Tomos CTX restauracija

Ako nabavim original naljepnice onda ide u bijelu,ako ne ide u mat crnu. Bijeli CTX,bez originalnih naljepnica je nekako dosadan i monoton..
 
Obavezno original bijela, a naljke, ako ne nađeš original daj napraviti....
 
To je i najveći problem,jer već bi ih napravio da imam po čemu. Moram naći nekog tko ima cetu sa original naljepnicama i zamoliti da mi ih poslika i pošalje dimenzije,jer ne vjerujem da ću naći igdje gotov set za kupiti..
 
mihaelsb said:
To je i najveći problem,jer već bi ih  napravio da imam po čemu. Moram naći nekog tko ima cetu sa original naljepnicama i zamoliti da mi ih poslika i pošalje dimenzije,jer ne vjerujem da ću naći igdje gotov set za kupiti..

ajmo se svi "skulirati" --  :misli: o kojem motoru pričamo  :misli: ..

http://www.njuskalo.hr/moto-dijelovi-ostali/tomos-ctx-naljepnice-oglas-14736879
 
Bilo je u Srbiji na "buvljacima" za kupiti CTX naljepnica, neki lik iz Vukovara ih je preprodavao prije preko njuskala.

edit: roki me pretekao u zavoju :)
 
rocky6 said:
ajmo se svi "skulirati" --  :misli: o kojem motoru pričamo  :misli: ..

http://www.njuskalo.hr/moto-dijelovi-ostali/tomos-ctx-naljepnice-oglas-14736879
E super,ja sam tražio na njuškalu ali nisam mogao naći :misli:
Hvala na linku :)
Dado to je taj lik sa linka.
 
poštar said:
Ide piksna onda ok. Ali klasicno bušenje kao na apn-u sa 38 na 42 ne može.
možeš brusiti 38 na 42 na apencu ali to ti je granica zato je stjenka cilindra tanka ali ide,staviš radilicu od vanbrodskog motora,moraš malo tokariti onu stranu gdje je kvačilo i onu kajlicu ali ide,puno je lakša i ima orginalni iglični ležaj za klip 42,dellorto 18 sa prirubnicom i još Marving auspuh,ispoliraš kanale i blok gdje sjeda radilica,malo spustiš glavu olakšaš zamašnjak(probušiš četri rupe) i pila leti istina tako je bilo prije 30 godina  :wink: i najbrži si u selu... :LOL: :LOL: :LOL:
 
kitomir said:
možeš brusiti 38 na 42 na apencu ali to ti je granica zato je stjenka cilindra tanka ali ide,staviš radilicu od vanbrodskog motora,moraš malo tokariti onu stranu gdje je kvačilo i onu kajlicu ali ide,puno je lakša i ima orginalni iglični ležaj za klip 42,dellorto 18 sa prirubnicom i još Marving auspuh,ispoliraš kanale i blok gdje sjeda radilica,malo spustiš glavu olakšaš zamašnjak(probušiš četri rupe) i pila leti istina tako je bilo prije 30 godina  :wink: i najbrži si u selu... :LOL: :LOL: :LOL:
Studirao davno tomosologiju  :mrgreen:
 
CTX napokon danas ofarban. Prvi put sam u životu farbao kompresorom,tako da nije toliko loše. Sve je bilo idealno kad sam pofarbao,nigdje nije bilo curaka,mrlji itd., ali kada sam počeo lakirati,tu mi je pao rep na pod pa se prašina poljepila i tu sam se shebo..Ali to ću ponovno ofarbat. Pustio sam sve da se osuši i stavio na motor da vidim kako izgleda,i tako će me pričekati dok ne dođem s mora. Još da tapaciram sic,naručim nalje i postavim zadnje žmigavce.. Komentari?










Razlika između starog rezervoara i ovog novolakiranog




I evo ostatak ekipe čeka da im se ceta pridruži  :D