Tomos APN4

Status
Not open for further replies.

ZP1993

Well-known member
Pozdrav,ljudi.Ja imam Tomosa APN4 koji za sad još nije u voznom stanju,pa bi mi trebalo par savjeta.
Motor je kupljen neispravan za oko 1200 kn sredinom 2013. i do sad mi je stajao kod frenda u garaži,on mi je tu i tamo radio na motoru,ali kako već dugo nije bilo nekog pomaka,tražio sam da mi ga vrati da ja nekaj probam pa mi ga je danas dovezao.Kako ja ne znam baš puno o popravcima vozila,dati ću ga mehaničaru da ga popravi,ali mi trebaju savjeti oko djelova.
Jedan od problema je to kaj treba fiksirati felge,zanima me jel bi bilo bolje popravljati kotače koji su na motoru ili kupiti nove (po mogućnosti od E90 jer taj ima bolje kočnice,ali ako pašu na vilice sa APN-a,za sad nemam love i za nove vilice)?Taj frend koji mi je popravljao motor kaže i da je prednja kočnica znala blokirati,pa i to treba uzet u obzir.
Druga stvar je to kaj bi htio postaviti žmigavce na motor da dok skrećem ne moram mahati rukama kao da vozim bicikl.Zanima me jel se neki žmigavci mogu postaviti negdje na prednju vilicu?Elektroniku bi složio posebno i sklop stavio u bisage koje bi postavio na motor.
Još jedan problem mi je to kaj na motoru nema šerafa za pričvrstiti rezervoar,a čuo sam da je to teško naći.Jel se može nekaj iskoristiti kao alternativa tom šerafu?
Najveći mi je problem to kaj je frend izgubio papire motora dok je bio kod njega,a motor još nije bio prijavljen na mene.Kako bi to mogli riješiti (probati naći bivšeg vlasnika u policiji da potvrdi da motor nije ukraden,prekucati broj šasije,kupiti novu šasiju sa urednim papirima i prebaciti sve dijelove...koji način bi bio najbolji)?
Evo slika motora kako trenutno izgleda (imam još djelova tipa rezervoar,prednji blatobran...koje treba postaviti):
11351216_861450610601911_5378511728849880968_n.jpg

11350494_861450717268567_4175326358578530517_n.jpg

Ovako je izgledao kad je kupljen:
1236281_528360607244248_1709665849_n.jpg
 
Sve se može!
I nije problem!
Prva dorada je obično "nova" prednja vilica i kotač od e90!
Druga je zadnji kotač istog modela!
Žmigavce stavi kakve hoćeš, paljenje i instalaciju nabavi sa BT-a (elektronsko 12v)!
Taj "šaraf" za rezervar napraviš za 3 minute, poslikam ti ga doma!

Sve u svemu primi se posla, ALI ne diraj ništa bez papira...imam dvije rame doma na kojima su papiri "navodno rješivi", ali ih u 3 godine nisam uspio riješiti pa sa odustao...
 
Našao sam rješenje za šasiju,a i vilicu od E90.Jučer sam našao na oglasu da jedan tip prodaje APN4 sa šasijom s papirima u kompletu sa prednjom vilicom i kotačem od E90 i već postavljenim rezervarom,samo bez mašine i sa drugačijim sicem i ručkama,pa sam dogovorio kupovinu.
Onda mašinu i još par djelova sa ovoga budem prebacio na taj novi i ofarbao ga u istu boju kao ovoga,a budem kupio i novi sic jer je ovaj podrapan s druge strane i nove kromirane ručke i auspuh jer je na tom novom prednja vilica kromirana,pa ovako mat djelovi nebi pasali,a ne znam koliko košta kromiranje,a trebao bi i izravnati auspuh,ima nekih udubina.Budem kupio još neke sitnice tipa bočnu nogicu,retrovizore,brzinomjer,nekakve kožne bisage...
Onda ovog vjerojatno budem prodao.
 
Nažalost ništa od šasije,tip prodao.Kako mi se ne da tražit u djelovima,budem rađe kupio drugog Tomosa u savršenom stanju.Našao sam jednoga na njuškalu koji mi je savršen,skoro identično kako sam htio uredit svoga (crne boje,ima kromirane vilice,bočnu nogicu,retrovizore,kromirane zadnje amortizere,kromirani auspuh,čak ima i žmigavce,a iako ne piše mislim da ima papire),samo je dosta skup,pa će mi trebati kojih mjesec-dva da uštedim love za njega,nadam se da se neće prodat do onda.Onda ću ovog svog prodati.
 
Izgubio papire? Pa jel si imao samo prometnu ili si imao i sklopljen ugovor o kupoprodaji? ako si imao i ugovor, odeš kod bilježnika kod kojeg je ugovor ovijeren i izvadiš presliku i onda prijaviš u policiji gubitak prometne i problem riješen
 
Puna priča je ovak:
Motor je kupljen 2013. godine.Od dosta ljudi sam čuo da je dobro savjetovat se sa mehaničarem kad se kupuje polovno vozilo,a kako je taj moj frend mehaničar i kupovao je dosta vozila do sad (meni je ovo prvo vozilo,tak da se ne kužim baš u proceduru),ja sam mu samo dao lovu i rekao mu da mi potraži Tomosa APN4 u što boljem stanju i s papirima,prebaci papire na sebe,nek on obavi svu proceduru i ak ima kakvih popravaka i samo mi dostavi motor pa da onda papire prebacimo sa njega na mene,a ja bi samo sve platio,motor,porez,tehnički,registraciju...
Iako sam mu dao 2 soma i dao bi još da je trebalo,on je htio proći što jeftinije,pa je našao ovoga.Rekao je da je motor negdje iz Koprivnice,da košta oko 1300 kn,da iako je neregistriran još od Juge,da se može registrirat,da bu ga popravio za par tjedana...,pa sam pristao i kupio ga je.Na početku je imao knjižicu vozila bivšeg vlasnika i mislim da i kupoprodajni ugovor(pokazao mi ih je,tak da sam bar ziher da ga nije maznuo),ali kak je motor kod njega bio 2 godine,negdje je izgubio papire,a nije ih sredio.Više mi je bilo dosta čekati da ga on sredi jer ga je popravljao presporo,a ja za 2 godine iovak mogu polagat A kategoriju i kupit nekaj jače,pa sam mu rekao da mi ga donese da ja nekaj probam sredit s tim,ali tek sam onda saznao da je papire izgubio i nemam pojma kak ih riješit.
Sad na kraju imam motor na koji sam potrošio hrpu love,i za sam motor i za djelove na njemu,a koji još nije u voznom stanju niti se može registrirat,tak da sam odustao od popravaka,rađe budem kupio Tomosa onako kak sam na početku i planirao,u savršenom stanju i sa urednim papirima.
 
Baš ti to i nie neki frend.

Ne znam šta se ti maltretiraš sa traženjem druge rame itd...

Pa ON je zagubio papire...ja to ne bi samo tako olako zaboravio.
 
A znam,samo neću se svađat,frendovi smo još od osnovne.Rađe sad budem skupio nekaj love i sam našao i kupio motor u dobrom stanju i sa dobrim papirima kak sam i prvi put trebao_Ovaj budem prodao onda (nego,jel zna tko koliko bi taj vrijedio kad ga budem prodavao,po ovim slikama gore?).
 
Mali update.Baš sam danas prodao Tomosa,a sa novcima od prodaje i još nekaj love kaj sam od prije sakupljao ću kupiti drugi,ovaj put ispravni motor,odlučio sam se za Apriliju Classic 50.Prije nego tema bude zaključana,imam samo par pitanja:kakva je procedura kod kupovine polovnog motora (sklapanje kupoprodajnog ugovora,plaćanje poreza,registracija...),i koliko košta porez,tehnički i registracija kod motora od 50 kubika?Ovaj put ću srediti papire sam i onako kako treba,da se ne ponovi situacija kao sa Tomosom.
 
Status
Not open for further replies.