Tmax vs GP800 dilema koji kupiti

spartacus

Member
Nakon sto sam se nacitao o jednom i drugom skuteru, probao GP800 i odusevio se snagom, Tmax-a na zalost jos nisam probao, i dalje sam u dilemi.
GP800 argumenti za
1. Brz je i snazan i ispunit ce mi zahtjeve u tom pogledu
2. komforan za sjedenje, volan ne dodiruje koljena niti u jednom momentu
3. vlo lijep izgledom
GP800 minus
1. Negativna iskustva korisnika ne ulijevaju povjerenje u pouzdanost
2. Registracija skuplja
3. Lanac i remen u kombinaciji poskupljuju troskove odrzavanja
Yamaha Tmax za
1. Pouzdan i hvaljen
2. lijep izgledom
3. Jeftiniji za registraciju i vjerujem odrzavanje


Yamaha Tmax minus

1. Cijenom je nabrijan previse
2. Snaga manja nego kod GP ne znam koliko u osjecaju jer nisam vozio
3. Noge i volan nisu na dovoljnom razmaku pa koljena dodiruju volan

Nakon sto sam se pofotkao na jednom i drugom jos uvijek ne mogu odluciti na kojem bolje izgledam jer mi se i jedan i drugi na fotkama cine mali kada sjedim na njima :(
Eto  molim vas pomognite mi svojim argumentima i komentarima da rijesim ovu dilemu
 
Probaj jedan pa drugi , u istom danu ,odluči i prestani gnjaviti :mrgreen:

Sve je to li-li ,samo je pitanje šta voliš i u čemu uživaš (y)
 
k5 said:
Probaj jedan pa drugi , u istom danu ,odluči i prestani gnjaviti :mrgreen:

Sve je to li-li ,samo je pitanje šta voliš i u čemu uživaš (y)

Moje isprike, ali ne zelim gnjaviti, radi se o dobrovoljnim sugestijama, ne vidim da netko mora citati to ili pisati, ali ako netko zeli vrlo rado cu procitati iskustva i misljenja, jer tome se ovdje i nadam.
Ako ti je gnjavaza preskoci i gotovo, tako ja to radim. Ako mi necija tema nije zanimljiva ne citam i bok.
 
spartacus said:
...Nakon sto sam se pofotkao na jednom i drugom jos uvijek ne mogu odluciti na kojem bolje izgledam jer mi se i jedan i drugi na fotkama cine mali kada sjedim na njima :(
...
Ček, jel ti treba skuter na kojem lipo izgledaš ili...?  :LOL: :LOL: :LOL:






Anyway, predlažem da kupiš... oba!
Tako će ti srce uvik bit na mistu.
(y)


Da je imat novaca, pa kupit oba, priselit mašinu od GP-a u Maxovu ramu...
E to bi bija posal...
 
Shepa said:
Ček, jel ti treba skuter na kojem lipo izgledaš ili...?  :LOL: :LOL: :LOL:






Anyway, predlažem da kupiš... oba!
Tako će ti srce uvik bit na mistu.
(y)


Ma ovo s izgledom nije ispalo bas zgodno priznajem, ali mislim da onaj tko zeli shvatiti znati ce na sto sam pri tome mislio.
Kada sam svojedobno kupio prvi skuter Fly 150ccm presao sam na njemu 3700km i stvarno sam na njemu smijesno izgledao, kao da sam ga posudio od nekog klinca, ali sam se svejedno vozio.
Ajmo reci da kada trebas platiti 10k eura za nesto sto ces voziti duze vremena ipak se mislis na kojem ces manje smijesno izgledati  :LOL:
A sve i da imam novaca ne mislim da bi bilo logicno imati oba
 
Nazalost, GP800 nisam imao prilike voziti, ali T Maxa jesam.

Ovdje mozes procitati moj kratak osvrt na T Max, ako ga do sada nisi vidio:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,88831.msg2290771.html#msg2290771

Međutim, iako nisam imao prilike voziti GP-a, kako imam jednu Gileru u garazi (SP180), a i Yamahu (XTX660), mislim da mogu napisati par rijeci vezano uz servisnu podrsku.

Osobni dojam je da je, barem u mojem gradu (Pula), Yamaha u prednosti po pitanju servisne podrske. Ovo je po meni jedan vazan faktor, pa svakako vidi gdje bis i kako servisirao i jedno i drugo vozilo, u svojoj okolici (neznam tko je u prednosti u ZG). Meni je ovo dosta vazno, obzirom da godisnje na dva kotaca odvozim preko 20 000 km. S druge strane, u RV-u je zaista vrlo dobar Piaggio servis, u kojem i radi kolega bmw_m5 sa foruma, i sa kojime sam i prezadovoljan (uvijek SP-a vozim tamo), ali ipak - nije uvijek prakticno ici u servis u drugi grad (obaveze, a i prijevoz kod pustanja vozila na vecem servisu).

Glede samog T Maxa, moj osobni dojam je:
> prednosti su mu svakako kvaliteta, zavrsna obrada, ovjes, kocnice, agregat, i agilnost (nisko teziste);
> a negativne strane su mu visoka cijena i manjak snage u nekim rezimima voznje.

Zalim sto nisam imao prilike probati GP-a, obzirom da mi na Gilere uvijek "zaigra" srce. :D
 
spartacus said:
Ma ovo s izgledom nije ispalo bas zgodno priznajem, ali mislim da onaj tko zeli shvatiti znati ce na sto sam pri tome mislio.
Kada sam svojedobno kupio prvi skuter Fly 150ccm presao sam na njemu 3700km i stvarno sam na njemu smijesno izgledao, kao da sam ga posudio od nekog klinca, ali sam se svejedno vozio.
Ajmo reci da kada trebas platiti 10k eura za nesto sto ces voziti duze vremena ipak se mislis na kojem ces manje smijesno izgledati  :LOL:
Gle, ako ti je kod skuta bitna opuštena vožnja u dvoje (kako si više puta reka), mislim da se nemaš šta puno mislit.
GP.

Zašto?
Zato šta je razlika između tvog Beva i Maxa u međuubrzanjima sa suputnikom puno manja, nego razlika između Beva i GP-a.
 
Da bitna mi je opustena voznja u dvoje i posve sam se uvjerio da GP to pruza, cak i vise od toga pitam se nije li mi to i previse ?
Kako nisam probao Tmax-a, ne znam koliko je to u stvarnosti tih par kilovata koje ima vise od mog Beverly-a pa cu to prosuditi nakon probe.
Znam mnogi ce reci da od viska glava ne boli, ali u ovom slucaju boli rega koja je vise od dvostruko skuplja za GP-a pa cemu to placati ako nije potrebno.
Ako se Tmax pokaze neadekvatan bas kao sto sam zakljucio za Beverly 500 kada sam ga probao, onda nema druge nego GP.
Beverly 500 nije donio osjetnu razliku u voznji, a kako Tmaxa svi uzdizu do neba pretpostavljam da cu valjda osjetiti nesto vise.
 
Shepa said:
Gle, ako ti je kod skuta bitna opuštena vožnja u dvoje (kako si više puta reka), mislim da se nemaš šta puno mislit.
GP.

Zašto?
Zato šta je razlika između tvog Beva i Maxa u međuubrzanjima sa suputnikom puno manja, nego razlika između Beva i GP-a.
ne znam šta podrazumijevas pod meduubrzanjima ali u nekim 'meduubrzanjima' je T Max brzi od GP800. GP je uglavnom jači na manjim brzinama i na startu od 0,već elasticnost od 80 pa na vise do 140 je na strani T maxa iako ima gotovo duplo manje konja.
@ spartacus  sudeći prema tvojim postovima mislim da dileme nemaš,GP je tvoj izbor sto god ti ili itko drugi rekao sada
 
milanche said:
ne znam šta podrazumijevas pod meduubrzanjima ali u nekim 'meduubrzanjima' je T Max brzi od GP800. GP je uglavnom jači na manjim brzinama i na startu od 0,već elasticnost od 80 pa na vise do 140 je na strani T maxa iako ima gotovo duplo manje konja.
@ spartacus  sudeći prema tvojim postovima mislim da dileme nemaš,GP je tvoj izbor sto god ti ili itko drugi rekao sada

Eto sudeci po tvom postu ipak imam dileme jer ovo sto si tu napisao me upravo ostavlja u dilemi. Meni nije bitan start iz mjesta jer necu voziti utrke. Upravo su mi bitna ta medjuubrzanja.
Kako je moguce da je Tmax u tome bolji iako ima manje konja to me zbunjuje to moram osjetiti u voznji, jer cemu bacati 4000kn na regu ako mogu imati slicno za 1600kn ?
 
Shepa said:
Gle, ako ti je kod skuta bitna opuštena vožnja u dvoje (kako si više puta reka), mislim da se nemaš šta puno mislit.
GP.

Zašto?
Zato šta je razlika između tvog Beva i Maxa u međuubrzanjima sa suputnikom puno manja, nego razlika između Beva i GP-a.

Još bi samo na ovo dodao.....probao si SW-a i rekao si da te snaga nije baš oduševila, a ima 7 KS više od maxa....dakle GP je očit izbor !!  (y) (y)

spartacus said:
Eto sudeci po tvom postu ipak imam dileme jer ovo sto si tu napisao me upravo ostavlja u dilemi. Meni nije bitan start iz mjesta jer necu voziti utrke. Upravo su mi bitna ta medjuubrzanja.
Kako je moguce da je Tmax u tome bolji iako ima manje konja to me zbunjuje to moram osjetiti u voznji, jer cemu bacati 4000kn na regu ako mogu imati slicno za 1600kn ?

Rekao si da su ti međuubrzanja bitna u dvoje i kad je skut natovaren......ovi rezultati su na strani maxa bez dodatnog tereta...samo vozač je u pitanju......ne vjerujem da max bolji u međuubrzanjima kad je natovaren jer je zbog slabijeg agregata sigurno puuuuno više osjetljiv na dodatni teret !  (y)
 
spartacus said:
Eto sudeci po tvom postu ipak imam dileme jer ovo sto si tu napisao me upravo ostavlja u dilemi. Meni nije bitan start iz mjesta jer necu voziti utrke. Upravo su mi bitna ta medjuubrzanja.
Kako je moguce da je Tmax u tome bolji iako ima manje konja to me zbunjuje to moram osjetiti u voznji, jer cemu bacati 4000kn na regu ako mogu imati slicno za 1600kn ?

jedan ti se mora malo vise svidjati,koji?
 
i zasto nisi probao t-maxa?
sta nema kod prodavaca za probati?
bio neka dan prijatelj kod mene u rijeci,pa isao napravit probnu voznju,odusevio se
prodavac je bio super,zao ti otic od njega i nista ne kupit
nije uvjetovao ni koliko dugo ces probavat ni koliko daleko
 
spartacus said:
Eto sudeci po tvom postu ipak imam dileme jer ovo sto si tu napisao me upravo ostavlja u dilemi. Meni nije bitan start iz mjesta jer necu voziti utrke. Upravo su mi bitna ta medjuubrzanja.
Kako je moguce da je Tmax u tome bolji iako ima manje konja to me zbunjuje to moram osjetiti u voznji, jer cemu bacati 4000kn na regu ako mogu imati slicno za 1600kn ?

Pitanje koje če se jako često nametati  8)

P.S. Ne "škaklje" li bilo koga činjenica da talijani 17 puta prije izaberu TMax nego "svoj" proizvod GP  :misli:
 
da,
tvoj izbor nije gotov dok ne sjedneš na hladnog jaspanca i odvoziš ..tek onda ćeš znati da li ti više odgovara japanska preciznost ili talijanski šarm .

joke said:
Pitanje koje če se jako često nametati  8)

P.S. Ne "škaklje" li bilo koga činjenica da talijani 17 puta prije izaberu TMax nego "svoj" proizvod GP  :misli:

škaklja samo tebe kada to moraš uporno isticati. dobar proizvod se prodaje sam od sebe  :mrgreen:
 
Tmax ipak meni ima ljepši zvuk i djeluje mi općenito umjereniji proizvod od GP-a
vrijednost Tmaxa je upravo u toj umjerenosti u pozitivnom smislu :)
GP je nešto drugo - pomalo nedorečen ali izrazito jak stroj :)

uopće ne znam - koliko košta novi GP a koliko novi Tmax :misli:
 
liberty said:
Tmax ipak meni ima ljepši zvuk i djeluje mi općenito umjereniji proizvod od GP-a
vrijednost Tmaxa je upravo u toj umjerenosti u pozitivnom smislu :)
GP je nešto drugo - pomalo nedorečen ali izrazito jak stroj :)

uopće ne znam - koliko košta novi GP a koliko novi Tmax :misli:

Ne znam za zvuk jer osim sto nisam vozio nisam ga niti cuo kako radi. Za sada nisam cuo bolji zvuk od GP-a.
Danas sam dobio ponudu za bijeli GP jubilarna edicija 2010. za gotovinu 69000kn a kartice itd  73000 i nesto sitnog.
Tmax bijeli je 85000kn a starijih modela 2009. koji bi bili po 73000 kaze joke nema nego zuti i srebrni :(
 
Nemoj još kupit ništa nego pričekaj kraj godine,onda budu dobri popusti.
Do tada probaj T-max i ako odma imaš gotovinu oroči je na par miseci pa ćeš imat i za dodatnu opremu. :LOL: (y)
 
čuj, ne daješ toliko para za skuter pa da te boja toliko muči.
ako su cjenovno tu, probaj oba i to je to.

839,3 protiv 499 ccm, sve ostalo je tvoj sud  :wink: