mihaelsb said:To je i najveći problem,jer već bi ih napravio da imam po čemu. Moram naći nekog tko ima cetu sa original naljepnicama i zamoliti da mi ih poslika i pošalje dimenzije,jer ne vjerujem da ću naći igdje gotov set za kupiti..
E super,ja sam tražio na njuškalu ali nisam mogao naći :misli:rocky6 said:ajmo se svi "skulirati" -- :misli: o kojem motoru pričamo :misli: ..
http://www.njuskalo.hr/moto-dijelovi-ostali/tomos-ctx-naljepnice-oglas-14736879
možeš brusiti 38 na 42 na apencu ali to ti je granica zato je stjenka cilindra tanka ali ide,staviš radilicu od vanbrodskog motora,moraš malo tokariti onu stranu gdje je kvačilo i onu kajlicu ali ide,puno je lakša i ima orginalni iglični ležaj za klip 42,dellorto 18 sa prirubnicom i još Marving auspuh,ispoliraš kanale i blok gdje sjeda radilica,malo spustiš glavu olakšaš zamašnjak(probušiš četri rupe) i pila leti istina tako je bilo prije 30 godina :wink: i najbrži si u selu...poštar said:Ide piksna onda ok. Ali klasicno bušenje kao na apn-u sa 38 na 42 ne može.
Studirao davno tomosologijukitomir said:možeš brusiti 38 na 42 na apencu ali to ti je granica zato je stjenka cilindra tanka ali ide,staviš radilicu od vanbrodskog motora,moraš malo tokariti onu stranu gdje je kvačilo i onu kajlicu ali ide,puno je lakša i ima orginalni iglični ležaj za klip 42,dellorto 18 sa prirubnicom i još Marving auspuh,ispoliraš kanale i blok gdje sjeda radilica,malo spustiš glavu olakšaš zamašnjak(probušiš četri rupe) i pila leti istina tako je bilo prije 30 godina :wink: i najbrži si u selu...