Tomos 14M Scrambler

čital sam neke priručnike za friziranje i saznal da je tolerancija za L kariku jako mala, tj. ako je cilindar (jbga, ne znam točno koliko u mikronima) potrošen pušta kompresija i to nije to, pa ako ga meštar krivo probuši ili prebrusi badava je sve :( 
 
Ja sam odnija u provjerenu radionu za strojnu obradu motora
i virujem da će to bit uredu.
Malo sam zaboravija sve te kombinacije na tomosu
al se sićam kad smo mulci bili da je glavni alat bija čekić  :LOL:
i sve je radilo  (y) ja sam sada ležajeve stavlja u led, grija dekla
i tija sam da sve bude po ps-u al neke stvari opet bez čekića nisu tile sist  :LOL:

Šta oću reć mislim da se nemoraš zabrinjavat oko tih toleranci oko klipa sa L-karikama
Ima sam davno automatika sa L-klipom i bija je brži nego ovaj sa standardnim a traja je bar 20000km
pa sam se ja odlučija na L  :mrgreen:

Teško je to ovako u poruci sve reć  :LOL:  :LOL:
 
Tolerancija za brušenje je 5 stotih ako se meće kvalitetan klip a ako se meće ds onda 6 stotih jer klipovi znaju biti krivo obrađeni pa onda cvikaju
 
7 kod mene!
 
Zavisi o klipu nekad je klip već manji za tih 5,6,7 stotih
klip bude 38,45 a bušiš na 38,52
 
Pletikosa34 said:
Zavisi o klipu nekad je klip već manji za tih 5,6,7 stotih
klip bude 38,45 a bušiš na 38,52

a ok  (y) znaci najbolje kupiti prvo klip pa onda busiti prema njemu.

edit: sad vidim da sam gore napisal tisućinke. ostalo mi u glavi za svoj motor iz suzuki manuala. tomos je dvotaktni pa su tolerancije veće valjda.
u svakom slučaju pratim temu dalje (y)
 
Isključivo klip pa po klipu brušenje i honovanje jer su inače odstupanja prevelika.
Npr. DS ima veći konus od Meteora ili Montisa.
Elko za Tomos ( crna kutija) gotovo da i nema. Ima za Puch Monzu, ali je niže čelo...


 
Posto se hocu pripremiti za Tomos kupi trebam pomoc :)

Je li ima neko lamele viska :misli: Malo mi klizi kvacilo :(
 
Ag moto, sve stare su pretvrde...
Matik ili apn?
 
Evo jedna četrnaestica za "dobro jutro"


using Tapatalk