teze ubacivanje u nizu brzinu z750

Status
Not open for further replies.

sokolbike

Member
imam z 750 06. nedavno mi se javio problem prilikom saltanja u nize brzine...4..3..2..ponekad nemogu ubacit bez dosta pritiska na papucicu mjenjaca..to se nedesava uvjek ali pojavilo se nedavno i sve je cesce..ako neko zna rijesenje ili je imao slican kvar  molim neka mi odgovori..puno hvala unaprijed..
 
..nešto s desmodromikom birača
pretpostavljam da se lagano pojela kukica mehanizma za nižu :misli:

možda ulje? sve je toplije
 
Staro ulje ili prelabav kuplung  :misli:
 
Vjerovatno ulje. I meni se to počelo događati radi topline, a ulje već odradilo. Ulje sutra mjenjam, vrijeme je :wink:
 
vjerojatno je do ulja, koliko ga nisi dugo mijenjao, koliko si kilometara prešao s uljem??
 
yatasaki said:
..nešto s desmodromikom birača

:misli: :misli: :misli: :misli: :misli:

http://www.bombelles.hr/smf/index.php?topic=286.0

s obzirom na proizvođača i temu, mislim da si gadno falio izbor riječi
 
bad_ri said:
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli:

http://www.bombelles.hr/smf/index.php?topic=286.0

s obzirom na proizvođača i temu, mislim da si gadno falio izbor riječi
a kako bi  nazvao mehanizam s bubnjem koji vodi vilice i zupčanike
nisam uopće mislio na razvod ventila
 
yatasaki said:
a kako bi  nazvao mehanizam s bubnjem koji vodi vilice i zupčanike
nisam uopće mislio na razvod ventila

ne znam, ali nekako je desmodromic vezan za ducatija i upravo za ventile. nisam čuo da se išta drugo zove tim nazivom, pa sam bio zbunjen  :misli:

evo malo povijesti o desmo sistemu... http://en.wikipedia.org/wiki/Desmodromic_valve
 
yatasaki said:
sve ti kaže prva rečenica (y)

"    In general mechanical terms, the word desmodromic is used to refer to mechanisms that have different controls for their actuation in different directions. "

slažem se, al ipak ne bih vilicu mjenjača tako nazvao, daleko je to jednostavnije od desmodromica
 
Ma i ja iman isti problem,je li vi stvarno mislite da je to do ulja,lijevam silkolene 10w-40 full sintetik i od zadnjeg mijenjanja prošlo je 3000 km, a taj problem mi se javlja samo kad ga dobro napržim,poslije 5 min. normalne vožnje poluga mijenjača se lakše šalta i vraća se u standardni položaj.
 
Kako sam naveo imao sam isti problem s mjenjačem i računao sam na to da je stvar u ulju, ili pridošloj vrućini i tako sam izmjenio ulje i filter 2000 km prije nego je to bilo potrebno, ali ništa, ista stvar.Nisam se mirio da bi stvar mogla biti u mjenjačkoj kutiji jer to je motocikl koji je prošao cca.22000 km, a u njeg je lijevano samo silkolene extreme race full sintetika ulje 10w-40 i to svakih 5000 km.
Problem je bio banalan,uslijed pranja motocikla i ponekad vožnje po kiši voda je dospjela u osovinu poluge mjenjača (stvorila se korozija) koja se nalazi na štafni za stopalo, a isto je sve pričvršćeno sa inbus vijkom na trokut, koji se opet sa dva inbus vijka (ključ 6) hvataju za ramu motocikla.Inbus vijak koji drži štafnu je premazan tekućinom za osiguranje navoja tako da se malo teže odvije,ali prije svega morate odviti dva inbus vijka koji drže trokut s štafnom i polugom za mjenjanje brzina.
Kad sam odvio vijke koje drže trokut i vijak koji drži štafnu nisam mogao svući polugu mjenjača s osovine na štafni zbog prisustva korozije.Osovinu i polugu mjenjača sam našpricao antikorozivnim sprejem koji ujedno i podmazuje (npr WD-40) i lagano sam razradio polugu mjenjača do te mjere da je mogu svući s osovine, a da pritom ne oštetim dva semeringa koja se nalaze na osovini mjenjača.
Osovinu i polugu mjenjača sam prošao s brusnim papirom (granulacije 400) da skinem koroziju koja se nakupila na istim.Na osovini ,koja je sastavni dio štafne na koju dolazi poluga mjenjača,nalazi se mali kanal koji sam ispunio litijevom višenamjenskom masti (grašom) te sam sve istim redoslijedom vratio u prvobitno stanje.
Vijak koji drži štafnu ponovno sam premazao tekućinom za osiguranje navoja (Loctite) i dobro pritegao.
Trokut na kojem se nalazi i štafna i poluga mjenjača sam pričvrstio sa ona dva inbus vijka na šasiju i tu je kraj poslu.Nakon toga svih 6 gore i isto tako svih 6 dolje na mjestu i u vožnji (ko u maslo).
Ugodna vožnja!


 
drek said:
Kako sam naveo imao sam isti problem s mjenjačem i računao sam na to da je stvar u ulju, ili pridošloj vrućini i tako sam izmjenio ulje i filter 2000 km prije nego je to bilo potrebno, ali ništa, ista stvar.Nisam se mirio da bi stvar mogla biti u mjenjačkoj kutiji jer to je motocikl koji je prošao cca.22000 km, a u njeg je lijevano samo silkolene extreme race full sintetika ulje 10w-40 i to svakih 5000 km.
Problem je bio banalan,uslijed pranja motocikla i ponekad vožnje po kiši voda je dospjela u osovinu poluge mjenjača (stvorila se korozija) koja se nalazi na štafni za stopalo, a isto je sve pričvršćeno sa inbus vijkom na trokut, koji se opet sa dva inbus vijka (ključ 6) hvataju za ramu motocikla.Inbus vijak koji drži štafnu je premazan tekućinom za osiguranje navoja tako da se malo teže odvije,ali prije svega morate odviti dva inbus vijka koji drže trokut s štafnom i polugom za mjenjanje brzina.
Kad sam odvio vijke koje drže trokut i vijak koji drži štafnu nisam mogao svući polugu mjenjača s osovine na štafni zbog prisustva korozije.Osovinu i polugu mjenjača sam našpricao antikorozivnim sprejem koji ujedno i podmazuje (npr WD-40) i lagano sam razradio polugu mjenjača do te mjere da je mogu svući s osovine, a da pritom ne oštetim dva semeringa koja se nalaze na osovini mjenjača.
Osovinu i polugu mjenjača sam prošao s brusnim papirom (granulacije 400) da skinem koroziju koja se nakupila na istim.Na osovini ,koja je sastavni dio štafne na koju dolazi poluga mjenjača,nalazi se mali kanal koji sam ispunio litijevom višenamjenskom masti (grašom) te sam sve istim redoslijedom vratio u prvobitno stanje.
Vijak koji drži štafnu ponovno sam premazao tekućinom za osiguranje navoja (Loctite) i dobro pritegao.
Trokut na kojem se nalazi i štafna i poluga mjenjača sam pričvrstio sa ona dva inbus vijka na šasiju i tu je kraj poslu.Nakon toga svih 6 gore i isto tako svih 6 dolje na mjestu i u vožnji (ko u maslo).
Ugodna vožnja!
Bravo za ovo što si napisao ...  (y)

Ali sve to se moglo izbjeći malo boljim održavanjem motora ...  (y)

Motor ne treba biti samo lijep, treba prvenstveno biti funkcionalan ...  :mrgreen:
 
yatasaki said:
a kako bi  nazvao mehanizam s bubnjem koji vodi vilice i zupčanike
nisam uopće mislio na razvod ventila
Ako pricas o mehanizmu preko kojeg saltas brzine?
U lokalnom žargonu mi taj bubanj zovemo "Birač" ili "Birač mjenjača", a viljuške su viljuške (one pomiču zupčanike lijevo-desno). Koliko je to ispravno neznam, ali kad mi neko tako kaze odmah znam o cemu se radi i jako se dobro razumimo.
 
strasilo said:
Bravo za ovo što si napisao ...  (y)

Ali sve to se moglo izbjeći malo boljim održavanjem motora ...  (y)

Motor ne treba biti samo lijep, treba prvenstveno biti funkcionalan ...  :mrgreen:
Slažem se s tobom strašilo, ali meni problem nije bio estetika, već ono što si ti naveo ¨funkcionalnost¨. (y)
 
Status
Not open for further replies.