TIG zavarivanje - izrada rezonantnih auspuha za 2T motore

yatasaki said:
Ovako odokativno zadnji konus ti je predug ali izgledat će odlicno
Auspusi su rađeni da ima maksimum na 9200RPM sa što širim rasponom i da se može razvrtiti preko maks snage.
Zato je blagi kut kontrakonusa odnosno nešto ispod 10°
Prema Graham-Bell-u 8°-10° je motokros, a 10°-12° Road race za 175cc cilindar
Road race mi nije opcija već žilav motor koji je vozan a opet kad ju otvorim da može disat preko maksimuma.
Dali sam u pravu ćemo uskoro saznati.  (y)
Danas je završen prvi dio posla i uz to ostao sam bez plina  :cigle:
Ukupno do sada mi je trebalo 40 sati, od rolanja konusa do danas
 

Attachments

  • 25.jpeg
    25.jpeg
    129.1 KB · Views: 173
  • 26.jpeg
    26.jpeg
    189.4 KB · Views: 225
E jesi ga ukenjao s ovim prigušivačima
Bellove formule i koeficijenti su već zastarjeli ali morao si od nekud počet.
 
yatasaki said:
E jesi ga ukenjao s ovim prigušivačima
Bellove formule i koeficijenti su već zastarjeli ali morao si od nekud počet.
Vodilja za prigusivace mi je bila tz750 (istina mogli su biti malo manjega promjera)
Vezano za kut protukonusa, jennings navodi 14°-20° odnosno 7°-10° moj ispada 9°20'
 

Attachments

  • Yamaha-TZ750E001.jpg
    Yamaha-TZ750E001.jpg
    237.7 KB · Views: 175
jolly the roger said:
...
Nerijetko se auspusi i oblažu izolacijskom trakom, da se nebi ispušni plinovi prebrzo ohladili pa se rezonantno područje "pomakne"

I po čemu je onda deblji lim lošiji, ako ima veću toplinsku inerciju i sporije se hladi  :misli:
 
Jer deblji lim ne možeš stanjit, a tanji možeš izolirat. Isto tako tanji lim brže prati režim motora.
Debeli lim se stavlja na cestovne motore da traju i ne pucaju.
Limovi od 0.6-0.8 se stavljaju na aftermarket ili trkaće  auspuhe, ne samo zato da su lakši nego zato da bolje rade.
 
dado_vtc said:
I po čemu je onda deblji lim lošiji, ako ima veću toplinsku inerciju i sporije se hladi  :misli:
U slučaju cijevi odnosno auspuha (di je veća temperatura s unutrašnje strane stijenke), deblji lim se zapravo brže hladi. Veći utjecaj ima povećanje površine izmjene topline, od povećanja mase auspuha ("toplinske inercije")

Ostalo je objasnio yatasaki (y)
 
Ovaj vikend su se poslovi privodili kraju  :mrgreen:
Treba mi još prakse ali mislim da za nekog kome su ovo prvi varovi mogu biti zadovoljan.
Što se tiće same kvalitete nisam uspio svugdje probiti na unutarnju stranu 100% no u većini je dobro.
Sljedeći vikend završavanje (ima još 10 varova :021:), nosaći te nadam se i probno paljenje.  :021: :021: :021:
 

Attachments

  • 27.jpeg
    27.jpeg
    120.4 KB · Views: 202
  • 28.jpeg
    28.jpeg
    110.1 KB · Views: 202
EMP said:
Treba mi još prakse ali mislim da za nekog kome su ovo prvi varovi mogu biti zadovoljan.

Imaš "kratere" na krajevima zavara, a to nije dobro, pa poradi na tome ...  (y)

 
strasilo said:
Imaš "kratere" na krajevima zavara, a to nije dobro, pa poradi na tome ...  (y)
Istina, dok sam dobio osjećaja za same postavke tako su i zavari bili bolji.
Danas su napravljena 2 nosača od 3 i još moram ubaciti vunu u prigušivače.
 

Attachments

  • 35.jpeg
    35.jpeg
    194.1 KB · Views: 168
  • 33.jpeg
    33.jpeg
    214.8 KB · Views: 141
  • 31.jpeg
    31.jpeg
    135.2 KB · Views: 137
  • 30.jpeg
    30.jpeg
    145.9 KB · Views: 124
Taman po završetku i u nadi napokon probnoj vožnji uspio sam provrtiti brezon auspuha u cilindru. Naime navoj je bio u banani pa sam to bio rijesio urezivanjem m10 navoja i brezonom m10/m8 i to je drzalo neko vrijeme. Uglavnom cilindar je bio dolje na varenju urezao se m8 i to je rijeseno. Auspusi su gotovi i evo slike. Sad imam lakiranje rezervara i repa i nadam se stici 28.3. U rugvicu  :cijpadrva:
 

Attachments

  • 153f7a55-09ec-4b39-ab91-1b5fc49882b0.jpg
    153f7a55-09ec-4b39-ab91-1b5fc49882b0.jpg
    171.4 KB · Views: 157
Zbog cijele situacije motorijade su otpale nazalost.. Ali sa pozitivne strane imam vremena fino postelat fergazere i napokon zavrsiti stabilizator volana jer kako stvari stoje sad je bjesna. Krajnju jos ne znam ali u 1. Me hoce prebacit a u 2. Ako prenaglo otvorim gas isto se dize prednji kotac u nebo..
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2020-04-04 at 23.55.40.jpeg
    WhatsApp Image 2020-04-04 at 23.55.40.jpeg
    292.1 KB · Views: 153
To tako mora bit...


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Bit će filmić kroz koji dan.  :wink:
Nakon prve duže vožnje primjetio sam malu napukotinu na nosaču koji povezuje gornji i doljnji auspuh te iza di je povezan stinger i prigušivač tako da je to odma pojačano te su ubačeni gumeni seleni i na spojevima između auspuha. Jučerašnja vožnja je prošla super.
Morao sam preštelati otvaranje ventila jer je na kraju malo gušio motor tako da se sada počinje odvarati na 3657RPM te je u potpunosti otvoren na 6918RPM puno bolje ali treba još malo pažnje.
Uz to motoru fali goriva na ful gasu tako da sam već 3 broja centralne dizne otišao gore a iglicu moram danas spustiti jer do cca malo više pola gasa zalijeva pa motor na konstantnim brzinama dosta trza. (toga sa starim auspusima nije bilo)
Tako da se dosta igram oko finog tjuninga pa zato nije bilo videa do sada.
PS: 190kmh viđam često  :LOL:  :mrgreen:
 
A pošto će biti auspusi?  :misli:

Baš se kolega forumaš raspituje za kit za Tomos pa me zanima koliko bi izašlo?
Mjere pošaljem, grana ne mora biti konusna (a može) :)!
 

Attachments

  • 9F27BBCC-7598-41CA-86B0-FB0FA96B2B22.jpeg
    9F27BBCC-7598-41CA-86B0-FB0FA96B2B22.jpeg
    740.9 KB · Views: 132
Svaka čast na trudu, meni izgleda izvrsno za nekog ko prvi put radi. Ka velikon obožavatelju 2T motora, lipo je vidit da se neko još trudi održat tu tehnologiju živon!  (y)