towarsaki i njegova uvrnuta mašta

limit said:
Vilice izgledaju kao da su od nekog drugog motora  :mrgreen:  ..........al, ono, stvarno su pre ogromne  :shock: ....dominiraju cijelim motorom

to se može kolkotolko izbjeć farbanjem npr. rezervoara i plastika u boju prednje vilice, a ramu u crnu ili neku aluminijsku sivu da poprati felge i sl..  bole, neće se forum vozit i gledat ga stalno da tražiš savjet ili kritiku o boji :mrgreen: malo vizualiziraj razne kombinacije i odluči svakak po vlastitim zamislima (y)
 
bole said:
Falia si blatobran  :mrgreen:

jel ovako bolje ? ...  :mrgreen: :mrgreen:

sunce ti žarko ... valjda sam ga danas 30 puta stavio i skinuo dok nisam dobio "predložak" rupa i visina po kojem ću praviti nosač ...
 
a bogami i sa nosačem kontakt bravice sam se napatio ko patika...  :LOL: :LOL:

ali spreman je za generalnu probu prije farbanja..  :mrgreen:
 
a i unikatni inox šarafi za diskove su na svom mjestu ...  (y) (y)

na slikama je i kupivni i obrađeni šaraf ...  :mrgreen:
 
o suncetižarkojebemdatijebem ...  :shock: :shock:

glete ljudi, šalu na stranu i sve to skupa, ali hoće li netko postaviti neko normalno pitanje na koje je vrijedno uopće trošiti vrijeme za pročitati ... :eek:hne:

da, navoja ima 5 "loza" više nego što je proračunski minimum za šarafe tvrdoće 8,8 ... a ovi su od inoxa ... mislim da to zadovoljava ...  :jesus: :jesus:

a stezanje i mazanje kemijskim osiguračem (loktajtom) ću napraviti NAKON estetskog dotjerivanja distanca, felge i diskova...  :jesus: :jesus: .. jer ću ih do tad bar još 10 puta skinuti i staviti ..  :jesus: :LOL:
 
strasilo said:
o suncetižarkojebemdatijebem ...  :shock: :shock:

glete ljudi, šalu na stranu i sve to skupa, ali hoće li netko postaviti neko normalno pitanje na koje je vrijedno uopće trošiti vrijeme za pročitati ... :eek:hne:

da, navoja ima 5 "loza" više nego što je proračunski minimum za šarafe tvrdoće 8,8 ... a ovi su od inoxa ... mislim da to zadovoljava ...  :jesus: :jesus:

a stezanje i mazanje kemijskim osiguračem (loktajtom) ću napraviti NAKON estetskog dotjerivanja distanca, felge i diskova...  :jesus: :jesus: .. jer ću ih do tad bar još 10 puta skinuti i staviti ..  :jesus: :LOL:
evo onda konstruktivni savjet, ne steži preko 1 kile prilikom tih proba.... :wink:  i drži navoje malo podmazane da ti ne ugrizu
 
prilikom tih proba stežem tako da kratki krak imbusa držim prstima... ne vjerujem da sam toliko snažan ...  :jesus:
 
strasilo said:
prilikom tih proba stežem tako da kratki krak imbusa držim prstima... ne vjerujem da sam toliko snažan ...  :jesus:
meni je to 07-08 kg ... dovoljno... :wink:
 
strasilo said:
da, navoja ima 5 "loza" više nego što je proračunski minimum za šarafe tvrdoće 8,8 ... a ovi su od inoxa ... mislim da to zadovoljava ...  :jesus: :jesus:

po ovoj i mnogim drugim tablicama ispada da je tipični inox A2 u kvaliteti 7.6 ~ 7.7..  uz to, pitanje je i što naši dobavljači uzimaju pod A2 samo da bi jeftinije došli do robe :misli: tu repu bi eventualno negdje za ukras stavio  :mrgreen:
 
pa to sam i napisao .. ;)

imaju 5 loza više od 8.8 .. i to bi trebalo biti sasvim dovoljno ... iako se zna da navoj "nose" samo 4 loze ... ;)

i zato sam pravio distancer iz komada, a ne podloška ispod svakog šarafa.. ITD ITD ... ;)

i šarafi na diskovima su opterećeni (manje više) samo na smik, a ne na istezanje i kidanje itd ...
 
..upravo zato što su opterećeni na odrez i još su ovako blizu centru, a ogroman je disk..da je zamišljena kružnica na kojoj se nalaze vijci većeg promjera bila bi povoljnija situacija :mrgreen: kad već radite takav posao, napravite ga kak se šika  :jesus:  jel to M6, M8?
 
strasilo said:
jel ovako bolje ? ...  :mrgreen: :mrgreen:

sunce ti žarko ... valjda sam ga danas 30 puta stavio i skinuo dok nisam dobio "predložak" rupa i visina po kojem ću praviti nosač ...
Khm... jedno glupo pitanje... Kad se već zajebaješ, zašto čoviku ne napraviš treći trokut, koji bi ujedno nosija i blatobran?

:skriven:
 
Iz skromnog iskustva rekao bih da je grga u pravu......šarafi koji drže diskove, s kojima sam se susretao, bili su čvrstoće 10.9, ako su bili 8.8 bili su mnogo udaljeniji od centra nego što su u ovom slučaju....