Tracer 700

Čestitam i želim ti puno sretnih kilometara  :D

Na rezervi uvijek izbjegavaj voziti (pumpa goriva se hladi s gorivom pa je bolje da je gorivo oko nje). Već smo pričali o potrošnji tracera i ona ti može biti od nekih 3.5-6 litara ( sve ovisi o načinu vožnje). Znači ako se lampica upali kada je 3.5 litre još unutra sa laganim ubrzavanjem i vožnjom do 5000 okretaja možeš i 100 km prijeći.

Motor sam po sebi malo troši pa ne vidim razloga da stavljaš akrap osim ako nećeš skidati prigušivač a onda si mamac svakom policajcu. Rađe gledaj nešto gdje se prigušivač lako skine i stavi ( Leo, SC  :misli:)

Bolje uloži u dobar ovjes  (y)

Što se sica tiče pogledaj si yamahinu dodatnu opremu. Imaju i grijani sic.

tr-sjedalo.png
 
Pozdrav ekipa,

vidim da je tema Yamaha Tracer 700 pa ću ja napisati svoje skromno iskustvo vezano za isti.

Sada je već prošlo godinu i pol (16000km) zajedničkog druženja mene i mog prvog "većeg" motocikla i mogu reći da sam
sasvim zadovoljan odabirom. Dvojba kod kupnje bila je Versys 650 ili Tracer 700, i nakon dužeg guglanja odluka je pala.
Ono šta mogu da napišem iz osobnog doživljaja jest sljedeće:
Idealan motocikl za početnike kao šta sam ja. Super za naučiti voziti, lagan za manevriranje, spuštanje u nagib, prakički vrlo brzo se sjedinjujete s motociklom kao da ga cijeli život vozite. To je ono što me se posebno dojmilo kod Tracera.
Odličan za kraće relacije dok se za duže nije pokazo baš udobnim, mislim da su po tom pitanju u Yamahi mogli ponuditi malo više;
makar što se tiče udobnosti sjedala koje nakon pređenih 150km postaje neudobno i to pošteno osjetite nakon šta siđete s motora. Također, niti sa komfornim sjedalom iz dodatne opreme stvar nije riješena (imao-prodao), vidim da su kod novog modela iz 2020 sjedalo poboljšali. Još jedna stvar koju bih napomenuo je; za vozače visine 188cm (ja) ovaj motor mrvicu malen, tj. položaj nogu je skvrčen što isto osjetite nakon duže vožnje. Svaki motocikl ima nekih mana tako i ovaj, ali te mane u odnosu na prednosti su skoro pa zanemarive.
Sve u svemu jedan jako dobar motocikl pogotovo za cijenu po kojoj se može kupiti - mislim na stari model.
Eto, ukratko to je to.
 
Geom said:
Pozdrav ekipa,

vidim da je tema Yamaha Tracer 700 pa ću ja napisati svoje skromno iskustvo vezano za isti.

Sada je već prošlo godinu i pol (16000km) zajedničkog druženja mene i mog prvog "većeg" motocikla i mogu reći da sam
sasvim zadovoljan odabirom. Dvojba kod kupnje bila je Versys 650 ili Tracer 700, i nakon dužeg guglanja odluka je pala.
Ono šta mogu da napišem iz osobnog doživljaja jest sljedeće:
Idealan motocikl za početnike kao šta sam ja. Super za naučiti voziti, lagan za manevriranje, spuštanje u nagib, prakički vrlo brzo se sjedinjujete s motociklom kao da ga cijeli život vozite. To je ono što me se posebno dojmilo kod Tracera.
Odličan za kraće relacije dok se za duže nije pokazo baš udobnim, mislim da su po tom pitanju u Yamahi mogli ponuditi malo više;
makar što se tiče udobnosti sjedala koje nakon pređenih 150km postaje neudobno i to pošteno osjetite nakon šta siđete s motora. Također, niti sa komfornim sjedalom iz dodatne opreme stvar nije riješena (imao-prodao), vidim da su kod novog modela iz 2020 sjedalo poboljšali. Još jedna stvar koju bih napomenuo je; za vozače visine 188cm (ja) ovaj motor mrvicu malen, tj. položaj nogu je skvrčen što isto osjetite nakon duže vožnje. Svaki motocikl ima nekih mana tako i ovaj, ali te mane u odnosu na prednosti su skoro pa zanemarive.
Sve u svemu jedan jako dobar motocikl pogotovo za cijenu po kojoj se može kupiti - mislim na stari model.
Eto, ukratko to je to.

Potpisujem sve što si napisao pogotovo "udobnost" sjedala, sjedalo ću probati rješiti s ovim gaćama  :grin:
 

Attachments

  • HTB1w0fVaTCWBKNjSZFtq6yC3FXa5.jpg
    29.6 KB · Views: 350
Lovro said:
Potpisujem sve što si napisao pogotovo "udobnost" sjedala, sjedalo ću probati rješiti s ovim gaćama  :grin:
Svojevremeno kupio u Lidla ovakve hlače od Crivita i odlična su stvar za udobnost ali ljeti mi je prevruće u njima :palacdolje:

- dodatni minus što su relativno duge pa mi prekrivaju i dio natkoljenice koji bi inače bio izložen otvorima za ventilaciju na moto hlačama.
 
Geom said:
makar što se tiče udobnosti sjedala koje nakon pređenih 150km postaje neudobno i to pošteno osjetite nakon šta siđete s motora.

Airhawk. Jeftino, brzo, fleksibilno, a dodatni plus je što ga možeš iskoristit i za sljedeći motor.
 
gvo said:
Airhawk. Jeftino, brzo, fleksibilno, a dodatni plus je što ga možeš iskoristit i za sljedeći motor.
Kako to izgleda, gledam na netu pa nisam siguran da je to to, cijena cca 100 eur?
 
Imaš 2-3 oblika/veličine. Odabereš onaj koji dimenzijama i oblikom paše na tvoj motor. Cijena je tu negdje, oko 100E. Pazi, to nije za neku jurnjavu po zavojitoj cesti jer se meškolji ispod tebe, ali za nekakav turing se meni pokazalo kao dobra solucija. Druga solucija je topsellerie.com i napravit custom sjedalo za svoje potrebe, ali to je daleko skuplje, a opet možeš dobit nešto s čim nisi u potpunosti zadovoljan.
 
Lovro said:
Potpisujem sve što si napisao pogotovo "udobnost" sjedala, sjedalo ću probati rješiti s ovim gaćama  :grin:

Imaš u Osijeku odličnog majstora tapetara, za 500 kn ti presvuče sjedalo, meni je radio nekoliko puta i sve
je napravio odlično.
 
Ja sam nesto sam kenijo prosli tjedan, ali bolje da sam dao profiju

 

Attachments

  • Sitz.jpg
    Sitz.jpg
    57 KB · Views: 152
Miranjosip said:
Motor je super. Istina da mu fali snage iznad 130-140, ali ionako se rijetko vozim iznad te brzine. Za te pare super motor za uzivanciju. Jeste imali problema sa prekidacem za paljenje ili sa zadnjim svjetlom?
Mene na Traceru 900 2018 godina zajebaje prekidac duga/kratka svjetla.
 
Koliko ljudi, toliko ćudi.
Meni je sic OK. Mislim da je stvar navike.
U sred ljeta vožnja more - Zgb s preko 300 km u komadu bez stajanja i bez umora.
Kakav sic imam na biciklu, na traceru je fotelja  :D


Ja ne volim kad mi kod jačeg kočenja zaroni prvi kraj, ili kad se vozim sa ženom i duga svjetla piče na  mjesec i zvijezde.


 
ybr125 said:
Motor sam po sebi malo troši pa ne vidim razloga da stavljaš akrap osim ako nećeš skidati prigušivač a onda si mamac svakom policajcu. Rađe gledaj nešto gdje se prigušivač lako skine i stavi ( Leo, SC  :misli:)

ma kakav mamac...sta ti pricas...mene su zaustavili nadobudni mladi panduri bas kad su imali akciju kontrole motora....rekli: cujemo te full...ali nikako da nađemo di ti je auspuh....uredno prometna vozacka..rutinska kontrola, hvala doviđenja.

Vani kontroliraju buku, kod nas ne
 
Šta je ovo ljudi došlo, više ne možeš ni u đir motorom. Eventualno krug oko kuće pa kad ti dopizdi krug u drugu stranu.  :LOL:
Krenem iz Šibenika magistralom prema Splitu zaustavi me policija kod Primoštena i okrene nazad,
krenen priko Boraje i tamo me zaustave, odem na drugu stranu kad ono policija kod šibenskog mosta.
Aj ća, rećen sebi, lipo se vrati nazad i čekaj da ovo ludilo prođe.
Natrag u garažu............
 

Attachments

  • 20200413_143221-min.jpg
    20200413_143221-min.jpg
    1.2 MB · Views: 136
Je li neko možda ima Mivv-a i kako je zadovoljan s njim??
Naručija sam priko servisa Yamahe SPEED EDGE STAINLESS STEEL, al nikako da stigne.
Moja sriča pa ga nisan platija unaprid.
Gleda sam i akrapovića sa i bez homologacije ali su cijene užas(sa popustom 8000 i 6000), tako da san na kraju
odlučija za mivv-a, cijena 4500 naravno sa papirima.
Ako je neko ima mivva ili ga trenutno ima nek napiše koju, baš me zanima. Onako po snimkama
sa youtuba mi sve sviđa i izgled i zvuk.

 
Cyrus said:
ma kakav mamac...sta ti pricas...mene su zaustavili nadobudni mladi panduri bas kad su imali akciju kontrole motora....rekli: cujemo te full...ali nikako da nađemo di ti je auspuh....uredno prometna vozacka..rutinska kontrola, hvala doviđenja.

Vani kontroliraju buku, kod nas ne

Sve zavisi na koga naletiš i kakve je volje. Već kada kupuje bolje da kupi nešto šta je homologirano za cestu :)
 
Imam Mivv oval carbon. Odvozio s njim oko 35t km. Db killer malo skratio. Zvuk odličan. Auspuh izgleda isto kao i kad sam ga kupio. Vuna u njemu ok. Nikakvih vidljivih promjena na njemu.

Model je 2015 i ima onaj uski sic do rezervara. Još je k tome i full tanak.
Odvalim do Crkivenice 2 puta godišnje. To je od mene oko 420km u jednom smjeru. Ništa taj sic mene ne žulja. Mislim da je više u pitanju stvar navike