TIG zavarivanje - izrada rezonantnih auspuha za 2T motore

EMP

Member
Jan 22, 2016
88
0
6
24
Velika Gorica
Razdvojen između mogućnosti i želja/potreba pada odluka na nabavku aparata za TIG zavarivanje.
Naime radio bih si auspuhe za RD-a 350 pa tražim dodatan razlog za poduhvat kupnje navedenoga aparata.
Odnosno dali uopće postoji još netko tko će se sam upustiti u kanale na 2T motorima te time i u rezonantni auspuh po mjeri?  :misli:
Auspuhe bi radio od INOX lima pa bi to na kraju (nadam se) i estetski lijepo izgledalo.  :mrgreen:
 

EXD9M

Member
May 6, 2004
911
0
16
45
ZG-Jug
Ima nas...
Samo...tko će raditi proračune?
Koliko to planiras naplatiti?
 

EMP

Member
Jan 22, 2016
88
0
6
24
Velika Gorica
Sa strane proračuna ne mogu reći da sam ekspert ali imam dobrog iskustva
Naravno to ce se potvrditi izradom auspuha za rd-a ako ga natjeram preko 200kmh
Kanale sam isto sam preuredivao tako da i tu imam iskustva
Sto se tice naplate mislim da je idealno po satu npr auspuh istih dimenzija za nekog krosera ili bt-a ne moze biti iste cijene jer je razlika u broju segmenata i vremena da se pripase uz ramu barem 3 puta razlicita.
Sto se samih segmenata tice pregovaram sa kolegom da bi bili rezani na cncu
Tocnu racunicu i cijenu se moram jos sam sa sobom dogovoriti
Evo par slika nekih mojih radova
 

Attachments

EMP

Member
Jan 22, 2016
88
0
6
24
Velika Gorica
Bio je jos jedan isti za rd-a 350
Bili su dobri samo za 9500rpm+ nakon malo dodavanja duzina spustio se maksimum na 9200rpm za sta su i slagani kanali ali zbog kuteva je jako uzak maksimum
Evo auspuha na motoru
 

Attachments

yatasaki

Active member
Apr 5, 2009
1,305
2
38
41
korcula
Ovako odokativno fali ti sigurnih 10 cm dužine
Inox vs obični čelik daje takodjer različitu rezonancu za razna područja..
Pa ako mislis tjerat rd350 preko 200 i da lijepo izgleda, mislim da ćeš se morat odlučit
 

EMP

Member
Jan 22, 2016
88
0
6
24
Velika Gorica
Točno spustio sam ju na 9200 sa dodatnih 12cm
Inox bi trebao bolje zadrzavati temperaturu a s time i brzinu zvuka unutar auspuha pa ce hladenje imati manji utjecaj na rezonancu
Naravno ako netko ima svoje dimenzije nije problem glavna usluga je izrada proracuni padaju u drugi plan  :wink:
 

Branko-ST

Well-known member
Feb 23, 2008
4,995
56
48
Split
kad definiras cijenu zanima me za Yamahu YZ 85  (y) (y)
 

darkomara

Member
Jun 7, 2012
248
0
16
54
baranja
A ovako sta dali je to moguce izraditi za hondu mvx 250 f  1994 g 40 ps 3 cil vod hladjenje
 

Attachments

EMP

Member
Jan 22, 2016
88
0
6
24
Velika Gorica
Stigao je sav alat tj valjci i argon te sam poceo raditi na auspusima za rd-a. Ukupno će imati 92 segmenta ( 46 po auspuhu) kako cu napredovati sa radovima tako ce ici i slike.
Darkomara nebi trebao biti nikakav problem  (y)
 

EMP

Member
Jan 22, 2016
88
0
6
24
Velika Gorica
Evo malo za "osjet" cijene
Na slici je materijal za dva auspuha (svaki element je izraden dva puta ) za mog RD-a
Inox 1.5mm
Ukupno 46 segmenata po auspuhu.
Rezano na laseru
Cijena : 1100kn
Sa inox-om 1mm bi naravno bilo jeftinije no ja sam za prve isao na 1.5 cisto jer ce biti lakse variti dok se ispraksam a i trenutne grane 1mm čelične su pucale nakon dvije sezone (nisam ja vario)
Tako da sam sada uzeo stvar u svoje ruke pa kako napredujem, tako će i slike.
Duzina auspuha : 1070mm
 

Attachments

Branko-ST

Well-known member
Feb 23, 2008
4,995
56
48
Split
:paper:

(y)
 

dROGAR

Member
Feb 11, 2008
491
1
18
38
Srce Moslavine
Kod TIG zavarivanja je potrebno štititi korjen prilikom zavarivanja inox-a u protivnom isti "procvjeta", odnosno oksidira, jer kisik djeluje na rastaljeni metal, pa ga je potrebno ukloniti. Mehanička svojstva i antikorozijska svojstva su narušena. Potrebno je odabrati i odgovarajući dodatni materijal, prema osnovnom materijalu.
 

darkomara

Member
Jun 7, 2012
248
0
16
54
baranja
Koja je to izrada vrhunska vjerojatno pod nekim pritiskom ili vode ili neznam ni sam dobiju taj oblik (y)
 

Attachments

EMP

Member
Jan 22, 2016
88
0
6
24
Velika Gorica
dROGAR said:
Kod TIG zavarivanja je potrebno štititi korjen prilikom zavarivanja inox-a u protivnom isti "procvjeta", odnosno oksidira, jer kisik djeluje na rastaljeni metal, pa ga je potrebno ukloniti. Mehanička svojstva i antikorozijska svojstva su narušena. Potrebno je odabrati i odgovarajući dodatni materijal, prema osnovnom materijalu.
Tako je, auspuh ce se "popikat" tek toliko da se drži zajedno prema motoru. Nakon toga se početak i kraj zatvore te se auspuh ispuni argonom. Tako pri varenju neće doći do oksidiranja sa unutarnje strane.  (y)
 

kubik

Active member
May 16, 2005
1,460
0
36
36
SB
EMP said:
Tako je, auspuh ce se "popikat" tek toliko da se drži zajedno prema motoru. Nakon toga se početak i kraj zatvore te se auspuh ispuni argonom. Tako pri varenju neće doći do oksidiranja sa unutarnje strane.  (y)
Neka si ti to objasnio IWE inženjeru  :mrgreen:

darkomara said:
Koja je to izrada vrhunska vjerojatno pod nekim pritiskom ili vode ili neznam ni sam dobiju taj oblik (y)
hydroforming