One u kojima refleksi i osjetila potrebni za vožnju nisu adekvatni uvjetima na cesti. U nečijem slučaju 55, nekome 65, nekome 75.
Moja tetka, na primjer, ima 66 godina, radi uredski posao i za njega nije lešina jer joj je um sposoban i zna što radi. Za vožnju je lešina jer po noći i kiši ne vidi ništa ispred sebe jer ima staračku + i - dioptriju, astigmatizam, a uz to, zbog problema sa vratom i motorikom (nije bolesna kao takva, samo je stara), uglavnom ne može provjeriti mrtvi kut i često ulijeće ljudima.
Tako da, ako čovjek od 80 godina vozi motor, padne i ne obilježi mjesto nesreće, smatram da je prestar za tako nešto.
Jest generaliziranje, ali jako malo ljudi od 80 godina ima sposobnost (refleksi, motorika, fleksibilnost, snaga) za voziti motor. Ok, sjesti i voziti laganini može svatko, ali nije baš da vozači mogu odlučiti da ne žele imati "izazovne" situacije u prometu.
Isto kao ekipa koja kupi jeftine gume jer oni ne jure i ne koče naglo. A kad se nađu u takvoj situaciji radi vanjskog faktora, onda ga jebi.
Ovaj koji je pao i izlio ulje, ako nije jače ozlijeđen (a piše da nije), mora biti sposoban zaključiti i djelovati kako bi osigurao mjesto nesreće. Ako ne može, ili ga boli kurac, ili je star pa se pogubio radi pada i nije znao reagirati.
To vrijedi i za njega i za ljude koji jesu ili nisu stali pomoći. Šta se dogodilo solidarnosti?
Ja kad sam pao, ljudi su stali i prvo smo išli označiti zavoj da se nitko ne zaleti, tek onda smo dizali motor i dalje sve radili.
Bilo mi je žao motora, ogulio sam palac, koljeno i natukao bubreg, znači nije baš da bi mi teško palo sjesti sa strane i naići, ali to je neodgovorno. Pogotovo da je to ulje bilo moje.