tko voli bobbere?

James1100

Active member
ovo je otprilike moja buduća kobila, da čujem mišljenja  8)


molim dežurne mudrace da  :eek:mfg: trebam treće mišljenje (drugo sam već čuo  :mrgreen:) i možda se netko sjeti kakve zanimljive ideje






 
evo ja volim  :mrgreen:
a moje mišljenje već znaš  :wink:
 
Ja ću se javiti u temu kako bih lakše pratio razvoj, jer mislim da znaš šta radiš ...  (y) (y)

ali što se bobbera tiče, nisam baš osoba koja može dijeliti savjete ...  :mrgreen: :mrgreen:
 
Prije sređivanja motora uredi tu elektroinstalaciju da ne bude s..nja tokom radova.Da ne zapneš negdi za neki kabel. (y)         
(da vidiš samo koliko ih imam ja  :shock:  :LOL: :LOL:)
 
barba said:
Prije sređivanja motora uredi tu elektroinstalaciju da ne bude s..nja tokom radova.Da ne zapneš negdi za neki kabel. (y)         
(da vidiš samo koliko ih imam ja  :shock:  :LOL: :LOL:)

koju instalaciju?  :mrgreen:

razni produžni kabeli u upotrebi + rezervni, malo mi je usko, za sada. kad motor bude gotov, prostor ide u uređenje, da slijedeći projekt bude u komfornijem okruženju


ovo je za sada "koncept", motor ide u detaljno raskapanje, farbanje i ostalo. za sada su samo kotači gotovi


strasilo said:
Ja ću se javiti u temu kako bih lakše pratio razvoj, jer mislim da znaš šta radiš ...  (y) (y)

ali što se bobbera tiče, nisam baš osoba koja može dijeliti savjete ...  :mrgreen: :mrgreen:

prije svega, ergonomiju i udobnost. mislim ga voziti, pa sam si podesio po svom ukusu. ostalo je vrsta motora kakvu volim  :wink:
 
Bobber je odičan (y) hoće to bit hardtail illi je to samo fiksno zbog radova :?:
 
amortizeri još nisu kupljeni, sada su gore letve sa izbušenim rupama na najduži i najkraći (bump) razmak, tj. u rasponu kompletnog hoda ovjesa. sad slijedi mali odmor  :mrgreen:, kotači su koštali nešto preko 800 €, amortizeri će biti oko 360

hardtail je fora, ali motor ostaje kod mene pa hoću udobnost, a i voznost, 75 ks i 190 maksimalne brzine mi je draže sa ovjesom
 
Meni se sviđaju bobberi.. Vrh mi je onaj bmwov koncept LoRider  (y)
To bi značilo da mi se ne sviđa baš ovaj tvoj visoki volan.
Svejedno sretno s preradom, pratim  (y)
 
volan ide u crno, sa riserima istog promjera - 30 mm. to će popraviti izgled. sada su gore samo komadi cijevi kojima sam si pripasivao visinu koja mi paše
 
tebe savjetovati  :misli: ne treba, bit će motor  (y) samo pichi dalje...pratim  :shock:
ps. auspuh  :misli: konačno rješenje?
 
ja osobno volim ili skroz niski ...skoro ravan volan ili vizualno viši...pa makar vizualno zavarao i smanjio njegove držace tako da zavaraje....  :LOL:
ne volim sredinu iako je u praksi zasigurno najbolji izbor  :mrgreen:
 
rocky6 said:
ps. auspuh  :misli: konačno rješenje?


da. trebali su topovi ići još naprijed, ali nije bilo moguće zbog bypasa između cijevi. katalizator je izbačen, ali ostala lambda zbog ubrizgavanja. topovi jesu pomaknuti naprijed i postavljeni su paralelno s motorom, isto tako su i spušteni, prije su se lagano podizali prema gore na zadnjem kraju

ali da čuješ zvuk  :shock: oprostiš mu sve falinge sa izgledom  :mrgreen: originalni Lafranconi i Guzziev zvuk koji prepoznaš dok još ni ne vidiš kaj dolazi iza ćoška  :mrgreen:

oni koji se pale na LeMans će me obožavati  :mrgreen:

kasnije možda nabavim aftermarket od jednog dealera Guzzia iz Mandella, lik radi sportskije modele za Californiu, u stvari sportski auspuh za GT1000 i LeMans III sa izmijenjenim prihvatima da pašu na Cali. malo popravljen oblik i kompaktnije dimenzije, inox

400 € po topu, ali to kad se oporavim financijski

 
STobulj said:
ja osobno volim ili skroz niski ...skoro ravan volan ili vizualno viši...pa makar vizualno zavarao i smanjio njegove držace tako da zavaraje....  :LOL:
ne volim sredinu iako je u praksi zasigurno najbolji izbor  :mrgreen:

Slažem se. :misli: (y)
 
auspuh Duilio Agostini

AMCA1122.jpg
 
James1100 said:
ovo je otprilike moja buduća kobila, da čujem mišljenja  8)


molim dežurne mudrace da  :eek:mfg: trebam treće mišljenje (drugo sam već čuo  :mrgreen:) i možda se netko sjeti kakve zanimljive ideje

Odličan i sve pet, ali zadnji (i jedini) blatobran mi nije nikako legao zbog ovog zavijutka na kraju.

Eto, kad pitaš...  :wink:
 
Super Jura said:
Odličan i sve pet, ali zadnji (i jedini) blatobran mi nije nikako legao zbog ovog zavijutka na kraju.

Eto, kad pitaš...  :wink:

s nekim stvarima nisam sretan, ali nema pomoći  :?

amortizeri ostaju i zbog toga blatobran dosta zijeva od gume. ravno rezani blatobran bi tu rupu još više istaknuo. drugi je razlog da je blatobran rezan sa prednje strane i zarotiran prema naprijed gdje je puno lakše sakriti neku grešku kod obrade. estetski bi sve bilo lakše odraditi da sam odlučio za hardtail, ali mi je udobnost važnija. ovako, moram se pomiriti sa kompromisom iako ništa još nije definitivno. zbog toga i tema na forumu

dodatna je fora što novi Sportster ima ravno rezani blatobran (i izgleda super), ali nisam htio da ispadne kopiranje. svejedno ću ga još malo proučiti. nikako ne mogu naći podatke za njega koliko mu je hod zadnje vilice
 
James1100 said:
s nekim stvarima nisam sretan, ali nema pomoći  :?

amortizeri ostaju i zbog toga blatobran dosta zijeva od gume. ravno rezani blatobran bi tu rupu još više istaknuo. drugi je razlog da je blatobran rezan sa prednje strane i zarotiran prema naprijed gdje je puno lakše sakriti neku grešku kod obrade. estetski bi sve bilo lakše odraditi da sam odlučio za hardtail, ali mi je udobnost važnija. ovako, moram se pomiriti sa kompromisom iako ništa još nije definitivno. zbog toga i tema na forumu

dodatna je fora što novi Sportster ima ravno rezani blatobran (i izgleda super), ali nisam htio da ispadne kopiranje. svejedno ću ga još malo proučiti. nikako ne mogu naći podatke za njega koliko mu je hod zadnje vilice

ak je tak onda i ne zgleda tak loše  :mrgreen: (y)