TIG zavarivanje - izrada rezonantnih auspuha za 2T motore

EMP

Member
Razdvojen između mogućnosti i želja/potreba pada odluka na nabavku aparata za TIG zavarivanje.
Naime radio bih si auspuhe za RD-a 350 pa tražim dodatan razlog za poduhvat kupnje navedenoga aparata.
Odnosno dali uopće postoji još netko tko će se sam upustiti u kanale na 2T motorima te time i u rezonantni auspuh po mjeri?  :misli:
Auspuhe bi radio od INOX lima pa bi to na kraju (nadam se) i estetski lijepo izgledalo.  :mrgreen:
 
Ima nas...
Samo...tko će raditi proračune?
Koliko to planiras naplatiti?
 
Sa strane proračuna ne mogu reći da sam ekspert ali imam dobrog iskustva
Naravno to ce se potvrditi izradom auspuha za rd-a ako ga natjeram preko 200kmh
Kanale sam isto sam preuredivao tako da i tu imam iskustva
Sto se tice naplate mislim da je idealno po satu npr auspuh istih dimenzija za nekog krosera ili bt-a ne moze biti iste cijene jer je razlika u broju segmenata i vremena da se pripase uz ramu barem 3 puta razlicita.
Sto se samih segmenata tice pregovaram sa kolegom da bi bili rezani na cncu
Tocnu racunicu i cijenu se moram jos sam sa sobom dogovoriti
Evo par slika nekih mojih radova
 

Attachments

  • IMG-20190310-WA0010.jpeg
    IMG-20190310-WA0010.jpeg
    724 KB · Views: 348
  • IMG-20170829-WA0002.jpeg
    IMG-20170829-WA0002.jpeg
    348.8 KB · Views: 425
Bio je jos jedan isti za rd-a 350
Bili su dobri samo za 9500rpm+ nakon malo dodavanja duzina spustio se maksimum na 9200rpm za sta su i slagani kanali ali zbog kuteva je jako uzak maksimum
Evo auspuha na motoru
 

Attachments

  • 20171009_141351.jpg
    20171009_141351.jpg
    1.6 MB · Views: 388
Ovako odokativno fali ti sigurnih 10 cm dužine
Inox vs obični čelik daje takodjer različitu rezonancu za razna područja..
Pa ako mislis tjerat rd350 preko 200 i da lijepo izgleda, mislim da ćeš se morat odlučit
 
Točno spustio sam ju na 9200 sa dodatnih 12cm
Inox bi trebao bolje zadrzavati temperaturu a s time i brzinu zvuka unutar auspuha pa ce hladenje imati manji utjecaj na rezonancu
Naravno ako netko ima svoje dimenzije nije problem glavna usluga je izrada proracuni padaju u drugi plan  :wink:
 
kad definiras cijenu zanima me za Yamahu YZ 85  (y) (y)
 
A ovako sta dali je to moguce izraditi za hondu mvx 250 f  1994 g 40 ps 3 cil vod hladjenje
 

Attachments

  • s-l400.jpg
    s-l400.jpg
    21.3 KB · Views: 270
Stigao je sav alat tj valjci i argon te sam poceo raditi na auspusima za rd-a. Ukupno će imati 92 segmenta ( 46 po auspuhu) kako cu napredovati sa radovima tako ce ici i slike.
Darkomara nebi trebao biti nikakav problem  (y)
 
Evo malo za "osjet" cijene
Na slici je materijal za dva auspuha (svaki element je izraden dva puta ) za mog RD-a
Inox 1.5mm
Ukupno 46 segmenata po auspuhu.
Rezano na laseru
Cijena : 1100kn
Sa inox-om 1mm bi naravno bilo jeftinije no ja sam za prve isao na 1.5 cisto jer ce biti lakse variti dok se ispraksam a i trenutne grane 1mm čelične su pucale nakon dvije sezone (nisam ja vario)
Tako da sam sada uzeo stvar u svoje ruke pa kako napredujem, tako će i slike.
Duzina auspuha : 1070mm
 

Attachments

  • RD_350_YPVS.jpeg
    RD_350_YPVS.jpeg
    98.1 KB · Views: 276
Kod TIG zavarivanja je potrebno štititi korjen prilikom zavarivanja inox-a u protivnom isti "procvjeta", odnosno oksidira, jer kisik djeluje na rastaljeni metal, pa ga je potrebno ukloniti. Mehanička svojstva i antikorozijska svojstva su narušena. Potrebno je odabrati i odgovarajući dodatni materijal, prema osnovnom materijalu.
 
Koja je to izrada vrhunska vjerojatno pod nekim pritiskom ili vode ili neznam ni sam dobiju taj oblik (y)
 

Attachments

  • large.jpeg
    large.jpeg
    29.2 KB · Views: 265
dROGAR said:
Kod TIG zavarivanja je potrebno štititi korjen prilikom zavarivanja inox-a u protivnom isti "procvjeta", odnosno oksidira, jer kisik djeluje na rastaljeni metal, pa ga je potrebno ukloniti. Mehanička svojstva i antikorozijska svojstva su narušena. Potrebno je odabrati i odgovarajući dodatni materijal, prema osnovnom materijalu.
Tako je, auspuh ce se "popikat" tek toliko da se drži zajedno prema motoru. Nakon toga se početak i kraj zatvore te se auspuh ispuni argonom. Tako pri varenju neće doći do oksidiranja sa unutarnje strane.  (y)
 
EMP said:
Tako je, auspuh ce se "popikat" tek toliko da se drži zajedno prema motoru. Nakon toga se početak i kraj zatvore te se auspuh ispuni argonom. Tako pri varenju neće doći do oksidiranja sa unutarnje strane.  (y)

Neka si ti to objasnio IWE inženjeru  :mrgreen:

darkomara said:
Koja je to izrada vrhunska vjerojatno pod nekim pritiskom ili vode ili neznam ni sam dobiju taj oblik (y)
hydroforming