Tko je tu kriv?

fawlty82

Well-known member

Tko je tu stvarno kriv? Pretpostavljam da policija optužuje Slovenca po nekom automatizmu, no realno što je on tu mogao napraviti? Prošlo je 15 min nakon što su oni naletjeli. Možda ljudi koji su stali su mogli nešto više napraviti.
Jako ružna nesreća se smrtnim posljedicama koja se možda mogla izbjeći.
 
Last edited:

Tko je tu stvarno kriv? Pretpostavljam da policija optužuje Talijana po nekom automatizmu, no realno što je on tu mogao napraviti? Prošlo je 15 min nakon što su oni naletjeli. Možda ljudi koji su stali su mogli nešto više napraviti.
Jako ružna nesreća se smrtnim posljedicama koja se možda mogla izbjeći.
Talijana?
 
Da 25 minuta nitko nije stao, stavio trokut, da je daj metuzalem stavio kacigu sa prslukom na pod, bilo šta?

Ja sam se rasuo na ulje, ljudi su stali i dok nismo stavili trokut smo svim motoristima mahali prije zavoja da paze i uspore.

Znači lešina vozi motor, piše da je lakše ozlijeđen (znači ništa dovoljno bitno), u 25 minuta je mogao osigurati druge motoriste. Sebični metuzalem, ako je uopće svjestan i lucidan koliko treba biti. Plus ostali vozači koji, kao i ostatak države i svijeta, nema apsolutno nikakav osjećaj solidarnosti za druge ljude.
 
Možda je tako kako ekipa zaključuje na prvu, a možda i nije. Strašno je sve što se dogodilo, ali nedostaje tu puno podataka u tekstu novinara . Da li su policija ili cestari došli na prvu nesreću prije tih 25 minuta ili nisu. Da li je prvi vozač bio fizički u mogućnosti osigurati mjesto nesreće. Nako toga se tek može reći tko je što trebao/morao napraviti. Druga ekipa je bila s XR-om , ne znamo koja je bila njihova brzina.
@Tauren imaš kolega na ovom formu koji su u tvojoj kategoriji lešina ili im malo fali. Meni je jedan takav kolega "lešina" spasio život na cesti prije 20 tak godina. Bilo bi interesantno znati gdje postavljaš granicu , koje su to godine ?
Ne budi Marušić sa zaključcima prije svih činjenica.
 
koje su to godine ?
One u kojima refleksi i osjetila potrebni za vožnju nisu adekvatni uvjetima na cesti. U nečijem slučaju 55, nekome 65, nekome 75.

Moja tetka, na primjer, ima 66 godina, radi uredski posao i za njega nije lešina jer joj je um sposoban i zna što radi. Za vožnju je lešina jer po noći i kiši ne vidi ništa ispred sebe jer ima staračku + i - dioptriju, astigmatizam, a uz to, zbog problema sa vratom i motorikom (nije bolesna kao takva, samo je stara), uglavnom ne može provjeriti mrtvi kut i često ulijeće ljudima.
Tako da, ako čovjek od 80 godina vozi motor, padne i ne obilježi mjesto nesreće, smatram da je prestar za tako nešto.

Jest generaliziranje, ali jako malo ljudi od 80 godina ima sposobnost (refleksi, motorika, fleksibilnost, snaga) za voziti motor. Ok, sjesti i voziti laganini može svatko, ali nije baš da vozači mogu odlučiti da ne žele imati "izazovne" situacije u prometu.
Isto kao ekipa koja kupi jeftine gume jer oni ne jure i ne koče naglo. A kad se nađu u takvoj situaciji radi vanjskog faktora, onda ga jebi.

Ovaj koji je pao i izlio ulje, ako nije jače ozlijeđen (a piše da nije), mora biti sposoban zaključiti i djelovati kako bi osigurao mjesto nesreće. Ako ne može, ili ga boli kurac, ili je star pa se pogubio radi pada i nije znao reagirati.

To vrijedi i za njega i za ljude koji jesu ili nisu stali pomoći. Šta se dogodilo solidarnosti?

Ja kad sam pao, ljudi su stali i prvo smo išli označiti zavoj da se nitko ne zaleti, tek onda smo dizali motor i dalje sve radili.
Bilo mi je žao motora, ogulio sam palac, koljeno i natukao bubreg, znači nije baš da bi mi teško palo sjesti sa strane i naići, ali to je neodgovorno. Pogotovo da je to ulje bilo moje.
 
  • Like
Reactions: Village
:mrgreen:

Kolko nudiš? :mrgreen:


Po meni je ona nesreća isto kao da ti otpadne kotač, nemoš ga dignuti, ali sjediš sa strane u kanalu i gledaš tko će se prvi zaletit u njega. Da, postoje službe, ali postoji i jebena ljudskost i empatija. Skini gaće i gol stani jebote ili nešto, ako nemaš drugu opciju, ali da se netko prav zdrav ne zaleti u njega.

Ja sam autom jedne godine u Istri naletio na sudar koji nije bio označen. Dvojica se čvrknula i umjesto (također u zavoju) da stave bilo faking šta na cestu 200 metara prije sudara, ništa. Sreća pa sam bio sa prozorima dolje, vozio laganini i nije bilo nikoga u suprotnoj traci, inače bih ih poljubio. Ali ne, njima je bitno što curi antifriz i što je hauba savinuta. Jebala ih hauba uzduž i poprijeko.
 
tragedija u svakom slučaju... al dosta tu toga meni bar nije jasno... ako je ulje iscurilo kako je nastavija vožnju? ili je motor maka sastrane? al ako mu se ulje prolilo po cestu i on nikako nije to označija ili pokuša označit, sanirat, ne znam.. kretenčina... e sad zakonski ko će bit kriv...
 
A morati će se utvrditi krivica temeljem propusta dužne radnje u skladu sa njegovim mogućnostima...
 
Mislim da je u ovom konkretnom slucaju bila kurcobolja u pitanju i posast danasnjeg vremena zvana Me My self and I.....
 
  • Like
Reactions: kronik
Ne reagiraju svi jednako nakon pada s motora.
Frend je imao blagi pad, nikakve ozljede osim nategnuća ligamenta i u šoku je pola sata sjedao u hladu blijed ko krpa.
 
A nije loše ni kaj o istoj stvari debatiramo u ravno tri teme, s time kaj je ova pokrenuta na krivom mjestu...