Tomos CTX restauracija

Strojka je oživila :mrgreen:
Za divno čudo nabavio oba nova osigurača,namontirao sve,neće da pali,skinem onu 6v struju,stavim 12v elektronsku upali od prve..Ide kao satelit,snage ima koliko hoćeš,nisam se baš puno vozio jer sam ga upalio oko 22h..Radi tiho i pravilno,fino se odaziva na gas..Čak radi i gašenje na ključ  :mrgreen:
Slike i video sutra (y)
 
iz osobnog iskustva znam da s 12,5 litri, napravim 270km, Ludbreg-v.Gorica i natrag.... I to jebanja po bregovima i dolovima  (y)
 
Jebemu kaj danas ne postoji motorin a da nema na sebi monster naljepnicu?

Inace super motor, kak je neko rekel...nemoj ga unistiti, mora biti sad ko nov kad si ga se primil  (y) Zbilja imas srece kaj si ga nabavil.
 
Znao sam da će to netko komentirati :mrgreen: Ma to odlijepio sa Runnera,pa reko da se ne baci :mrgreen:
Inače pukla mi je ona kajla što drži brzine na piramidi,na mjestu gdje je treća pa sad nemam treću,to sam rastavio,u subotu ću stavit drugu kajlu i gasss  (y)
 
samo udri po slovencu,nece mu nista bit,skace to dobro (y)
 
Ma strojka je to,vjerovali ili ne u startu je jači od Yamahe TW 125,kolega ju ima pa smo uspoređivali..Možda čak bude i brži kad popravim treću brzinu,al nevjerujem  :mrgreen:
 
Kad nabaviš cilindar od  e90 u dobrom stanju, klip sa L karikom i dell 24...biti će brži od 4t 125 tica!
Davnih 90-tih sam u njega ugurao 50 klip (piksa)! Jeo je lančanike za doručak! :)
 
Jel se može ovaj moj cilindar piksirati na 48? Ja mislim da može?
To bi bilo dobro malo naturpijat i nabost na Btejca..i brm brm :mrgreen:
 
Može, ali ako
Je iole dobar nikasil ne diraj ga!
Od piksi u HR na Tomosu ja još nisam vidio dobru!
Traži drugi cilindar i inda piksiraj!
50 eur piksa!
60-75 eur klip!
I onda trebas frg 24!
 
EXD9M said:
Može, ali ako
Je iole dobar nikasil ne diraj ga!
Od piksi u HR na Tomosu ja još nisam vidio dobru!
Traži drugi cilindar i inda piksiraj!
50 eur piksa!
60-75 eur klip!
I onda trebas frg 24!
Ne može se sa 46 na 48 barem cilindar od ctx-a provjereno davno. Sad cilindar od e90 je teško naci. Ja bih 9stavio kako je (y)
 
Ctx cil 46 ide piksa na 50 bez problema ! (y)
 
EXD9M said:
Ctx cil 46 ide piksa na 50 bez problema ! (y)

Ide piksa 50 kako kažeš bez problema, ali ne treba pretjerivati s promjerom, najbolji cilindar što imam je od e90 (original 48 promjer) ali piksa  46 mm kao za ctx (stvaro dobro urađena i još dorađena) sa L karikom, kanali veći, kao na e90, još malo doređeni, a klip 2 mm manji, vrti se puno više nego e90, nešto manji moment na nižim okretajima, ali kad povuče, ide  :mrgreen: . Šteta što nemam više cajta za zezati se sa tim  :(
 
dado_vtc said:
Ide piksa 50 kako kažeš bez problema, ali ne treba pretjerivati s promjerom, najbolji cilindar što imam je od e90 (original 48 promjer) ali piksa  46 mm kao za ctx (stvaro dobro urađena i još dorađena) sa L karikom, kanali veći, kao na e90, još malo doređeni, a klip 2 mm manji, vrti se puno više nego e90, nešto manji moment na nižim okretajima, ali kad povuče, ide  :mrgreen: . Šteta što nemam više cajta za zezati se sa tim  :(

50 sam stavio zbog dostupnosti klipova ( Vertex za karting gus cil sa jednom karikom)
Također ima 47mm od suzuki ts-a sa jednom karikom!
A taj ctx je i danas u nekoj VTC šupi... ( tada je imao crni rep i blatobran i mf3 sa zlatnim prigušivačem)
 
Vidim da se dugo nisam javio pa evo da napišem nešto.. Zamjenio sam kajlu na piramidi,nasuo novo u ulje u mjenjač,stavio novu sajlu kvačila,popravio km sat i zadnju kočnicu..Motor je odličan,sad sve radi na njemu, pali od prve i topal i hladan,odlično povlači,milina ga za voziti,iz niskih čupa u visoke kao dizelaš :mrgreen:
Zasad se samo vozim,eventualno ću tapacirati sic a farbanje i ostalo sređivanje ide kad zahladi jer se sad samo vozim i ne želim to pokvariti :D (y)
Evo jedna sa današnje vožnje  :D
11206802_1060630897297951_8997504841565789397_o.jpg
 
Nabavio sam čitav rezervoar i drugi sic,malo poderan ali bolji od mog,za neku siću..
Zanimaju me vaša mišljenja,da ofarbam motor u ovu bijelu tvorničku boju ili mat crnu?