 6 dolje na mjestu i u vožnji (ko u maslo).
Ugodna vožnja!