Tko može nabaviti mašinu za Pegaso 650 i.e.

zvjerko rider

Well-known member
E pošto cijelo čudo vremena pratim ovaj forum , a nemam 100 j.....h postova da mogu dati oglas moram se obratiti vjernoj Aprilijaškoj ekipi da mi pomognete ako znate nekoga da svako toliko ide u Italiju ili na neki drugi način može u dogledno vrijeme nabaviti mašinu za 2002 godinu (s injektorom). Motor sam za ovu sezonu odjavio  :zid:  pa da za iduću bude tip top. Ako administrator makne temu , pisaću dok god ne nabavim mašinu , pa možda skupim stotku  :D
 
Jedno vrijeme se vrtila jedna masina po oglasnicima, al se nemrem sjetit u kojem, pa probaj malo progooglat, ak vec nisi (y) a mozes probat nazvat na 0981763686, dok sam imal pegasa u par navrata sam od njega uzimal djelove i uvijek je imal neku makinu na lageru.
 
Nazvao čovjeka , svaka mu čast . Povezao sam ga s mojim mehaničarom jer ovaj bolje kuži što meni sve treba od dijelova a da ne mjenjam cijelu mašinu ali dijelove koje  on trenutno ima su za mašinu s karburatorom. Rekao je da će me nazvati kada pronađe nešto konkretno, ali mislim , koliko sam i njega skužio da je zamjena komplet mašine najbolja opcija što se tiče financija. Do iduče sezone ću nešto iskemijat. :misli:
 
Eto, bas mi je drago da sam na neki nacin pomogao (y) ja u par navrata od njega uzimao i mogu sam rec  (y) ak treba neka pomoc oko preuzimanja djelova ili slicno, na raspolaganju sam. Ak natrcim na nekaj, javim (y)
 
nazovi miru u samobor 091 5395705
vjerujem da može nabavit
 
Hvala svima koji su se uključili u ovu humanitarnu akciju  :mrgreen: za sada mi dolaze kombinacije s karburatorom , ali strpljen spašen. Da li netko zna može li se utrpati motor od bmw-a 650 gs ?
 
Koliko ja znam Pegaso 650 i FS 650 single dijele mašinu,koja je napravljena od Rotaxa.
A ovaj citat sa Wikipedia-e potvrđuje moju izjavu :

"The BMW F650 Funduro and F650ST Strada were introduced to Europe in 1993 and to the United States in 1997.[2] The bikes were jointly designed by BMW and Aprilia, who launched their model as the Pegaso.[3] The BMW bikes, which were built in Italy by Aprilia, were powered by an Austrian 652 cc single-cylinder Rotax engine"

No pitaj nekoga iskusnijeg,ja samo prenosim informacije koje sam pročitao na forumu i razno raznim net stranicama.
 
.....Bmw F650gs ....i Bmw f650 ...su dva prilično različita motora.... je da ih pogoni rotax 650 ali ima razlika i u mašinama....(pogotovo nakon 2003)

Uostalom GS ima IE.....

Od "običnog" F650 mašina bi trebala ići gore bez ikakvih problema...jedina ozbiljnija razlika je  broj ventila...ako se dobro sjećam Aprilia ima 5..... a bmw 4....
 
nazovi ovog dečka,tomica se zove,091 788 4558,ima doma kompletan agregat od pegasice iz 2000.,sa karburatorima,ne buš imal brige sa ajnšpricom,samo šrafaš na svoju i teraj. od bembure mašina čak i fizički malo drugačije izgleda,makar je rotax radi,ima 4 ventila,pegaso 5,pašu pojedini dijelovi kao fergazeri i dijelovi njegovi,pločice kočijone mislim,neke ručke i tak.
 
poco loco said:

Hvala na informaciji , ćuo sam se već s njim ali postoji taj jedan problem što nije samo tako prebaciti mašinu s karburatorom na Pegasa koji je imao injekšn. Razloga ima podosta koliko sam ja skužio . Od struje , pumpe za gorivo koja je u jednom modelu smještena u rezervoaru...  Što se mene tiče rado bi ja ugradio i takvu mašinu ali navodno ima puno zajebancije oko toga .?
 
Fusbremzer said:
nazovi ovog dečka,tomica se zove,091 788 4558,ima doma kompletan agregat od pegasice iz 2000.,sa karburatorima,ne buš imal brige sa ajnšpricom,samo šrafaš na svoju i teraj. od bembure mašina čak i fizički malo drugačije izgleda,makar je rotax radi,ima 4 ventila,pegaso 5,pašu pojedini dijelovi kao fergazeri i dijelovi njegovi,pločice kočijone mislim,neke ručke i tak.

Ma od te mašine od bembare sam odustao jer ima hrpa stvari što se ne poklapa, a što se tiče ove od Pegasa s karburatorom  te muke sam opisao u predhodnom postu .
 
zvjerko rider said:
Evo čisto da me ne zaboravite , i dalje se traži  mašina za Pegaso 650 i.e. Motor je 2002 g.  :sadblinky:
Prodam ti cijelog 2003.g.
 
vuki r said:
Prodam ti cijelog 2003.g.

Ma mislio sam već prodati ovog svog u dijelove ali neznam koliko mi se isplati ,nove gume,kočnice,lanac,lančanici,filteri , a imam original bočne kufere s nosačima i zadnji Givi ?.  Motor održavan (naravno napravljen servis : ulje ,filteri ... ) , nikad padano. Ne znam ni sam.
 
zvjerko rider said:
Hvala na informaciji , ćuo sam se već s njim ali postoji taj jedan problem što nije samo tako prebaciti mašinu s karburatorom na Pegasa koji je imao injekšn. Razloga ima podosta koliko sam ja skužio . Od struje , pumpe za gorivo koja je u jednom modelu smještena u rezervoaru...  Što se mene tiče rado bi ja ugradio i takvu mašinu ali navodno ima puno zajebancije oko toga .?

ja sam imao slicno iskustvo sa vstrom-om....od starog modela sam stavio masinu na noviji model....isto su mi govorili pumpa/struja/ovo ono....sve bullshit

ako ti masina 'hardverski' pase na tvoj motor vjerovatno bi problem bio jedino u paljenju/magnetu (kojeg mozes uzeti sa svoje masine).....a ako te dvije masine imaju iste bregaste/klipove/radilicu onda je to u stvari isti motor sa drugacijom dobavom goriva koju niti neces mijenjati...

a neces upasivati karburator na svoj ie....vec ces ostaviti svoj ie na toj 'starijoj' (a istoj) masini  :wink: tako da zaboravi sve te price o pumpi/struji....samo pogledaj dali imaju iste magnete/bregaste/klipove
 
E jgb , to bi mi sada trebao Darth Vader , i da čovjeku otpeljam motor, napravi ga , platim mu , i to bi bio kraj zajebancije.