towarsaki i njegova uvrnuta mašta

da da...  (y)

vidiš da je "zavezan" paljenom žicom ... daj neka mi netko kaže da je baš pomislio da će tako i ostati ...  :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
da da...  (y)

vidiš da je "zavezan" paljenom žicom ... daj neka mi netko kaže da je baš pomislio da će tako i ostati ...  :LOL: :LOL:
Znam dosta primjera gdje je tako montiran , nije problem osim kod promjene ulja .
 
jota said:
Znam dosta primjera gdje je tako montiran , nije problem osim kod promjene ulja .

e jadni ti koji se voze sa ovako montiranim hladnjakom ...  :LOL: :LOL:

limit said:
Ovo za kiler mi nije palo na pamet, ali taman sam mislio pitat nešto za položaj upravljača...  :mrgreen:

i on je samo "zavezan" gumenim crijevom ...  :LOL:
 
A kako se hladnjak napuni nakon izmjene ulja ako su i ulaz i izlaz dole :misli:  kako izađe zrak??
 
a gdje su ulaz i izlaz na kileru tvoje kravice (a i moje)?  :mrgreen:

zato lijepo kad promijeniš ulje zaverglaš nekoliko puta nakratko
da uljna pumpa potjera ulje kroz mašinu, dok ne ugasi lampicu. . .

zato i postoji "iberlauf" na poklopcu ventila (pričam o uljarama)

valjda sam u pravu ? :misli: :mrgreen:

 
sacs-in-line four said:
a gdje su ulaz i izlaz na kileru tvoje kravice (a i moje)?  :mrgreen:

zato lijepo kad promijeniš ulje zaverglaš nekoliko puta nakratko
da uljna pumpa potjera ulje kroz mašinu, dok ne ugasi lampicu. . .

zato i postoji "iberlauf" na poklopcu ventila (pričam o uljarama)

valjda sam u pravu ? :misli: :mrgreen:
           
"Iberlauf! ima sasvim drugu namjenu.Vidi se da ne poznaš dobro mehaniku.Malo proguglaj. (y)         
Uljara tek ima poseban način podmazivanja.Potrebno je poznavat je dobro.
 
barba said:
           
"Iberlauf! ima sasvim drugu namjenu.Vidi se da ne poznaš dobro mehaniku.Malo proguglaj. (y)         
Uljara tek ima poseban način podmazivanja.Potrebno je poznavat je dobro.

(y) krivo sam se izrazio, nisam mislio da iberlauf služi "samo" za "odzračivanje"
kod promjene ulja. . .
nego sam pretpostavio da je možda između ostalog i to njegova uloga  :mrgreen:
 
nema iberlauf veze s tim .. ;)

ali ni ova tema neme veze s tim također ...  :jesus: :LOL:
 
opet puno pametovanja, malo posla...  :LOL: :LOL:

rezervar je morao ići par cm nazad zvog "anšlaga" , pa samim tim i sic ... novi nosači... , pomicanje šarki... malo kemijanja sa bravicom ... i tako ... svašta nešto ...  :mrgreen:
 
jesam ... vidiš da sam skinuo pipicu .. ;) .. ali imam i za to rješenje... samo polako ...  (y)
 
pošto je vrlo izgledno da ja ovo ipak neću znati sastaviti bez limitove pomoći (  :jesus: ) ... evo kako stoji pipica...  :mrgreen: :mrgreen:
 
a danas je glavni alat bila (fuckin') turpija..... čak nekoliko njih ...  :LOL: :LOL:

krenuo sam u izradu ojačanja rame ....  8)
 
pa to za početak (ne, nije gotovo i ne, nije konačni rezultat) izgleda ovako ...  :mrgreen:

prednji ...  :wink:
 
gornji ... (ne, ni to nije konačno rješenje) ..  :jesus:
 
a stigao sam danas naći i pripremiti za daljnju obradu i najprihvatljivije zadnje čeljusti i nosač ... bit će potrebni samo lakši strojni zahvati ....
 
i da ne zaboravim .... vjerovatno će ići ovi nosači vurica....  :mrgreen: :mrgreen:
 
strasilo said:
i da ne zaboravim .... vjerovatno će ići ovi nosači vurica....  :mrgreen: :mrgreen:

ima dvi razlicite plastike, na jednoj ima neka rupa u sredini? provjeri na kojoj, ja vise nisam siguran
:mrgreen:
 
strasilo said:
a stigao sam danas naći i pripremiti za daljnju obradu i najprihvatljivije zadnje čeljusti i nosač ... bit će potrebni samo lakši strojni zahvati ....

trebat ce i opleteno crijevo kao na prednjima,....  (y)
 
meni se osobno ova zadnja vilica, iako je polirani aluminij ne sviđa, izgleda kao savinuta greda (sta i je). za male novce mozes nabaviti neku ipak koliko-toliko "dizajniranu".